2023-05-04, 20:24
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Jag tror p det som jag skrev innan, att hon upplevde lite spnnande konkurrens runt honom och drfr upplevde honom som attraktiv. Utanfr huset dr ingen spnning finns och dr han bara r en liten tam kille som skriver lama dikter brjar hon sukta efter bad boys igen. Jag sger som du att jag helt tappade tycket fr honom nr jag sg hur han betedde sig s fort Sigrid kom in i huset, men nd trkigt att krleken verkar funka fr s f, och trkigt fr deras barn som hoppades.

Bra analys. Ja de vill ju sklart frldrarnas bsta, men det r nog inte ltt att hitta krlek med ett s snvt urval. Tror inte det blev ngot mellan Jesper och Annina heller, han sa ju att av dem dr i huset skulle han vlja henne... Men det var kanske fr att urvalet var begrnsat. Fint dock att Pia och Lennart verkade finna varann!!
Citera
2023-05-04, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Fler borde vara som du, vga g fram och prata!
Tror skert du ser bra ut eftersom E svarade tillbaka. Men trkigt att hra faktiskt att det inte verkade hlla mellan E och S, trots att jag ogillade dem bda. E brjade jag ogilla direkt han dreglade efter Sigrid, innan dess tyckte jag han verkade helt okej. Som du skriver, sonen verkar vara en jttefin kille och det r synd fr hans skull om det inte hll mellan hans pappa och S. De som var s kra och verkade passa s bra ihop, kan inte lta bli att undra varfr.

Tack, det var snllt skrivit!
Min ppna sida har gett mig mnga nya och intressanta kontakter och erfarenheter som jag inte skulle vilja vara utan. Jag hoppas att jag aldrig kommer ndra p den sidan!
Citera
2023-05-04, 20:27
Medlem
Citat:
Jag tror p det som jag skrev innan, att hon upplevde lite spnnande konkurrens runt honom och drfr upplevde honom som attraktiv. Utanfr huset dr ingen spnning finns och dr han bara r en liten tam kille som skriver lama dikter brjar hon sukta efter bad boys igen. Jag sger som du att jag helt tappade tycket fr honom nr jag sg hur han betedde sig s fort Sigrid kom in i huset, men nd trkigt att krleken verkar funka fr s f, och trkigt fr deras barn som hoppades.

Hller med!
Citera
2023-05-04, 20:30
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flb3455
Tack, det var snllt skrivit!
Min ppna sida har gett mig mnga nya och intressanta kontakter och erfarenheter som jag inte skulle vilja vara utan. Jag hoppas att jag aldrig kommer ndra p den sidan!

Heja dig! Nej det r en fin egenskap du ska vara stolt ver.
Citera
2023-05-04, 20:59
Medlem
Herr Bkbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
ckligt vet jag inte men du har helt klart rtt i att du anser det som olmpligt. Isabelle och Jonatan r riktiga mnniskor som kanske lser vad vi skriver hr. Det r ltt att glmma bort ibland och jag r drfr skyldig dem en rejl urskt fr mitt inlgg, vilket klart gick ver grnsen.

Jag ber sledes om urskt ISABELLE och JONATAN. Det r bara trams det jag skrev och jag frsker bara vara rolig. Men det var jag inte. Det var bara dumt skrivet. Ni r unga och ser bra ut bgge tv. Ni har framtiden fr er, det har inte jag, och jag hoppas innerligt att ni inte, om ett tjugotal r sdr, sitter ensamma med smnproblem och skriver strunt som jag gr. Ni r vrda s mycket mer n s.
Jag tillbakavisar din urskt! dremot kan jag tnka mig ifall dom lser hr, be om urskt fr att jag kallade pojkspolingen fr ful, jag skoja, du r skitfin! jag r kr i dig
Citera
2023-05-04, 21:30
Medlem
Jag vill inte citera inlgget men jag tycker inte (heller)det r ok att sexualisera ngra ungdomar som sitter i en soffa och kramas. Om en del r under 18 r r det barn det handlar om. Barn som kramas lite i en soffa. Att vissa kan f det till ngot sexuellt r vldigt konstigt?!?!
Har ni inte sjlva barn? Tnk er i i situationen.
Kanske var detta en dum ide frn TV4, att lta ens barn titta sitta och titta p mamma och pappa i en sexuell situation. Vem kom p iden?
Citera
2023-05-04, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Jag tillbakavisar din urskt! dremot kan jag tnka mig ifall dom lser hr, be om urskt fr att jag kallade pojkspolingen fr ful, jag skoja, du r skitfin! jag r kr i dig
Bste broder Bkberg! Eftersom urskten inte var riktad till dig (svida du inte r J eller I, vilket jag starkt betvivlar) s ligger det inte i din makt att varken fram- eller tillbakavisa den.

