Citat:
Ursprungligen postat av
Peace2023
Jag har flera gånger påpekat att jag själv inte är bättre eftersom jag kritiserar folk med silikonbröst och ankläppar mm. Men att jag gör det beror på att jag tycker det är ett sjukt, osunt ideal.
Nej jag har inte kallat någon psykiskt störd eller hoppats att någon bryter ryggen (?) men att argumentera med dig är meningslöst.
T ex när Carro förklarar skillnaden mellan djurvårdare och djursjukskötare- då är hon enligt dig stöddig... Du fultolkar allting och det blir tröttsamt att läsa.
Men tror du att jag tycker
du skriver så himla intressanta inlägg? Har den tanken slagit dig? Det finns flertalet nick som skriver inlägg
jag tycker är helt meningslösa. Jag scrollar vanligtvis förbi nonsens som du och vissa andra skriver istället för att klaga hela tiden vilket majoriteten av dina inlägg består av, och vet du vad, det finns dom som tycker att det är era off-topic personangrepp och problem med det fria ordet som förstör tråden. Vadå osunt ideal? Det ska väl du skita i hur andra kvinnor väljer att se ut? Dessutom nämnde du ett namn och skrev att
hon var ”trashig”, ”det trashigaste du vet”. Caroline får kritik för sitt
beteende, sen har hon själv valt i tv att pika sin match framför kameran flera ggr att han luktar illa och borde duscha, därav att hon får kommentarer om att det ser ut som att hon själv varken duschar eller borstar tänderna. Jag fultolkar verkligen inte
allting heller, vad omogen du är. Tex håller jag inte på och skriver att Arvid har ett incestuöst förhållande med sin mormor som vissa gör, jag skriver inte att Ida är ytlig och ”kåt på uniformer” som
du fultolkar henne. Jag tycker att Carro är konfrontativ och narcissistisk och det här är en tråd om hur man uppfattar programmet och deltagarna, du skulle kunna rannsaka dig själv innan du skriver fler inlägg.