Ett ord som avsmak kan upplevas som rätt sårande, detta sänds ju i TV så hon får ju veta om det. En nyförälskad person brukar inte vilja såra sin partner.
Japp. En sak är vad som står i Svenska Akademins ordbok. Vidare hur folk i allmänhet uppfattar det. Sedan hur hon uppfattar att folk uppfattar det. Det är mer avancerat än poker.
Varför inte bara hålla sig till Svenska Akademins ordbok? Enklare för alla.
Kameramannen kan ju vara en kvinna, som Carro känner att hon är bekväm med och kan prata med, samt bada naken nära. Just saying. .
Varför måste du inbjuda till Bökberg posting? Agust har ju berättat för oss att det är en manlig kameraman som heter Rufus som förföljde dom, och det spekulerades från kvinnliga nymfomaner i tråden om att Carro klickade med honom istället, nu ger du dom vatten på kvarnen då exhibitionist Carro vill visa upp valda delar av sin kropp för denne august https://www.synonymer.se/en-sv/august i hopp om att få vika ut sig i Damernas Värld, en gång är en gång!, men två gånger
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-29 kl. 21:41.
Men är hans förälskelse äkta eller bara ett spel för galleriet, för att inte verka misslyckad i sin relation? Om han har djupare känslor för Ida så tycker man att en liten överförfriskning inte är hela världen. Hänger han upp sig på smågrejer tror jag att han kommer att få svårt att få en långvarig relation med en partner.
Han har erkänt svårt att hålla fast vid kvinnor och fördjupa förhållanden, han flyr när det blir allvar. Han vill inte upprepa det i TV utan han försöker projicera sin flykt på Idas beteende. Det är hennes fel.
Spika upp hippietyget -gate blev så laddat för att Carro är så himla trött på Augusts gränslöshet. Som han benämner ”min lekfullhet”. Det började när han öppnade dörren när hon körde bil.
Japp. En sak är vad som står i Svenska Akademins ordbok. Vidare hur folk i allmänhet uppfattar det. Sedan hur hon uppfattar att folk uppfattar det. Det är mer avancerat än poker.
Varför inte bara hålla sig till Svenska Akademins ordbok? Enklare för alla.
Arvid är naturligtvis fri att använda sig av vilka ord han vill, men ett sådant starkt ord kan vara rätt sårande för Ida.
Han har erkänt svårt att hålla fast vid kvinnor och fördjupa förhållanden, han flyr när det blir allvar. Han vill inte upprepa det i TV utan han försöker projicera sin flykt på Idas beteende. Det är hennes fel.
Arvids blick när han granskade Ida, samtidigt som han berättade att han tillbringat natten med sitt ex Sanna, och under dagarna isär även umgåtts med sin stora tonårskääääärlek Rebecka. Man såg hur det var förenat med njutning att leta efter tecken på oro eller svartsjuka hos henne. Äckligt.
Ja det är helt okej att de som verkligen lyckas hålla det vänskapligt med ett ex samtidigt som de har en ny kärlek. Jag har absolut gjort det med.
Men sova med exet när man är nygift och bett om några dagars paus för egentid?? Blir inte mer fel än så.[/i]
Sten Frisk har ett sådant grepp om henne nu att han skulle kunna avslöja att han hade penetrationssex med exet när han kinesade över & med den här Sir Väs hypnotiska blicken få henna att tro på att han är trygg nog i sig själv för att kunna ha penetrationsex med sitt ex utan att han skulle behöva tvivla på sina känslor för Ida, han måste ju få kontroll över vilket hål som verkligen känns bäst i hjärtat
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-29 kl. 21:51.
Men fy fan vilken floskelbingo. Arvid har skådat naveln in på bara luddet. Tyvärr har han ingen som helst självkännedom.
Citat:
- Vilka tror du är dina främsta styrkor i en kärleksrelation?
Att jag är lyhörd, tydlig och kärleksfull.
Hahahahah!
