2023-05-09, 17:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bengtochjag
Förr kunde man läsa följande på RFSL's hemsida:

"I USA genomförde Kinseyinstitutet med början under 40-talet en rad undersökningar om befolkningens sexualvanor. Studierna gällde uteslutande sexuella aktiviteter och tog ingen hänsyn till hur människorna identifierade sig själva. Resultaten väckte sensation särskilt eftersom de pekade på en stor dold homosexuell aktivitet. Undersökningarna visade bl a att 37 % av den manliga befolkningen i vuxen ålder hade haft åtminstone några homosexuella erfarenheter som lett fram till orgasm. Vidare hade 50 % av alla ogifta män upp till 35 år haft homosexuella erfarenheter någon gång. För kvinnor rapporterades liknande men något lägre siffror.

Resultaten av dessa och andra undersökningar tyder på att människor inte beter sig exklusivt homo- eller heterosexuellt. Istället kan befolkningen placeras utefter en glidande skala där ytterpolerna representeras av dem som beter sig enbart homo- eller heterosexuellt. På grundval av dessa undersökningar räknar man i USA med att ca 10 % av befolkningen är homosexuell.

I Sverige kan det därför vara realistiskt att uppskatta antalet homosexuella till mellan 5 och 10 % av befolkningen. Däremot är antalet personer med homosexuella erfarenheter förmodligen åtskilligt fler.

Detta har dom kört med för att dupera människor till att tro att sexuella avvikelser är mycket vanligare än vad vi tror.

Om du nu är så påläst som du vill antyda kring Alfred Kinsey och hans forskning så vet du ju att hans forskning var totalt påhittad, förutom de fruktansvärda ingrepp och övergrepp han gjorde på de små barnen han fick experimentera på.

Djävulen själv, den där Kinsey, samt alla som så blint följer hans perverterade sexuella "normer" som RFSL och woke-maffian försöker tvinga på världen.

Sen har vi ju den där John Money också.

https://m.youtube.com/watch?v=r0sVo8dQkuc&pp=ygURSm9obiBNb25leSBnZW5kZXI %3D

Ja ni. Den här världen är sjukare än många vare sig kan eller vill begripa.
Senast redigerad av torstenferdinand 2023-05-09 kl. 17:48.
Citera
2023-05-09, 17:45
Medlem
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Och ändå anser du att barn ska associeras med det?

Associeras med vad?
Citera
2023-05-09, 17:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lpq32
Alla människor spelar roller i samhället. Varje människa har dessutom flera roller de spelar.
Ja, men folk som inte har något att dölja maskerar sig inte till oigenkännlighet och gömmer sig bakom påhittade namn. Behöver man dölja sin verkliga identitet pga. "hat och hot" så borde man förstå att man är fel ute och backa. Man kan inte tvinga folk att acceptera absurditeter. Vi föräldrar vill inte ha dem i närheten av våra barn, respektera det tack!
Citera
2023-05-09, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Vad lider clowner av när dom uppträder på barnkalas?
Problemet är uppenbarligen inte att uppträda inför barn generellt, eller att ha sexuellt laddade shower, utan att man väljer att kombinera dessa.

Även en ärkekonservativ högerextremist som jag inser att det finns vuxna människor som har förvirrade eller annorlunda könsföreställningar och om de vill leva ut det bland andra vuxna är det inte mitt problem.
Citera
2023-05-09, 17:47
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Associeras med vad?

En "skamlös vinhora" som lever ut sin persona som ett luder som exempel.
Hoppas du inte har egna barn, naiva svenne.
Citera
2023-05-09, 17:48
Medlem
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Problemet är uppenbarligen inte att uppträda inför barn generellt, eller att ha sexuellt laddade shower, utan att man väljer att kombinera dessa.

Även en ärkekonservativ högerextremist som jag inser att det finns vuxna människor som har förvirrade eller annorlunda könsföreställningar och om de vill leva ut det bland andra vuxna är det inte mitt problem.

Men det har väl inte kombinerats
Citera
2023-05-09, 17:48
Medlem
Är det inte lite märkligt att just detta har blivit en medialsnackis där olika partier står och diskuterar små slantar hit eller dit! Vem som får brödsmulor för att läsa en jävla bok?

Men att ta hit 1 miljon analfabeter som kostar miljarder och sätter hela den svenska välfärden på spel diskuterar man inte det är inte ens på agendan!

Fyfaan vilket jävla tragisk land Sverige är!
Citera
2023-05-09, 17:49
Medlem
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
En "skamlös vinhora" som lever ut sin persona som ett luder som exempel.
Hoppas du inte har egna barn, naiva svenne.

