Citat:
Ursprungligen postat av
Mashedpotatoe
Jag förstår att du egentligen inte bryr dig om vad du skriver och hur det uppfattas men vad du nu presterade nu är ju så löjeväckande, urbota korkad och helt uppåt väggarna felaktig att jag bara kan skratta gott (hade gärna gjort det rakt i ansikte på dig men tyvärr) och föreställer mig att till och med du skäms för att behöva skriva så medan du skvätter en tår för att det har gått så in i helvete åt skogen för ryssarnas invasionskrig.
Visst, de har lyckats med det de är bäst på. Skapa lidande, hat, död och förstörelse. Bravo, om det var syftet.
Nej jag fattar vad jag skriver. Men ni svennar har 0 koll på läget.
Vad dillar du om? Ryssland bedrev aldrig ett fullskaligt invasionskrig. Du tror Ryssland vill komma åt hela Ukraina. Nej, det behövs bara några strategiska punkter det räcker!! De har lyckats och du fattar inte heller vilka kostnader det här innebär för Ukraina.