2023-05-09, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Sverige är ett helt sjukt land verkligen.

Jag håller mitt barn hemma om den här liraren ska läsa sagor. Ni andra gör som ni vill.
Deltagande är frivilligt och det går utmärkt att hålla barnen hemma.
Dessvärre är det nog sådana barn som skulle ha nytta av sagostunderna:
Att lära sig tolerans och respekt för medmänniskor.
Det har dessa barn antagligen fått för lite av hemmavid.
Citera
2023-05-09, 15:57
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Helt enig. Lindarw & Co var ju artister och proffsiga sådana. After Dark var och är, en show för vuxna - därav namnet som ska tolkas "efter läggdags" dvs när ungarna somnat för natten. Nu har ju fula pedofiler kapat dragen för att få närma sig andras småglin. Ivrigt påhejat av vänsterns sinnesrubbade apologeter

Massmördaren John Wayne Gacy klädde ju ut sig till Clown o uppträdde. För då kunde han ta på unga män utan att någon nämnvärt reagerade… Han skojade ju bara.
Citera
2023-05-09, 15:59
Avslutad
Vad är det för farbror som vill läsa sagor för våra barn egentligen? Vem gömmer sig bakom denna vulgära utstyrseln? Har det framkommit i tråden? Ska man arbeta med barn så ska man lämna utdrag ur brottsregistret till arbetsgivaren, har farbror vinhora gjort detta?

Lite besviken på Fb om ni inte luskat ut vem han är.
Citera
2023-05-09, 16:00
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gardenhose88
Svennar gillar ju att ta sina barn till miss shameless winewhore så skyll er själva alla politiker försvara det

Menar du att de svennar som kritiserar det här gillar att ta sina barn till Miss Shameless?

Det är nog snarare den delen som är för det här som isf tar sina barn på sånt, knappast gruppen av upprörda människor.

Så, de som kritiserar det här får alltså skylla sig själva eftersom att andra svennar är för det?

Hur tänkte du där egentligen?
Citera
2023-05-09, 16:06
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Den rörelsen har alltid varit suspekt. Det var inte så länge sedan som regnbågsrörelsen ville ha med pedofili som en egen bokstav i HBTQXYZ-röran. Att de tar avstånd nu är såklart enbart på grund av samtidens nöd, eftersom de inte har något val. En mer liberal inställning till sex och relationer än HBTQ-rörelsen finns överhuvudtaget inte så det är endast naturligt att de även har en "chill" syn på pedofili, många av dem.

Givetvis ska regnbågsmaffian hållas på så långt avstånd som möjligt från barn. Att man envisas med att barn ska exponeras för HBTQ, Pride och sagostunder med vuxna sminkade män i stilettklackar och fnask utstyrsel är naturligtvis ingen slump.

Det som är oroväckande är att så få politiker verkar bry sig.

Det hela började med pedofilen Alfred Kinsey, som fick fria händer att våldta och experimentera på barn. Han är dekadensens grundfader, som utförde sexuella experiment på bäbisar. Det är denna perversa gubbe som pedofilvänstern så blint följer.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Alfred_Kinsey

Tyvärr så är såklart wikipedia-artikeln kraftigt bantad kring honom.
Citera
2023-05-09, 16:06
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Vad är det för farbror som vill läsa sagor för våra barn egentligen? Vem gömmer sig bakom denna vulgära utstyrseln? Har det framkommit i tråden? Ska man arbeta med barn så ska man lämna utdrag ur brottsregistret till arbetsgivaren, har farbror vinhora gjort detta?

Lite besviken på Fb om ni inte luskat ut vem han är.

Jag klurar lite på vem det är, så kan man kanske slå honom i registret….vet du hans riktiga namn?
Citera
2023-05-09, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollstyrelsen
Deltagande är frivilligt och det går utmärkt att hålla barnen hemma.
Dessvärre är det nog sådana barn som skulle ha nytta av sagostunderna:
Att lära sig tolerans och respekt för medmänniskor.
Det har dessa barn antagligen fått för lite av hemmavid.

Vi vet hur det kommer gå med de små stackars svenska mongo-barnen vars svenska hen-föräldrar vill att de ska gå på sagostunder för transvestiter. I framtiden blir inget fungerande socialt liv, depressioner, missbruk, SSRI-piller, prostitution, ADHD-mediciner, överdos, självmord.

När deras gullegris har knarkat ihjäl sig eller tagit livet av sig så lipar de svenska hen-föräldrarna och är undrar hur det kunde hända. De har ju uppfostrat sin gullegris enligt fin normlös hen-uppfostran det måste gullegrisen må bra av tycker de.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Menar du att de svennar som kritiserar det här gillar att ta sina barn till Miss Shameless?

Det är nog snarare den delen som är för det här som isf tar sina barn på sånt, knappast gruppen av upprörda människor.

Så, de som kritiserar det här får alltså skylla sig själva eftersom att andra svennar är för det?

Hur tänkte du där egentligen?