Du menar att om en clown har en show för barn och en annan för vuxna så är det ett problem?
Citera
2023-05-09, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Kolla gärna videon i länken som förklarar den sjuka agendan med denna "kärlekspridande" kampanj: https://juliacaesar.blog/2022/11/04/froken-skamlos-bystiga-damen-och-indoktrinering-av-barn/#more-28347
Att hänvisa till den störda extremisten "Julia Caesar" säger nog allt. Ska vi rekommenderas att lyssna till
övervintrade äldre herrar på Swebb-tv också, i två sega timmar? Med tomtar på loftet.
Åkesson hyllade ju Avpixlat, av andra definierat som en rasistisk hatsajt. Nu har SD med sin svans gått på grund.
Gjorde bort sig totalt i partiledardebatten i denna fråga, SD vill införa kulturskymning.
Senast redigerad av Kontrollstyrelsen 2023-05-09 kl. 17:54. Anledning: tillägg
Citera
2023-05-09, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengtochjag
Förr kunde man läsa följande på RFSL's hemsida:

"I USA genomförde Kinseyinstitutet med början under 40-talet en rad undersökningar om befolkningens sexualvanor. Studierna gällde uteslutande sexuella aktiviteter och tog ingen hänsyn till hur människorna identifierade sig själva. Resultaten väckte sensation särskilt eftersom de pekade på en stor dold homosexuell aktivitet. Undersökningarna visade bl a att 37 % av den manliga befolkningen i vuxen ålder hade haft åtminstone några homosexuella erfarenheter som lett fram till orgasm. Vidare hade 50 % av alla ogifta män upp till 35 år haft homosexuella erfarenheter någon gång. För kvinnor rapporterades liknande men något lägre siffror.

Resultaten av dessa och andra undersökningar tyder på att människor inte beter sig exklusivt homo- eller heterosexuellt. Istället kan befolkningen placeras utefter en glidande skala där ytterpolerna representeras av dem som beter sig enbart homo- eller heterosexuellt. På grundval av dessa undersökningar räknar man i USA med att ca 10 % av befolkningen är homosexuell.

I Sverige kan det därför vara realistiskt att uppskatta antalet homosexuella till mellan 5 och 10 % av befolkningen. Däremot är antalet personer med homosexuella erfarenheter förmodligen åtskilligt fler.

Detta har dom kört med för att dupera människor till att tro att sexuella avvikelser är mycket vanligare än vad vi tror.

Om du nu är så påläst som du vill antyda kring Alfred Kinsey och hans forskning så vet du ju att hans forskning var totalt påhittad, förutom de fruktansvärda ingrepp och övergrepp han gjorde på de små barnen han fick experimentera på.

Djävulen själv, den där Kinsey, samt alla som så blint följer hans perverterade sexuella "normer" som RFSL och woke-maffian försöker tvinga på världen.

Jag tycker kinseys forskning är dravel, och om RFSL målar det som fakta så bör de helt klart sluta. (jag hittar dock noll om det, och som du sa "Förr kunde man läsa" så antar de ändrat det).

Du har även, förhoppningsvis med glimten i ögat, påstått att jag står för "deras indoktrinering". Jag ville bara, även om du kanske skämtade, snabbt påpeka att jag inte står för någon form av indoktringering.

Om vi tar transpersoner tillexempel, så tycker jag det är fel väg att gå när dem försöker avmedikalisera diagnosen transsexualism. Jag tror på att det finns transsexuella som mår mycket bättre av att på ett korrekt sätt kunna byta kön, något jag är kritisk till dock är identitetspolitiken kring det hela om upstått sen typ 2014. Jag tycker inte att det räcker med att säga "jag är kvinna" för att vara en, men om någon faktiskt medicinskt könskorrigerar och gör allt den kan för att passera har jag noll problem med.

Mängden autogynefila personer som könskorrigerar verkar ju gå uppåt, iomed större social acceptans för transpersoner. Enligt Dr Blanchard, som du kanske känner till, så finns det personer med AGP som också är genuint könsdysforiska, precis som HSTS transsexuella. Jag tycker alla som gynnas av att byta kön ska få göra det, men det bör finnas krav på dysfori, något som det inte gör i tex USA iom att det är informed consent där.
Citera
2023-05-09, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realist1
Är det inte lite märkligt att just detta har blivit en medialsnackis där olika partier står och diskuterar små slantar hit eller dit! Vem som får brödsmulor för att läsa en jävla bok?

Men att ta hit 1 miljon analfabeter som kostar miljarder och sätter hela den svenska välfärden på spel diskuterar man inte det är inte ens på agendan!

Fyfaan vilket jävla tragisk land Sverige är!

Jävligt sant, jag vet inte varför Åkesson & Co lägger sånt jävla krut på kulturfrågor importerade från främst USA. De får gärna jobba vidare på att sparka ut alla arabnegrer istället för att bråka om män i klänningar
Citera
2023-05-09, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lpq32
Har något barn utsatts för övergrepp på en sådan här sagostund?

Naturligtvis inte. Det existerar bara i din sjuka hjärna. (Och en delsjuka hjärnor i USA.)

En person som har en sexuell avvikelse har mycket större risk att ha ytterligare sexuella avvikelser, jämfört med normala personer. Det finns därför goda skäl som förälder att aldrig låta sina barn komma i närheten av män som klär ut sig till kvinnor (eller andra sexuellt avvikande personer).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in