2023-05-06, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Jag fr rysningar av Jussi. S desperat och noll sjlvinsikt.
Ja, det kan man sga.. vldigt dmjuk och st son dock (brs p sin moder uppenbarligen). Barnen r ocks vldigt hemmablinda ver sina frldrars mindre bra sidor, eller klipper produktionen bort allt snt. r en jkla massa myspys och lullull, tonringar (eller andra) som enbart hjer sina frldrar till skyarna r inte sunt.
Citera
2023-05-06, 10:08
Medlem
Kallamakaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Den dr Emil r ju fr jkla sliskig, och hans son smtt efterbliven(?) Inte konstigt att han varit singel, mer ytlig mnniska fr man ju leta efter (ja, den dr jussi r vl n vrre p andra stt ) hans ckliga flin och sttet att fukta lpparna med halva tungan ute redo fr en avsltning, s unsmooth.. och vad r det med den alldeles fr trnga vsten, inte 1997 lngre. Fula mssan/kepsen r ju p som fr alla tunnhriga med komplex.. Och satt alltid med huvudet helt snett i synkarna, stelopererad? Ngot riktigt creepy ver den dr allts..

Hller med till 100%.
Sliskig, obehaglig kille.
Han har en "elak" blick ocks.

Rd flagga!!
Citera
2023-05-06, 11:48
Medlem
lunarluddes avatar
Kndes jvligt "manus" i slutet med Annina(?) och jesper. Tror inte ngot av paren kommer hlla srskilt lnge, hoppas jag har fel. Jag tyckte Jussi verkade helskn och blev lite ledsen i gat nr amina inte var intresserad av han, hoppas han hittar krleken tillslut Tanja tyckte jag ocks bra om i progremmet, kndes som den enda vettiga, typ fr vettig fr ett snt dr program.
Citera
2023-05-06, 16:31
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Kndes jvligt "manus" i slutet med Annina(?) och jesper. Tror inte ngot av paren kommer hlla srskilt lnge, hoppas jag har fel. Jag tyckte Jussi verkade helskn och blev lite ledsen i gat nr amina inte var intresserad av han, hoppas han hittar krleken tillslut Tanja tyckte jag ocks bra om i progremmet, kndes som den enda vettiga, typ fr vettig fr ett snt dr program.

Jussi har nog ftt ofrtjnt negativ kritik, jag tror nog han hade en del sjlvdistans och humor. Att mnnen blir till sig nr ett "bombnedslag" kommer in i huset kanske inte r konstigt, men de sjunker nd i mina gon d. Hller med ven om Tanja, synd att hon inte fick mer uppmrksamhet. Men hon var mer lgmld och ansprksls och kldde sig inte utmanande.
Citera
2023-05-06, 19:35
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Knns som Sigrid fastnat lite i 90 talet. Dvs 30 r sedan. Blir liksom lite sorgligt.
Men gubbarna verkar gilla det.
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Sigrid r inte snyggare men hon r extremt tillgjord, tillfixad och spelar p sex. En sdan kvinna blir tydligen populr hos (mnga) mn men kanske inte alltid hos andra kvinnor. En gng i tiden frskte jag sjlv se ut som en bimbo och skte bekrftelse hos mn genom utseende och sex. Kanske kan en kvinna bde vara stark och sjlvstndig OCH anspela p sex, men jag tycker inte att Sigrid r ngon bra frebild och inte heller de karlar som har ett sdant kvinnoideal. I mina gon ser hon ut som ett befagat fnask och kanske att mn blir kta p det.
Som redan nmnts i trden s kallades hon ju fr "Sveriges Pamela Anderson" p 90-talet och jag r gammal nog fr att komma ihg henne frn den tiden. Tycker det r tragiskt fr henne (och ven dottern) att hon fastnat i den look och beteende hon hade d. Destruktiva frhllanden med fel killar. Vgade klder, superblonderat lngt hr, hrt sminkade gon, agera "sexigt" infr mnnen. Det blir liksom bara sorgligt och jag tycker ven att mnnen borde se igenom det men nej.
Istllet agerar de som om de var i tolvrsldern och deras dvarande sexfantasier Samantha Fox, Sabrina osv kommit ner frn sina posters p vggen. Har strre frvntningar p mn i mogen lder, ven om man kanske inte borde ha det... Hur de alla svrmade fr Sigrid var bara s patetiskt.

