Citat:
Ursprungligen postat av
peterj76
Känt sig förföljda hahaha, kan inte dessa servitriser uttala sig eller är dom lika verkliga som Mållgan?
Haha, låter som äkta bullshit. Foppa är inte direkt den som behöver ragga upp någon, de kommer till honom. Pinsamt att sprida skit på nätet utan ett enda bevis eller belägg. "Jag känner en vakt" hahah gå och lägg dig för fan.
Hmmm! Är ju ett tag sen han spelade och ser rätt gammal ut för sin ålder. Jag säger inte att det är så här men det kan vara nått åt det här hållet..
Foppa är av sin kändisstatus van att få ligga med nästan vem han vill, han har kanske lite smak för ungkatt (18-22 typ). Två unga töser som han siktar in sig på vet knappt vem den skäggige kåta farbrorn som är äldre än deras egna fäder är. Dom avvisar den kåta skäggiga och förmodligen kraftigt berusade farbrorn som har lite svårt att ta det. Vet ni inte vem jag är, vet ni hur rik jag är, vet ni hur bra jag va, jag får alltid ligga osv.
Flickorna som inte vet detta tycker att den skäggiga, kåta och fulla farbrorn är obehaglig och påstridig och ser ingen annan utväg än att säga till vakten för att få vara ifred från farbrorn med det lite sargade egot.
Vakten söker upp farbrorn och inser att farbrorn är bra på arslet. -Farbrorn nu räcker det för ikväll va, dags att gå hem. Farbrorn är tillräckligt smart för att inse att det är dumt att ställa till en scen och följer med vakten ut.
Tycker inte att det låter som en orimlig historia och farbrorn har ju haft rykte om sig att bli lite i gasen vid festligheter ända sen ungdomsåren.
Men vem vet.