2023-05-02, 14:06
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatujuristen
Med tanke på att jag är från Åre så ja. Känner vakten som fick slänga ut honom. Fortsätt lev i förnekelse du.

Berätta vad som hände då?

Han kan ju inte blivit utslängd för att han flörtade med tjejer runt 20 år?
Citera
2023-05-02, 14:10
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Foppa är så pass berömd att han kan stå i korvkiosk kön i åre bakom en fjortis och bli anklagad
för att ragga på småflickor. Noll substans i ryktena, bara Djurgårdens efterblivna klack som
fått höra något rykte som dom försöker blåsa upp i sviterna av deras sorgearbete efter att ha
blivit bortfintade och frånåkta i sista matchen mot MoDo.
Kalle Ankas brorssöner har större trovärdighet än pajaserna på apberget.

Nu blev jag riktigt impad
Dessutom en åldersskillnad på 20-30 år är fan inget att oja sej över.
Om Foppa vill ha en ung tjej så ska han fan ha detta också.
Jävla töntar som sitter här och är avundsjuka och får nöja sej med skrynkliga gammtanter.
Själv har jag en 42 år yngre älskarinna, världens finaste kropp samt mottaglig för allt
Citera
2023-05-02, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Berätta vad som hände då?

Han kan ju inte blivit utslängd för att han flörtade med tjejer runt 20 år?
Det jag fick höra är att två tjejer känt sig förföljda av honom, så de pratade med en vakt. Han ska också ha försökt få en servitris nummer, sanningnshalten i just det vet jag inte dock.
Citera
2023-05-02, 14:13
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Precis vad jag också misstänker - hon vill åt hans glansiga ollon. Så enkelt kn det vara i livet, karln är ju varken smart eller snygg, ser ut som en neandertalare helt för jävligt. Medans ollonet blankt och sitter fast på ett rejält skaft, då spinner Nicole som en kissemiss

Fan vad äcklig du är.
Citera
2023-05-02, 14:13
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Det jag fick höra är att två tjejer känt sig förföljda av honom, så de pratade med en vakt. Han ska också ha försökt få en servitris nummer, sanningnshalten i just det vet jag inte dock.

källa: lita på mej grabbar

ska du smutskasta foppa så försök dra till med något som iallafall låter logiskt
Citera
2023-05-02, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
källa: lita på mej grabbar

ska du smutskasta foppa så försök dra till med något som iallafall låter logiskt
Bedöm sanningshalten själv, jag bryr mig inte. Men misstänker att hans fd sambo gör det.
Citera
2023-05-02, 14:16
Bannlyst
Citat:
Med tanke på att jag är från Åre så ja. Känner vakten som fick slänga ut honom. Fortsätt lev i förnekelse du.

Citat:

Känt sig förföljda hahaha, kan inte dessa servitriser uttala sig eller är dom lika verkliga som Mållgan?

Haha, låter som äkta bullshit. Foppa är inte direkt den som behöver ragga upp någon, de kommer till honom. Pinsamt att sprida skit på nätet utan ett enda bevis eller belägg. "Jag känner en vakt" hahah gå och lägg dig för fan.
Citera
2023-05-02, 14:17
Medlem
Mortimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaratto
De är inte gifta och har aldrig gift sig heller.
Det mesta Foppa har är väl från tiden innan de blev tillsammans, så några pengar lär hon knappast se. Snarare har hennes exceptionellt urusla affärer förstört mycket. Kanske är han helt enkelt less på att hon inte kunde vara en normal "lyxhustru", utan måste hålla på att leka businesswoman helt utan kompetens.
De är gifta sedan 2010. Är du efterbliven.
Citera
2023-05-02, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Nu blev jag riktigt impad
Dessutom en åldersskillnad på 20-30 år är fan inget att oja sej över.
Om Foppa vill ha en ung tjej så ska han fan ha detta också.
Jävla töntar som sitter här och är avundsjuka och får nöja sej med skrynkliga gammtanter.
Själv har jag en 42 år yngre älskarinna, världens finaste kropp samt mottaglig för allt
Var det någon som frågade eller?
Citera
2023-05-02, 14:18
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Känt sig förföljda hahaha, kan inte dessa servitriser uttala sig eller är dom lika verkliga som Mållgan?

Haha, låter som äkta bullshit. Foppa är inte direkt den som behöver ragga upp någon, de kommer till honom. Pinsamt att sprida skit på nätet utan ett enda bevis eller belägg. "Jag känner en vakt" hahah gå och lägg dig för fan.

känner en vakt sen ”jag har hört” inte ens svensk bajs media hade använt de som källa
Citera
2023-05-02, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76

Haha, "de kommer till honom" spoken like a true potential rapist.
Citera
2023-05-02, 14:20
Medlem
Mortimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Dom var sambo, har Schweitz ens någon sambolagstiftning ?
Gifta sedan 2010. Klarar du av att googla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in