2023-05-09, 17:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lpq32
Jag har ingen neuros, det är bara du som försöker projicera din psykiatriska problem på mig.

Hur i helvete kan det vara ett problem att någon klär ut sig och berättar en saga?

Man måste vara störd om man får för sig sådant.

Du är uppenbarligen neurotisk när du desperat försöker förminska allt det här till någon sorts oskyldig sagostund för barn på bibblan. Ju mer du svarar mig och lallar, desto mer bevisar du bara för mig hur pass hispig du är.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lpq32
Det där är bara nåt du har fått för dig.

Det var ju ett inte särskilt starkt motargument du hade.
Citera
Medlem
Skjut "honom"
Citera
2023-05-09, 17:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Ja, men folk som inte har något att dölja maskerar sig inte till oigenkännlighet och gömmer sig bakom påhittade namn. Behöver man dölja sin verkliga identitet pga. "hat och hot" så borde man förstå att man är fel ute och backa. Man kan inte tvinga folk att acceptera absurditeter. Vi föräldrar vill inte ha dem i närheten av våra barn, respektera det tack!
Så de som hatar och hotar har alltid rätt?

Du verkar litet skev.
Senast redigerad av Lpq32 2023-05-09 kl. 18:00.
Citera
2023-05-09, 17:58
Medlem
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Att vara clown är ett gig, ingen alternativ persona för att få utlopp för sina sexuellt perversa extremiteter som dessutom ingår i en rörelse avsedd för sexuella böjelser (HBTQ). Du vet redan att drag queens anspelar på sex och förnedring så hur tänker du när du jämställer det med en clown eller en lajvare?

Hur ofta ser du clowner eller lajvare gå omkring och flexa med sina sexuella böjelser i pridetåget? Det spelar ingen roll hur ni än försöker relativisera drag-kulturen, den är unik och ska på inget sätt jämföras med andra hobbys.

En show för barn och en för vuxna är inte samma sak.

Eller tror du barntillåtna filmer och barnförbjudna filmer är samma sak också, bara för att båda är filmer?
Citera
Medlem
Akacia2050s avatar
Är inte drag queens just en sexualisering?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Varför är det viktigt att de inte får göra det? Det finns ingen anledning att anta dessa personer är pedofiler eller annars skadliga för barn. Detta är en fråga som Åkesson och hans parti driver. De får motivera varför frågan är så viktig för dem. De har kopierat konceptet från Trump-högern i USA. Men inte förstått att Sverige inte är som USA. För inte så länge sedan påstod SD sig vara det bästa partiet för HBTQ-personer och Jimmie ville delta i Pride. Men det var då.
Fattar du verkligen inte att drag queen story hour har ett djupare syfte? Tror du på allvar att det bara är en slumpmässig grej, att folk vill läsa sagor för barn och råkar vara transvestiter? Så naiv kan man rimligen inte vara.
Citera
2023-05-09, 17:59
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gidrobot
Jag har inget emot transsexuella eller homosexuella men låt barnen få växa upp och vara just barn
Det är lite syftet med sagostunderna också. Visa att det är okej att se annorlunda ut, klä sig som man vill och vara sig själv. Budskap som extremhögern alltid hatat.

Samma extremhöger som runtom i världen röstar för barnäktenskap, att barn inte ska få göra abort, att barn inte ska lära sig vad övergrepp är och hur man anmäler osv.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Du är uppenbarligen neurotisk när du desperat försöker förminska allt det här till någon sorts oskyldig sagostund för barn på bibblan. Ju mer du svarar mig och lallar, desto mer bevisar du bara för mig hur pass hispig du är.
Nej det är du som i din förvirrade hjärna får för dig en massa skit. Hur i helvete skulle något övergrepp kunna genomföras med bibliotekspersonal närvarande?

Du är en liten rädd ynkrygg om du får för dig sådan skit.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tfwnobf
Jävligt sant, jag vet inte varför Åkesson & Co lägger sånt jävla krut på kulturfrågor importerade från främst USA. De får gärna jobba vidare på att sparka ut alla arabnegrer istället för att bråka om män i klänningar

Exakt han borde se över sånt skit och lösa större problem! För så låste man in såna här människor eller skickade dom till Södertälje! Tokstaden! Bara för 100 år! sedan nu är de en del av det knasiga samhälle som vi skapat! Märkligt men lite sent att göra något åt!
Citera
2023-05-09, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av necked
Skjut "honom"
Jaha. Ytterligare en störd jävel som tror att våld löser allt.
Citera
2023-05-09, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagge1
Det var ju ett inte särskilt starkt motargument du hade.
Du kan ju inte backa upp dina dumheter. Ergo: Du har hittat på allthop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in