2023-04-28, 09:35
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Jag fr rysningar av Jussi. S desperat och noll sjlvinsikt.

Jsses s pinsam han r...
Citera
2023-04-28, 11:37
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Annina r en klassisk mobbare. Sigrid r snyggare och drar blickarna till sig, Emil knde mer fr Sigrid, ja d blir Sigrid Sigurd och hon snackar skit om va Emil eventuellt sagt eller inte. Annina r en falsk jvel!

Sigrid r inte snyggare men hon r extremt tillgjord, tillfixad och spelar p sex. En sdan kvinna blir tydligen populr hos (mnga) mn men kanske inte alltid hos andra kvinnor. En gng i tiden frskte jag sjlv se ut som en bimbo och skte bekrftelse hos mn genom utseende och sex. Kanske kan en kvinna bde vara stark och sjlvstndig OCH anspela p sex, men jag tycker inte att Sigrid r ngon bra frebild och inte heller de karlar som har ett sdant kvinnoideal. I mina gon ser hon ut som ett befagat fnask och kanske att mn blir kta p det. Jag tror att Annina sker ngon med mer djup och hon kan vara glad att vara av med Emil s snart. Tror inte det hller mellan Emil och Sigrid heller eftersom bda r ytliga, men kan sklart ha fel.
Citera
2023-04-28, 11:38
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Jsses s pinsam han r...

Allra mest pinsamma r Emil och porr-Sigrid, men underhllande r det ju.
Citera
2023-04-28, 14:29
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Allra mest pinsamma r Emil och porr-Sigrid, men underhllande r det ju.

Ja, de r underhllande precis som Jussi nr han masserar
Citera
2023-04-28, 15:06
Medlem
Citat:
Men vilka brst
Brst?!
Du menar kpetuttar....
Citera
2023-04-28, 16:00
Knns som Sigrid fastnat lite i 90 talet. Dvs 30 r sedan. Blir liksom lite sorgligt.
Men gubbarna verkar gilla det.
Citera
2023-04-28, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MillanM
Brst?!
Du menar kpetuttar....
Men vilka kpetuttar!
Citera
2023-04-28, 16:35
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Knns som Sigrid fastnat lite i 90 talet. Dvs 30 r sedan. Blir liksom lite sorgligt.
Men gubbarna verkar gilla det.

De var ju ocks unga d.
Citera
2023-04-28, 17:00
Medlem
Citat:
Sigrid r inte snyggare men hon r extremt tillgjord, tillfixad och spelar p sex. En sdan kvinna blir tydligen populr hos (mnga) mn men kanske inte alltid hos andra kvinnor. En gng i tiden frskte jag sjlv se ut som en bimbo och skte bekrftelse hos mn genom utseende och sex. Kanske kan en kvinna bde vara stark och sjlvstndig OCH anspela p sex, men jag tycker inte att Sigrid r ngon bra frebild och inte heller de karlar som har ett sdant kvinnoideal. I mina gon ser hon ut som ett befagat fnask och kanske att mn blir kta p det. Jag tror att Annina sker ngon med mer djup och hon kan vara glad att vara av med Emil s snart. Tror inte det hller mellan Emil och Sigrid heller eftersom bda r ytliga, men kan sklart ha fel.

Om man ser ut som en gammal porrstjrna fr man rkna med att mnga killar ser en som en knullobjekt. Inget fel om det r syftet med det fixade yttre, om man vill vara en knulldocka. Dumt om man anklagar killar att de tittar bara p pattarna om man lgger in emorma bomber. Med sitt yttre antyder Sigrid att hon gillar sex, hon har ju gjort allt fr att killar skall attraheras till sex, men hon kanske r motsatsen? Allt kan vara fejk, ven det att hon gillar sex.
Citera
2023-04-28, 17:17
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Om man ser ut som en gammal porrstjrna fr man rkna med att mnga killar ser en som en knullobjekt. Inget fel om det r syftet med det fixade yttre, om man vill vara en knulldocka. Dumt om man anklagar killar att de tittar bara p pattarna om man lgger in emorma bomber. Med sitt yttre antyder Sigrid att hon gillar sex, hon har ju gjort allt fr att killar skall attraheras till sex, men hon kanske r motsatsen? Allt kan vara fejk, ven det att hon gillar sex.

Tror det kommer en dag nr man trttnar p att bli betraktad som sexobjekt. Kanske ser Emil ven frbi all yta men det r mindre troligt. Om hon nr bra av att anspela p sex s r det ju hennes vl, och det r intressant vilka reaktioner det vcker. Det verkar s verdrivet anstrngt som om hon bakom den dr fixade fasaden tvivlar p sig sjlv och sin kvinnlighet. Men alla r ju olika... Hon gillar verdrifter och mnnen gillar tydligen det. ven mogna mn tydligen.
Citera
2023-04-28, 17:34
Medlem
Citat:
Tror det kommer en dag nr man trttnar p att bli betraktad som sexobjekt. Kanske ser Emil ven frbi all yta men det r mindre troligt. Om hon nr bra av att anspela p sex s r det ju hennes vl, och det r intressant vilka reaktioner det vcker. Det verkar s verdrivet anstrngt som om hon bakom den dr fixade fasaden tvivlar p sig sjlv och sin kvinnlighet. Men alla r ju olika... Hon gillar verdrifter och mnnen gillar tydligen det. ven mogna mn tydligen.

Det finns ven kvinnor som ser sexiga ut helt naturligt, men som r trtta p att ha efter sig killar som tnker med kuken. Kvinnor som vill bli sedda och lyssnade som en tnkande mnniska och som lider av att bli sedda som bara en allmnn knullobjekt. De vill inte locka till sig fel sorts mn. Om man gr sig till en sexdocka fr man skylla sig sjlv om mn ser en bara som en sexobjekt.
Citera
2023-04-28, 19:31
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MillanM
Brst?!
Du menar kpetuttar....

Precis!!! Vilka kpetuttar och jag vill knna p dem!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in