Fr vrigt s kan jag bara frtydliga att MIN urskt TILL Isabelle och Jontatan inte utgjorde ngon underfrstdd kritik av DITT inlgg om de unga tu. Att JAG gick fr lngt behver inte betyda att DU gjorde det.

Men nr vi nu r inne p det hela s tycker jag inte att det var korrekt av dig att kalla pojkspolingen ifrga fr ful. Pojkspolingen ser bra ut. Och detta kan jag konstatera utan att mitt omdme grumlats av eventuella amorsa knslor fr honom.
Citera
2023-05-05, 01:55
Medlem
Herr Bkbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flb3455
Jag vill inte citera inlgget men jag tycker inte (heller)det r ok att sexualisera ngra ungdomar som sitter i en soffa och kramas. Om en del r under 18 r r det barn det handlar om. Barn som kramas lite i en soffa. Att vissa kan f det till ngot sexuellt r vldigt konstigt?!?!
Har ni inte sjlva barn? Tnk er i i situationen.
Kanske var detta en dum ide frn TV4, att lta ens barn titta sitta och titta p mamma och pappa i en sexuell situation. Vem kom p iden?
Nu r vi 3 personer som gjort avbn i trden, du knner dig allts inte manad att ocks ansluta dig till kren & sga frlt i tv? (eller i ett tv-forum)

Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Bste broder Bkberg! Eftersom urskten inte var riktad till dig (svida du inte r J eller I, vilket jag starkt betvivlar) s ligger det inte i din makt att varken fram- eller tillbakavisa den.

Fr vrigt s kan jag bara frtydliga att MIN urskt TILL Isabelle och Jontatan inte utgjorde ngon underfrstdd kritik av DITT inlgg om de unga tu. Att JAG gick fr lngt behver inte betyda att DU gjorde det.

Men nr vi nu r inne p det hela s tycker jag inte att det var korrekt av dig att kalla pojkspolingen ifrga fr ful. Pojkspolingen ser bra ut. Och detta kan jag konstatera utan att mitt omdme grumlats av eventuella amorsa knslor fr honom.
Blev bara inspirerad, samt tycker att min vertrdelse i jmfrelse var den enda vrd att be om urskt fr, men din verklagan beviljas ifall du promt vill korsfsta dig sjlv du kan f bli han smtjyven Barabass som hnger p sidan om mig
Senast redigerad av Herr Bkberg 2023-05-05 kl. 02:05.
Citera
2023-05-05, 19:44
Medlem
Spider-Girls avatar
Jesper och Annina....Ls kommentarerna under hans inlgg
Citera
2023-05-05, 20:56
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Jesper och Annina....Ls kommentarerna under hans inlgg

Se dr ❤️
Citera
2023-05-05, 21:28
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Se dr ❤️

Kan ju ocks vara ett frsk att skapa spekulationer, men kul om det inte r det!
Citera
2023-05-06, 01:49
Medlem
Den dr Emil r ju fr jkla sliskig, och hans son smtt efterbliven(?) Inte konstigt att han varit singel, mer ytlig mnniska fr man ju leta efter (ja, den dr jussi r vl n vrre p andra stt ) hans ckliga flin och sttet att fukta lpparna med halva tungan ute redo fr en avsltning, s unsmooth.. och vad r det med den alldeles fr trnga vsten, inte 1997 lngre. Fula mssan/kepsen r ju p som fr alla tunnhriga med komplex.. Och satt alltid med huvudet helt snett i synkarna, stelopererad? Ngot riktigt creepy ver den dr allts..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in