Som du sger Peace2023 s r det ju en sak om man som yngre har smre sjlvknsla och sker bekrftelse genom utseende och sexuellt agerande. Men att inte ha lmnat det bakom sig nr man r nrmare 50 r ju bara sorgligt. Med ren borde hon ju ha utvecklats mer som mnniska tycker man.

Det Sigrid inte heller fattar r att hon med sin look faktiskt gr sig sjlv ldre. Hon r i skriande behov av en make-over. Hon behver inte bli en "tant", hon kan fortfarande vara "sexig", ha lngt hr osv men vara lite mer klassig. Inte bde kortkort och urringat p samma gng och inte S urringat heller. Inga bh band som syns ver ryggen, axlar osv. Det blir bara s trashigt.
Hon hade sett yngre och frschare ut om hon hade slppt den hr desperata stilen som gett henne fel uppmrksamhet i 30 r.
Senast redigerad av Lostworld 2023-05-06 kl. 19:37.
Citera
2023-05-08, 06:28
Medlem
Jag tror inte att Sigrid har silikon i sina liljekullar!
Jag tror att hennes byst r kta!
Jag tror att allt annat bara r elakt frtal!
Jag tror att Sigrid r Kristi Brud!
Citera
2023-05-08, 06:39
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Mste ptalas att programmets titel lter som tv babbar som tjaffsar med varandra.

Trodde personligen att det handlade om knsbyte.
Citera
2023-05-08, 10:31
Medlem
Kallamakaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Jag tror inte att Sigrid har silikon i sina liljekullar!
Jag tror att hennes byst r kta!
Jag tror att allt annat bara r elakt frtal!
Jag tror att Sigrid r Kristi Brud!

Hahahaha!!!!

Jag tror du har rtt.
Citera
2023-05-08, 10:32
Medlem
Kallamakaronens avatar
Annina r obehaglig i sina fltor och snea trut.

Jesper har svrt att titta folk i gonen han pratar med.

Jag snegla in p hans insta.
- Har du sndagsngest?

Dr s trkig mnniska.
Citera
2023-05-09, 14:47
Medlem
Pinkuss avatar
hur mnga avsnitt blir det i frsta sesongen?
Citera
2023-05-09, 17:22
Medlem
Spider-Girls avatar
Har Jesper ftt ngon slags medellderskris..Blev kndisskapet fr mycket? Hur som helst vill jag nstan gmma mig i genans ver att hans Insta pltsligt svmmar ver av selfies i olika poser, han har bla anlitat en fotograf fr att ta massa bilder p honom, olika "livsvisdomar" samt en podd dr han intervjuar alla deltagare. Tyckte han var rtt kul, men nu blir det aningen fr mycket. Det r en dejtingspa, inte en storfilm 🙈🙈
Citera
2023-05-10, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Har Jesper ftt ngon slags medellderskris..Blev kndisskapet fr mycket? Hur som helst vill jag nstan gmma mig i genans ver att hans Insta pltsligt svmmar ver av selfies i olika poser, han har bla anlitat en fotograf fr att ta massa bilder p honom, olika "livsvisdomar" samt en podd dr han intervjuar alla deltagare. Tyckte han var rtt kul, men nu blir det aningen fr mycket. Det r en dejtingspa, inte en storfilm 🙈🙈

Instmmer. Han frsker krama ut allt frn sina 15 minutes of fame. Pinsamt men troligtvis har tv4 pushat honom i den riktningen fr att hlla liv i programmet en stund till. Han och Annina knns fake. Hon kommer trycka ned honom i skoskaften och han kommer inte kunna motst alla inviter frn andra kvinnor han fr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in