2023-05-09, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Jag märkte då inte av några pedofiler , det har ju kommit på senare år när vi importerat folk från muslimska länder. Där knullar dom ju sina flickor så fort dom fått sin första mens .

Då hade du tur
Citera
2023-05-09, 16:57
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Vilka är Kristoffer Krokodil och Priraten Peter? Och har de med ”LBTQ-lobbyn” att göra?

Det var ett exempel på hans tidigare inlägg, han jämförde Miss Shameless Whinewhore och Miss Busty med en man utklädd till krokodil eller pirat, därav mitt exempel.
Citera
2023-05-09, 16:58
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengtochjag
Det var ett exempel på hans tidigare inlägg, han jämförde Miss Shameless Whinewhore och Miss Busty med en man utklädd till krokodil eller pirat, därav mitt exempel.
Okej, tack för svar.
Citera
2023-05-09, 16:58
Medlem
Korv-Bajss avatar
Jag skulle bara vilja ge en eloge till alla som respekterar regel 0.04 och t.ex. inte korspostar
inlägg (FB) Bevara Sverige svenskt = tillåta dragqueens läsa sagor? i den här tråden.
Citera
2023-05-09, 16:59
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan1212
Nu är det väl iallafall en rejält överdrift , jag var själv på en sagostund för ca 1 år sen i Skåne, dom pratade om mobbing , att inte höra till normgruppen, de va flera av barnen som pratade om de som är i dag kämpigt att genomleva för ett barn, någon pedofilbok varken såg eller hörde jag.
Men såklart annorlunda väcker oro, för inte länge sen om man hade talfel bodde man på statens idiotanstalt men nu vet vi böttre , så är det med de mesta vi reagerar mot det som ör nytt. Men pedofili är alltid vidrigt men de här har gått överstyr med alla påhittade smulor som blir en stor paj.

Hmm, så bara för att du varit på EN sagostund så tar du detta som intäckt för att inget någonsin sker som är odygdigt, perverterat och/eller skadligt för små barn? Se på videon nedan och förtälj meig senare om detta är kosher för dig? Det är inte överdrifterna som gått överstyr, det är naivismen och den okritiska hållningen som är upprörande och totalhavererat.

https://www.youtube.com/watch?v=K1BF9ujwzOQ

https://samnytt.se/dragqueen-laser-sagor-for-barn-tipsar-om-erotisk-ritbok/

https://konto.samnytt.se/wp-content/uploads/2022/11/hemskabilden.png
Senast redigerad av AutDisceAutDiscede 2023-05-09 kl. 17:16.
Citera
2023-05-09, 16:59
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Ge det 20 år så är det nog obligatoriskt att etniskt svenska barn under 6 skall befinna sig på dessa sagostunder och suga kukar. Minst en gång per termin.

För att dom skall lära sig tolerans.
Javisst är det så.
Så kallad tolerans fungerar bara genom tvång och med hot om våld.

En ny trend inom vänstern är att normalisera prostitution, "Sex work is real work" heter det.
Så bara en tidsfråga innan "winewhore" får lära förskolebarn hur man säljer sin kropp.
Citera
2023-05-09, 17:01
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Nä det kan komma som en chock för dig men majoriteten av alla vuxna som jobbar med barn har ett aktivt sexliv och tittar på port på sin fritid.

Är det verkligen så att majoriteten av de som jobbar med barn tycker om målarböcker som avbildar en erekterad man som runkar med en docka som ser ut som ett barn i famnen?

Målarböcker är väl för övrigt inte till för vuxna? Vilken vuxen sitter med kritor och fyller i målarböcker?

Du är en äkta lallis hörru.
Citera
2023-05-09, 17:01
Medlem
Citat:
Nä det har jag inte sagt.
Vad hade jag snurrat till då iom att du inte verkade se något problem med klippet jag visade? Citera gärna vad jag skrivit där du anser att jag "snurrat till" det.

Mår du inte dåligt när du försvarar att en pedofil ska hålla sagostunder för barn?
Citera
2023-05-09, 17:02
Medlem
Citat:
Jag vet inte riktigt vad du konsumerar för media men jag läser enbart SVT, FB och Twitter.

Gissa vart jag blir matad med woke-trams? Jo just SVT.

Ja, du är en progressiv woke-man/kvinna. Då anser man att denna typ av low-key grooming av barn är OK.

Som sagt, om du försöker ploppa ut ur din bubbla och våga ta steget till att läsa på om bland annat Alfred Kinsey så kommer du kanske ändra dina uppfattningar. Man kan bara hoppas.

jag har helt ok koll på the kinsey scale, blanchards typologi, autogynefili osv, vad kring det är det du vill diskutera?

jag läser bara nyheter vid stora happenings, då jag inte orkar fylla min dag med onödigt trams, men jag gick in på SVT och scrollade hela sidan, inte en enda bögartikel! Jag blev nästan lite besviken.
Citera
2023-05-09, 17:02
Medlem
Citat:
Är det verkligen så att majoriteten av de som jobbar med barn tycker om målarböcker som avbildar en erekterad man som runkar med en docka som ser ut som ett barn i famnen?

Målarböcker är väl för övrigt inte till för vuxna? Vilken vuxen sitter med kritor och fyller i målarböcker?

Du är en äkta lallis hörru.

Det är en ganska stor genre med målarböcker för vuxna. Läs på lite innan du uttalar dig om ett ämne.
Citera
2023-05-09, 17:03
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Det är en ganska stor genre med målarböcker för vuxna. Läs på lite innan du uttalar dig om ett ämne.

Ja, vi kan ju diskutera huruvida man kan anses som vuxen om man sysselsätter sig med sådant, men det hör till en annan tråd.
Citera
2023-05-09, 17:03
Medlem
ReijoHervonens avatar
Nej, en äcklig jävla pedofil ska inte läsa några sagor till barn. Allra minst för skattebetalarnas pengar. Nu ska sån där skit få ett slut. Fy satan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in