Tror att många ser det som en kul grej, en trend om man så vill. De flesta tänker inte längre än så, de tänker inte alls skulle jag säga. Har statsmedia sagt att det är ok och SD sagt nej, så räcker det som anledning. Det gäller det mesta idag, och det är det som är så farligt.
Senast redigerad av Pripps3.5 2023-05-09 kl. 16:21.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Nej, det är inte så att "folk" som är transvestiter "tror på riktigt" att de är ett annat kön.
Transvestit är att använda ett annat köns könsuttryck. Det är precis det som drag-queens gör. Drag-queens är transvestiter, per definition. Det som skiljer dem från "vanliga" icke-drag-queen transvestiter, är att de klär ut sig på detta överdrivna sätt, till skillnad från "vanliga" transvestiter som "bara" använde ett annat köns könsuttryck, exempelvis vanliga kläder. Transvestiter finns bland bägge könen, eller om man så vill bland alla könsidentiteter.

Bara det att Miss Shameless Whinehore själv har valt att ändra sitt artistnamn när hon skall läsa för barn, visar att till och med hen själv inser att det de gör inte här helt lämpat för barn.

Hade det varit Dame Edna hade kanske debatten sett lite annorlunda ut. Men nu är det Miss Busty och Miss Shameless Whinehore.
Vad jag försökte poängtera var att det är en skillnad mellan transsexualla, och drag queens, något som många i dessa konversationer glömmer bort. Du har helt rätt i vad du säger kring ordet transvestit, jag menade bara att ordet "transa" ofta används för att tala om transsexuella.

jag instämmer dock att jag hade föredragit att se typ Babsan eller nån annan i drag som inte har porrnamn göra dessa sagoläsningar.

Citat:
Ursprungligen postat av bengtochjag
Jag är inte intresserad av att byta jobb, så jag står över ditt erbjudande. Jag tycker ändå det känns som att du duckar för det jag försöker få fram.

Sök själv, bara stockholms stad har lagt tiotals miljoner på HBTQ-certifiering, tänk då hur stor lobbyn är i hela Sverige, för att inte nämna världen!

Det är sjuka människor som försöker normalisera detta. Det finns en anledning att dom attackerar barn.
Jag försöker inte ducka nånting, om något försöker jag ha en vettig konversation kring det, men det är svårt i havet av helt sinnesrubbade kommentarer kring den satanistiska pedofilvänstern
Citera
2023-05-09, 16:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Jag klurar lite på vem det är, så kan man kanske slå honom i registret….vet du hans riktiga namn?
Nej, jag vet ju inte det, är förvånad över att ingen luskat ut det än. Har "människan" skyddad identitet är det ju än värre, kan ju vara vem fan som helst där under utstyrseln som ska interagera med ens barn.
Citera
2023-05-09, 16:13
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Den rörelsen har alltid varit suspekt. Det var inte så länge sedan som regnbågsrörelsen ville ha med pedofili som en egen bokstav i HBTQXYZ-röran. Att de tar avstånd nu är såklart enbart på grund av samtidens nöd, eftersom de inte har något val. En mer liberal inställning till sex och relationer än HBTQ-rörelsen finns överhuvudtaget inte så det är endast naturligt att de även har en "chill" syn på pedofili, många av dem.

Givetvis ska regnbågsmaffian hållas på så långt avstånd som möjligt från barn. Att man envisas med att barn ska exponeras för HBTQ, Pride och sagostunder med vuxna sminkade män i stilettklackar och fnask utstyrsel är naturligtvis ingen slump.

Det som är oroväckande är att så få politiker verkar bry sig.

RFSL og QX redaktion är inget någon politiker vågar stöta sig med.
Att ifrågasätta är att vara homofob = nazist. O sedan är karriären över.

RFSL o QX redaktion har sedan snart 10 år vunnit vad de ville uppnå från början.
Men kamporganisationerna försörjer många. Så de flyttar fram målen. Hittar på nya narativ o mål att uppfylla. Homo o bisexualla lär vara 4-8% av befolkningen.

Transexuella ansågs tidigare vara en minoritet. Varför det exploderat blan ungdomar är inte klarlagt.
Vissa anser det vara trendigt, andra att miljögifter påverkar. Ytterligare en förklaring är att nu vågar allt fler komma ut.

När det gäller HBTQ rörelsen så borde fler homosexuella börja säga ifrån. Då pedofili riskerar att sända dem alla tillbaka till 50-talet…
Men de normalt funtade vill antagligen inte befatta sig med de extrema fanatikerna, o riskera att bli medialt hudflängda.
Citera
2023-05-09, 16:14
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tfwnobf
Jag försöker inte ducka nånting, om något försöker jag ha en vettig konversation kring det, men det är svårt i havet av helt sinnesrubbade kommentarer kring den satanistiska pedofilvänstern

Okej, men då kan vi ha en vettig konversation.

Beskrivningen av pedofili ser ut som sådan;
Pedofili är i första hand en sexuell störning som bland annat innebär ett varaktigt sexuellt intresse för barn. Detta kan visa sig i fantasier, impulser och ibland, men inte alls alltid, i faktiska sexuella övergrepp mot barn.

Kan du, med vettiga ord, förklara för en sinnesrubbad som mig, vad som skiljer ovan beskrivning från trådämnet?

Två vuxna män, utklädda till drag queens, som dessutom namnger sig Miss Busty samt Miss Shameless Whinewhore, flänger runt med tungorna ute och med fakebröst bland barn mellan 2 till 7 år.

Samma män rekommenderar öppet barnlitteratur där vulgära bilder av män med erekterad penis i sällskap med dockor som avbildar barn.

Det ringer inga varningsklockor hos dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in