2022-09-02, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Allt snurrar kring henne. Märks att hon inte har barn. Väldigt egocentrisk.

Är man per automatik egocentrisk om man inte har barn?
Citera
2022-09-02, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin

Nej, inte per automatik. Men Hanna upplevs som väldigt egocentrisk.
Citera
2022-09-02, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Nej, inte per automatik. Men Hanna upplevs som väldigt egocentrisk.

Nu citerade jag inte dig.
Men absolut, håller med att hon upplevs så.
Citera
2022-09-02, 11:55
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin

Något sådant samband har jag inte observerat. Har du? Eller drog du en tokig slutsats baserat på vad jag skrev.
Citera
2022-09-03, 08:05
Medlem
Isnatts avatar
Höns inne och i sängen är extremt ofräscht. Jag har höns och dom dammar enormt, lämnas nåt i hönshuset är det täckt av grått damm på några dagar och djuren bajsar ständigt. Bajset sätter sig som gjutet dessutom när det torkar.

Hon pratade flera gånger i programmet från hennes gård om hur dålig ekonomi hon har. Är hon en slarvmaja med ekonomin?
Citera
2022-09-14, 20:49
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Höns inne och i sängen är extremt ofräscht. Jag har höns och dom dammar enormt, lämnas nåt i hönshuset är det täckt av grått damm på några dagar och djuren bajsar ständigt. Bajset sätter sig som gjutet dessutom när det torkar.

Hon pratade flera gånger i programmet från hennes gård om hur dålig ekonomi hon har. Är hon en slarvmaja med ekonomin?

Hennes resultat i firman är ca 300 000 om året, det är ju inte direkt fett.

Hon är dock väldigt underhållande, synd bara att den som producerade Sommaren i Grums totalfallerade med vad som är tjusningen med Hanna. Man skulle kört samma stuk som i Sommaren med Släkten (Kanal 5), fokusera på idylliska svenska sommarscener med dråplig humor och slarv varvat med någon viktigpetter som försöker styra upp allt med att lära och mästra.
Citera
2022-09-15, 09:02
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Har sett ett avsnitt av Sommaren i Grums och jag tyckte att det var rätt trevligt. Hon är rätt frispråkig av sig och det var lite annat än Trädgårdstider eller vad det där andra programmet med den där engelsmannen heter.
Citera
2022-09-15, 23:25
Medlem
Det är vidrigt i grums, främst p.g.a. stanken från pappersbruk. Så det är antagligen billigare hus där..
Citera
2023-01-21, 22:20
Medlem
Hörde henne i radion under veckan. Där påstod hon att hennes expojkvän sitter inne för mord, nån som vet vem/var/hur?
Citera
2023-02-08, 09:54
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Allt snurrar kring henne. Märks att hon inte har barn. Väldigt egocentrisk.

Nu har DN stängt sina kommentarsfält, men jag brukade kika på kommentarerna på hennes krönikor (som alltid handlar om HANNA i relation till det ena eller andra, eller bara om HANNA i relation till sig själv), och hon fick kopiöst mycket s k "Kärlek" (dvs kommentarer med fraser som "fina du") från andra kvinnor. Jag fick helt klart intrycket att kvinnor tycker synd om henne, som man tycker synd om en strulig lillasyster.
Ju fler misslyckanden Hanna Hellquist går ut med i offentligheten, desto populärare blir hon hos andra kvinnor. Jag tror helt enkelt att kvinnor känner sig bra och lyckade, när de läser Hanna. Hanna dricker för mycket, har det skitigt hemma, kan inte behålla en pojkvän och kan inte bli på smällen. Hon är allt som kvinnor är livrädda för att bli, och när man läser det så infinner sig en sådan oerhörd lättnad.
Citera
2023-03-01, 12:47
Medlem
Från Hita.se "Hanna Victoria Hellqvist bor i en lägenhet i Vasastaden, Stockholm. I lägenheten på Frejgatan 42 bor även Mikhail Eyrikh.Mikhail Eyrikh firar sin 33-årsdag den 30 juli." Inneboende? Inte så glammig maskinpark heller...
Fordon på adressen | 5 st
Märke Modell Modellår Värde Ägare Ägarens lön
Volvo
744-886 GL 1989 Hellqvist, Hanna Victoria
Volvo
V70 2.4 2006 Hellqvist, Hanna Victoria t
Volvo
V40 2.0 T 2004 Hellqvist, Hanna Victoria
Opel
Vectra 2.2 2003 Hellqvist, Hanna Victoria
Volvo
V70 1997 Hellqvist, Hanna Victoria
Senast redigerad av sologa 2023-03-01 kl. 12:55.
Citera
2023-03-01, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Nu har DN stängt sina kommentarsfält, men jag brukade kika på kommentarerna på hennes krönikor (som alltid handlar om HANNA i relation till det ena eller andra, eller bara om HANNA i relation till sig själv), och hon fick kopiöst mycket s k "Kärlek" (dvs kommentarer med fraser som "fina du") från andra kvinnor. Jag fick helt klart intrycket att kvinnor tycker synd om henne, som man tycker synd om en strulig lillasyster.
Ju fler misslyckanden Hanna Hellquist går ut med i offentligheten, desto populärare blir hon hos andra kvinnor. Jag tror helt enkelt att kvinnor känner sig bra och lyckade, när de läser Hanna. Hanna dricker för mycket, har det skitigt hemma, kan inte behålla en pojkvän och kan inte bli på smällen. Hon är allt som kvinnor är livrädda för att bli, och när man läser det så infinner sig en sådan oerhörd lättnad.

Jag hittar inga uppg någonstans ang tidigare pojkvänner? Fick för mig att hon var ihop med mads mikkelsen, men det var nog bara en intrevju..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in