2023-05-02, 15:06
Medlem
Sqrbankens avatar
Kung foppa!

Inför en nära vän så var han säkert så trött på sin osnutna sämre hälft att han lät såhär fast med "Börje" utbytt mot "Nicole".
Citera
2023-05-02, 15:44
Medlem
De är ju inte direkt kända för att ha CSN-lån om man säger så, och det beror inte på att de tjänat in pengarna för skulden. Den ene mer blåst än den andra där hon ligger några snäpp bättre till

Det är bara kolla på hur smått märkliga uttalanden han gjort allt från att tiden i NHL borde ändras till en europeisk sådan och att det är bättre att få pojkar än flickor när man får barn.
Citera
2023-05-02, 15:49
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
För mig var det helt normalt. Och ljuvligt skönt, så läckra töser

Foppa gjorde inget fel, tvärtom så unnade han sig livets goda med Nicole.

Jag säger varken bu eller bä.

Jag säger bara att de är lammkött. Punkt
Citera
2023-05-02, 15:53
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Skulle inte tro det. Är ett konservativt land.

Edit: Jag kan inte hitta att sambor överhuvudtaget har något skydd i CH. Däremot finns ju möjligheten att de har kommit överens om en viss fördelning. T.ex. att NN får behålla en lägenhet i Stockholm eller liknande. Foppa gillar ju ändå inte att vara i Stockholm.

Sen är väl Foppa angelägen om att hans barn får bra bostad även hos mamman, så jag skulle tro att han låter NN få låna en lägenhet i närheten av hans i CH.

Huset dom bor i Zug är hyrt, ej deras eget.
Citera
2023-05-02, 16:05
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Huset dom bor i Zug är hyrt, ej deras eget.
Vad fan ska de i snofsiga Zug att göra?
Foppa kommer ju från Övik, antitesen till Zug.
Han är bortkommen i Stockholm och rimligen ännu mer bortkommen i Zug.
Men om de väljer att bo kvar så kommer han rimligen fixa en lägenhet åt Nicole, är ju svindyrt att hyra så det måste han hjälpa henne med. Inte för hennes skull, utan för barnens skull.
Citera
2023-05-02, 16:25
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Alla dessa äktenskap som avslutas onaturligt (dvs inte av döden) gör att jag funderar på om regeln att man delar ekonomi ska ingå i äktenskap.

Det är kanske dags att vända på kuttingen. Default är att man inte delar på något: Det man har med sig in i äktenskapet är enskilt. Samt det du tjänar i äktenskapet är enskilt.

Om man vill dela allt så skulle man behöva skriva avtal om det. Äktenskapsförord fast åt andra hållet.

Kvinnor kommer givetvis vara motsträviga av en mängd olika skäl eftersom de i normalfallet skulle "förlora" på det.

På det vill jag förekomma och fråga: "Så du tycker att skillsmässa är normaltillståndet? I annat fall vore det ju inga problem."
Citera
2023-05-02, 16:26
Medlem
Mowglinos avatar
Aldrig tyckt att dom passat som par sen deras första intervju i media.
Nu kanske Peter kan träffa någon mer jordnära genuin person.
Citera
2023-05-02, 16:32
Medlem
Firewaias avatar
Hela tråden bara fylld med folk som ”visste att hon var en golddigger och detta var ju väntat”

De har väl varit ihop i mer än ett decennium och har flera barn och företag ihop? Verkar vara en normal separation mellan två relativt normala personer? Vart kommer det självsäkra hatet ifrån?
Citera
2023-05-02, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Alla dessa äktenskap som avslutas onaturligt (dvs inte av döden) gör att jag funderar på om regeln att man delar ekonomi ska ingå i äktenskap.

Det är kanske dags att vända på kuttingen. Default är att man inte delar på något: Det man har med sig in i äktenskapet är enskilt. Samt det du tjänar i äktenskapet är enskilt.

Om man vill dela allt så skulle man behöva skriva avtal om det. Äktenskapsförord fast åt andra hållet.

Kvinnor kommer givetvis vara motsträviga av en mängd olika skäl eftersom de i normalfallet skulle "förlora" på det.

På det vill jag förekomma och fråga: "Så du tycker att skillsmässa är normaltillståndet? I annat fall vore det ju inga problem."

Fast alla med något innanför pannbenet skriver ju såklart äktenskapsförord så det spelar väl ingen roll?
Sen var Peter och Nicole aldrig gifta utan endast förlovade så hon lär inte få ett skit om Peter inte är generös.
Citera
2023-05-02, 16:36
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Hela tråden bara fylld med folk som ”visste att hon var en golddigger och detta var ju väntat”

De har väl varit ihop i mer än ett decennium och har flera barn och företag ihop? Verkar vara en normal separation mellan två relativt normala personer? Vart kommer det självsäkra hatet ifrån?

Avundsjuka givetvis 😄

Inte mycket Hänt Extra här inte!

Foppa är soft.
Citera
2023-05-02, 16:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gatujuristen
Haha, "de kommer till honom" spoken like a true potential rapist.

Är man rik och känd får man tjejer även om man ser ut som Danny Devito, Foppa behöver defintivt inte springa efter andra. Du är säkert en djurgårdare eller dylikt som är ledsen över att djurgården blev rövknullat. Såg att även dif-klacken blivit Hänt Extra-kärringar.
Citera
2023-05-02, 16:48
Medlem
Nicole är väl AIK:are.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här