2023-05-09, 16:25
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan1212
Det visas betydligt värre saker en vanlig vardagkväll på tv på så kallad barntid,
Även hur människor klär sig , nu förtiden så visas hela brösten med urringning ner till naveln, folk har knappt på sig kläder så en exponering kan inte undvikas , att nån annan än en tråkig bibliotekskärring kan få äran att dra till sig lite folk till biblioteken som nästan gapar tomma är väl ett uppsving .

Så en man som propagerar och saluför böcker med pedofilt innehåll skall alltså få läsa böcker för småbarn- och ungdomar. Skulle du ex. låta Vinhoran sitta barnvakt för dina telningar (om du nu har barn)? Om inte - varför?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Sexualisering av barn är väl pedofili? Menar du att boken hen rekommenderar "Erotisk ritbok" inte sexualiserar barn?

Ingen aning vad är det för bok?
Citera
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Vad är sakfrågan?

Sakfrågan gäller huruvida det är lämpligt att en man som Miss Shameless Whinewhore bör få ta del av skattemedel för att uppträda inför barn.
Citera
2023-05-09, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Ingen aning vad är det för bok?
Nej, precis. Så går det när media inte beskriver hela sanningen. Då sitter folk som inte har en aning om vad det handlar om och skyddar en pedofils rätt att bli inbjuden för sagostundsläsning för barn.
Citera
2023-05-09, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengtochjag
Okej, men då kan vi ha en vettig konversation.

Beskrivningen av pedofili ser ut som sådan;
Pedofili är i första hand en sexuell störning som bland annat innebär ett varaktigt sexuellt intresse för barn. Detta kan visa sig i fantasier, impulser och ibland, men inte alls alltid, i faktiska sexuella övergrepp mot barn.

Kan du, med vettiga ord, förklara för en sinnesrubbad som mig, vad som skiljer ovan beskrivning från trådämnet?

Två vuxna män, utklädda till drag queens, som dessutom namnger sig Miss Busty samt Miss Shameless Whinewhore, flänger runt med tungorna ute och med fakebröst bland barn mellan 2 till 7 år.

Samma män rekommenderar öppet barnlitteratur där vulgära bilder av män med erekterad penis i sällskap med dockor som avbildar barn.

Det ringer inga varningsklockor hos dig?

Jag har, flertalet gånger nu, sagt att jag tycker deras namn är absurda, och att de bör heta något barnvänligt. Av de bilder jag sett har jag inte sett några nakna bröst eller liknande, de verkar vara påklädda. Att de skull visa upp bilder på kukar får du gärna visa en källa på, då jag totalt missat det.

Jag tycker inte att det är pedofili att vara utklädd och läsa sagoböcker, min kritik till dem är som sagt namnen.

Sedan förövrigt förstår jag inte varför drag queens har tagit över fokus inom HBTQ, liksom H&B, alltså bögar, lesbiska och bisexuella, handlar ju bara om vem man älskar, T är väl mer vem man är, men Q? Vad är det? Är det allt annat typ? Varför det blandas ihop med HBT är något jag inte fattar.

En fråga till dig, vad tycker du om, homo och bisexuella, samt transpersoner? Och Q personer? Känner du likadant för alla, eller är det olika? Du verkar onekligen ha rätt hårda åsikter mot HBTQ.

Jag personligen skiter i om nån är bög eller lebb liksom. Transpersoner(jag tänker på transsexuella) som ser ut som det kön de vill vara har jag också full respekt för, det blir ju dock kanske lite knepigt när någon säger att den är något men inte ser ut som det, reptilhjärnan säger typ stopp.
Citera
Avslutad
Kolla gärna videon i länken som förklarar den sjuka agendan med denna "kärlekspridande" kampanj: https://juliacaesar.blog/2022/11/04/froken-skamlos-bystiga-damen-och-indoktrinering-av-barn/#more-28347
Citera
Medlem
Citat:
Sakfrågan gäller huruvida det är lämpligt att en man som Miss Shameless Whinewhore bör få ta del av skattemedel för att uppträda inför barn.

Det är väl inte nåt konstigt med det. Det är ju en sagostund för knattar de tycker nog bara det är lite kul med folk som är lite färgglada och utklädda
Dessutom är väl mammorna med och kan säga ifrån om det börjar spåra ur.
Citera
2023-05-09, 16:29
Medlem
barkeepers avatar
Hela Mello är ju en uppvisning i dålig smak år samma håll. Tycker allt Åkesson kan svinga lite där också.
Citera
2023-05-09, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Nej, precis. Så går det när media inte beskriver hela sanningen. Då sitter folk som inte har en aning om vad det handlar om och skyddar en pedofils rätt att bli inbjuden för sagostundsläsning för barn.

Kan du länka till en källa där boken rekommenderas av den skamlösa vinhoran?
Citera
2023-05-09, 16:30
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Okej, tack för klargörelsen kring det.

Fortfarande viktigt att det tas upp, det är pedofili och det ska belysas.

Absolut. Men det blir mer vederhäftigt om vi håller oss till fakta.
Citera
2023-05-09, 16:30
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Jag håller med dig i sak till 100%. Men litteraturen med runkande gubben med buntalardockan är för vuxna, inte för barn. Och rekommenderas inte heller till barn. Bara så det är sagt.

Haha, så då är det okey? Självklart är inte boken till för barnen - de är till för de vuxna pedofilerna! Förstår du verkligen inte detta? Om du befattar dig med pedofilmaterial i vilken form som helst och även rekommenderar den - anser du då att dessa sjuka människor skall få vara i närheten av barn, verkligen?
Citera
2023-05-09, 16:34
Medlem
Problemet är väl alla dessa svennar (+80%) som för att visa sig toleranta sväljer precis vilken skit som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in