Citat:
Ursprungligen postat av
bengtochjag
Okej, men då kan vi ha en vettig konversation.
Beskrivningen av pedofili ser ut som sådan;
Pedofili är i första hand en sexuell störning som bland annat innebär ett varaktigt sexuellt intresse för barn. Detta kan visa sig i fantasier, impulser och ibland, men inte alls alltid, i faktiska sexuella övergrepp mot barn.
Kan du, med vettiga ord, förklara för en sinnesrubbad som mig, vad som skiljer ovan beskrivning från trådämnet?
Två vuxna män, utklädda till drag queens, som dessutom namnger sig Miss Busty samt Miss Shameless Whinewhore, flänger runt med tungorna ute och med fakebröst bland barn mellan 2 till 7 år.
Samma män rekommenderar öppet barnlitteratur där vulgära bilder av män med erekterad penis i sällskap med dockor som avbildar barn.
Det ringer inga varningsklockor hos dig?
Jag har, flertalet gånger nu, sagt att jag tycker deras namn är absurda, och att de bör heta något barnvänligt. Av de bilder jag sett har jag inte sett några nakna bröst eller liknande, de verkar vara påklädda. Att de skull visa upp bilder på kukar får du gärna visa en källa på, då jag totalt missat det.
Jag tycker inte att det är pedofili att vara utklädd och läsa sagoböcker, min kritik till dem är som sagt namnen.
Sedan förövrigt förstår jag inte varför drag queens har tagit över fokus inom HBTQ, liksom H&B, alltså bögar, lesbiska och bisexuella, handlar ju bara om vem man älskar, T är väl mer vem man är, men Q? Vad är det? Är det allt annat typ? Varför det blandas ihop med HBT är något jag inte fattar.
En fråga till dig, vad tycker du om, homo och bisexuella, samt transpersoner? Och Q personer? Känner du likadant för alla, eller är det olika? Du verkar onekligen ha rätt hårda åsikter mot HBTQ.
Jag personligen skiter i om nån är bög eller lebb liksom. Transpersoner(jag tänker på transsexuella) som ser ut som det kön de vill vara har jag också full respekt för, det blir ju dock kanske lite knepigt när någon säger att den är något men inte ser ut som det, reptilhjärnan säger typ stopp.