Citat:
Ursprungligen postat av
Peace2023
Sigrid r inte snyggare men hon r extremt tillgjord, tillfixad och spelar p sex. En sdan kvinna blir tydligen populr hos (mnga) mn men kanske inte alltid hos andra kvinnor. En gng i tiden frskte jag sjlv se ut som en bimbo och skte bekrftelse hos mn genom utseende och sex. Kanske kan en kvinna bde vara stark och sjlvstndig OCH anspela p sex, men jag tycker inte att Sigrid r ngon bra frebild och inte heller de karlar som har ett sdant kvinnoideal. I mina gon ser hon ut som ett befagat fnask och kanske att mn blir kta p det. Jag tror att Annina sker ngon med mer djup och hon kan vara glad att vara av med Emil s snart. Tror inte det hller mellan Emil och Sigrid heller eftersom bda r ytliga, men kan sklart ha fel.
Om man ser ut som en gammal porrstjrna fr man rkna med att mnga killar ser en som en knullobjekt. Inget fel om det r syftet med det fixade yttre, om man vill vara en knulldocka. Dumt om man anklagar killar att de tittar bara p pattarna om man lgger in emorma bomber. Med sitt yttre antyder Sigrid att hon gillar sex, hon har ju gjort allt fr att killar skall attraheras till sex, men hon kanske r motsatsen? Allt kan vara fejk, ven det att hon gillar sex.