2023-03-01, 14:48
Medlem
Torrbollsfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sologa
I lägenheten på Frejgatan 42 bor även Mikhail Eyrikh.Mikhail Eyrikh firar sin 33-årsdag den 30 juli." Inneboende?
Den senaste veckan har hon pratat om en man som hon verkar ha en relation med, men antingen har hon hållit den hemlig länge eller så flyttade de ihop extremt snabbt.
Citera
2023-03-01, 15:07
Medlem
Är det inte någon hon hyr ut lägenheten till bara? Om hon själv bor på gården
Citera
2023-03-01, 19:36
Medlem
Nej, gården i grums har hon kvar, men verkar bo permanent i Vasastan
Citera
2023-03-08, 13:38
Medlem
sillynamnams avatar
Hon skrev en lång krönika om livet som kändis och andra kändisar blev arga.

Citat:
jag är så extremt tacksam för min karriär, min lön, min sociala status och mina två hem som jag aldrig hade kunnat underhålla om det inte vore för min karriär, min lön och min sociala status. Jag inser att jag får avnjuta privilegier i den här världen som jag aldrig skulle kommit i närheten av om jag inte var känd, eller omtyckt. Om Kolmården hade haft kvar sina delfiner så hade jag fått simma med dem. Berömmelse är en slags förmögenhet, skriver Joyce Carol Oates, och nej, jag jämför mig inte med Marilyn Monroe. Jag vill bara försöka förstå varför mitt liv har blivit så litet. För så är det. Livet krymper.
https://www.dn.se/kultur/hanna-hellq...-prata-med-er/

Tror hon skulle kunna skriva intressantare om hon inte skrev om sig själv men då skulle nog förmånerna krympa
Citera
2023-03-11, 13:34
Medlem
Är hon gravid nu?
Citera
2023-05-04, 17:38
Medlem
Drphillllllllllllls avatar
Någon som vet vad hon lider av? Hon är ju inte riktigt riktig av sig..
Undrar hur mycket kuk hon behövt suga för att få en krönika på DN?
Citera
2023-05-04, 19:02
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drphilllllllllllll
Någon som vet vad hon lider av? Hon är ju inte riktigt riktig av sig..
Undrar hur mycket kuk hon behövt suga för att få en krönika på DN?
ADHD
Citera
2023-05-04, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljung_
Anledningen till att dem två blivit inkvoterade till morgonpasset beror nog på att SR vill framstå som mångkulturellt och mans-diskriminerande.

Bästa morgonpasset programmen tycker jag var när Olle Garp och Emily Asserbäck (som är rätt het!) sände.

Kjell Eriksson tycker jag varit den bästa. Sen Kodjo kom in går det inte att lyssna på P3 över hufvudtaget längre
Citera
2023-05-04, 21:45
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analterego
Kjell Eriksson tycker jag varit den bästa. Sen Kodjo kom in går det inte att lyssna på P3 över hufvudtaget längre
Då kan du börja lyssna igen för Kodjo är inte kvar på P3.
Citera
2023-05-04, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Då kan du börja lyssna igen för Kodjo är inte kvar på P3.

Åh! Man tackar för infon, men har gått ner mig i P1 och faktapoddar. Den oändligt odugliga pop som gräver ens lober på P3 klarar jag nog inte av längre. Men mycket glädjande besked angående Kodjo ❤️
Citera
2023-05-05, 06:54
Medlem
Drphillllllllllllls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
ADHD
Ja det är väl ett krav för att få pladdra på P3 och diverse reklamstationer.. men kanske även en lättare cp-skada?
Citera
2023-05-05, 07:16
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drphilllllllllllll
Ja det är väl ett krav för att få pladdra på P3 och diverse reklamstationer.. men kanske även en lättare cp-skada?

Tror snarare hon lider av att ha växt upp en en psykiskt sjuk far som sedan begick självmord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in