Citat:
Ursprungligen postat av
bengtochjag
Ja, men deras namn är ju beviset på att dom gör det med en sexuell underton.
Pedofilin kommer in då detta är en form av grooming av barn. Hela denna HBTQ-rörelsen uppmanar ju till att sexualisera barn vid tidig ålder, vilket är pedofili. Dessa två herrar står bakom allt som har med det att göra, och det är fel. Barn ska inte sexualiseras någonsin.
Jag har inga som helst problem med homo, bi, trans eller någon annan sexualitet förutom pedofili och såna som förgriper sig på djur. Däremot har jag problem med att vi ständigt skall matas med denna agenda, och att det normaliseras på den grad det gör.
Jag har hårda åsikter mot HBTQ-lobbyn, vet inte om jag benämner den rätt, men den lobby som politiserar sexualiserandet av barn och människor som mer eller mindre börjar konvertera sina barn vid 3 års ålder för att det anses vara Godhet™ att ha en homosexuell avkomma.
Läs på om Alfred Kinsey. Fördjupa dig i hans såkallade forskning och vad han gjorde mot de bäbisar och barn som han experimenterade med. En stor del av HBTQ-lobbyns argument bygger på hans forskning.
Blir vi verkligen "matade denna agenda" då? Eller är du helt enkelt kroniskt online och hänger liiite för mycket på sidor som /pol/ och fb? De enda gångerna jag hör om all denna "grooming" är från republikaners twitter, 4chan, och fb. I verkliga livet ser jag inte HBTQ grejer förutom nån enstaka bög kanske?
Att kalla HBTQ certifiering för grooming är väl ändå att ta i? Jag kan finna det rätt vettigt att folk som jobbar med människor lär sig bemöta normbrytande kunder/patienter/folk rent allmänt.
Om vi åter cirkulerar till de där drag queensen.. Jag är personligen inget fan av de två, just pga deras namn, om de skulle ha gjort något sexualiserat(utöver namnen) så är jag självfallet kritisk till det med. Jag har dock inget emot konceptet att klä ut sig och läsa sagor. L