Citat:
Mitt mönster att se till andras behov före mina egna har gjort att jag tagit in min partners känslor och gjort dem till mina – snarare än att känna efter i mig själv.
Hahahhaha!
Citat:
Vi har gemensamma grundvärderingar. Det enda som tydligt skiljer oss där är synen på alkohol, det kommer att framgå av programmet. Detta ledde till en känsloladdad värderingskonflikt.
En värderingskonflikt för att frugan släpper loss på en fest och tar en shot? Men hans övernattningar hos sina ex är inga värderingsproblem??
Jag håller med dig om att det är lite konstigt att ta med honom i ett sånt här program, men inte för att han är normbrytande. Att vilja spika lite i en bjälke i en rätt skabbig stuga är ju inget extremt, inte heller att öppna en bildörr under färd, om man märker att dörren inte är stängd ordentligt när man kör öppnar man ju den och drar igen den liksom, inte precis som att man sugs ut. Lite barnsligt sätt kanske men det är det ju att klaga på hur någon vikt en filt fel med eller att någon inte har på sig en tröja när man filmar i sängen.
Men jag vet vad Uddebo är och det är rätt speciellt, på ett fantastiskt sätt för vissa men för den stora, stora majoriteten människor så kommer inte det fungera som ett hem. Gillar man hippiegrejen bor man troligtvis så redan. Men de ville ju ha med någon med en twist för att få ett spännande program. De "vanliga" paren är ju faktiskt rätt tråkiga att titta på. Tycker att August överraskar med mycket förståelse och många kloka tankar, mycket mer än de andra som är rätt "enkla" i mina ögon. Carro är egentligen inte heller någon som borde varit med. Tror hon hade behövt läka ihop mycket mer innan hon ger sig in i en sånhär grej.
Det där med spikarna är en struntsak i sammanhanget. Det är Agusts syn på regler och normer i allmänhet som är problemet. Han lever kvar i ungdomsåren då de flesta killar inte förstår att regler och normer spelar viktiga roller i samhället. Och om man väljer att bryta mot dessa får det inte bara negativa konsekvenser för samhället utan även för alla anhöriga och en själv.
Ja. Och; har han inga vänner alls? Är de enda personerna som han umgås privat med sin mormor och sina ex?
Sen att han deklarerade i tv att han kände avsmak för sin fru är att gå över en gräns de inte ens varit i närheten av förut. De har jobbat sida vid sida med sin ”perfekta fasad” men nu tyckte Arvid att Ida hade förstört den och blev så den som i själva verket raderade den.
Jag har plågat mig igenom en intervju med Arvid Stark i podden Mannens väg. https://www.youtube.com/watch?v=y-3D0iwGO08
Det var kämpigt att lyssna på. Man kan skippa och lyssna från 22 minuter in till 48 minuter, där berättar Arvid om sina tidigare relationer och hur han ser på relationer överhuvudtaget. Charmören Arvid sa om tidigare relationer att han känt att de inte tillför något i hans liv, han är så fast i sitt mantra att vara oberoende och klarar sig så bra själv.
Han är så ego, så full av sig själv, och bara intellektualiserar. Han har inte en känsla i kroppen verkar det som. Han är som en robot som vi nämnt tidigare. Jag vet inte ens om han upplevt kärlek, om han överhuvudtaget kan knyta kontakt. Jag tvivlar inte ett dugg på att han och Ida har bra sex, men resten då? Hur orkar hon? - Han försöker kontrollera henne genom att dra ner henne, inte konstigt att hans andra flickvänner beskrevs som så allvarliga. De blir nog såna efter ett tag med Arvid. Måtte han inte lyckas göra samma sak med Ida som är så full av liv och energi och kärlek. Arvid är som ett ogräsbekämpningsmedel, förgör allt som är friskt och sunt.
Arvid spoilar också om programmet i intervjun.
Arvid berättar att han (enbart han) haft en kris i slutet på november där äktenskapet var så lyckligt, men att han plötsligt mådde så dåligt inombords trots att allt var så bra och hur han kom fram till ett beslut då.