Citat:
Carro måste ha lätt asberger. Hon kan ju bara se saker ur sitt eget perspektiv. Vilken vuxen person blir så jävla rädd när bägge är bältade och åker i ringa 80 km/h? Han öppnar dörren lite på sin sida och hon beter sig som om hon kört i 140 och han öppnat på hennes sida. Hon är så fruktansvärt elak fy vilken människa. Välkomnar honom inte ens när han skall flytta in till henne. Hon är inte bara taskig, hon ser ständigt ofräsch ut med illgula tänder, flottig hud och smutsigt hår. Fly August! Men man fattar ju att det är slut sedan länge.
Arvid verkar vara beroende av kickar och vill följa sitt beteendemönster att fly. Ida tar det så bra. Tycker de bägge är så snygga och har sexapeal. Tror det kommer hålla. De kompletterar varandra. Ida växer i mina ögon hon är inte bara snygg utan även smart. Verkar genuint snäll och rolig.
Lina sjönk som en sten i mina ögon nu efter detta avsnittet. Hon verkar vara psykopat. Smeker med ena handen och slår med den andra typ. Efter allt Alex gjort för henne så borde hon inte bete sig som hon gjorde i slutet. Fy!
Stina och Fredrik känns stabila men jag undrar om det är hennes barnlängtan som styr känslorna mer än hjärtat. Han verkar uppenbart kär men är tveksam till om hon är det eller om det bara är hans säd hon är ute efter.
Arvid verkar vara beroende av kickar och vill följa sitt beteendemönster att fly. Ida tar det så bra. Tycker de bägge är så snygga och har sexapeal. Tror det kommer hålla. De kompletterar varandra. Ida växer i mina ögon hon är inte bara snygg utan även smart. Verkar genuint snäll och rolig.
Lina sjönk som en sten i mina ögon nu efter detta avsnittet. Hon verkar vara psykopat. Smeker med ena handen och slår med den andra typ. Efter allt Alex gjort för henne så borde hon inte bete sig som hon gjorde i slutet. Fy!
Stina och Fredrik känns stabila men jag undrar om det är hennes barnlängtan som styr känslorna mer än hjärtat. Han verkar uppenbart kär men är tveksam till om hon är det eller om det bara är hans säd hon är ute efter.
Agust verkar, trots sin lekfullhet, vara tillräckligt mogen för att förstå att det är Carro som saknar social kompetens och att hon är skadad. Han visar ett gudabenådat tålamod.
Stina och Fredrik är fina.
Arvid visar också tålamod, som står ut med Idas oordning. Jag är väl inte världens mest ordningsamma, men om någon av mina tjejkompisar har det som hon i kökslådorna så skulle jag undra. Har en del tjejkompisar som gör karriärer med många timmars arbetstid varje vecka, men nog har de besticklådor och decilitermått. Man blir lite mörkrädd. Skrapar vi bara på ytan här?
) föll inte i god jord hos Arvid i bilen, han tänker inte döma ut kärnan som han byggt sin flummiga nyandlighet ovanpå, när ska mormor Tingström dementera att hon varit Kristers brud? i församlingen