2023-05-02, 14:20
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatujuristen
Haha, "de kommer till honom" spoken like a true potential rapist.

är du en av töntarna ludret fläckar ur sig till på internet ? i vad ligger din agenda med smutskampanjen mot foppa annars ? tänk på regeln falsk ryktesspridning
Citera
2023-05-02, 14:23
Medlem
sikkinikks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mortime
Gifta sedan 2010. Klarar du av att googla.

Dom förlovade sig, bröllopet har aldrig blivit av.
Senast redigerad av sikkinikk 2023-05-02 kl. 14:28.
Citera
2023-05-02, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
är du en av töntarna ludret fläckar ur sig till på internet ? i vad ligger din agenda med smutskampanjen mot foppa annars ? tänk på regeln falsk ryktesspridning
Varför måste jag ha en agenda när jag återberättar det jag hört? Det finns faktiskt kvinnor som inte är intresserade av alla män. Du har säkert upplevt det någon gång.
Citera
2023-05-02, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gatujuristen
Haha, "de kommer till honom" spoken like a true potential rapist.

Så du "känner en vakt " som påstår sig ha kastat ut foppa från krogen för att två tjejer
kände sig förföljda inne på krogen av Foppa ?

Hör du inte hur jävla galet det låter ? Om nu Foppa SKULLE ha kastats ut så hade det behövts
mer än en vakt och att det skulle vara på löpsedel på alla skvallertidningar.

Sanningshalt noll. Så jävla typiskt Sur-Jämte mentalitet. Småsintare, avundsjukare går knappast att
hitta.
Citera
2023-05-02, 14:28
Medlem
Mortimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sikkinikk
Dom förlovade sig, bröllopet har väl aldrig blivit av?
Gifte sig 2010. Googla skrev jag.
Citera
2023-05-02, 14:30
Medlem
sikkinikks avatar
Citat:
Gifte sig 2010. Googla skrev jag.

Jo tack, hur har du det själv med den förmågan?

Ur intervjun med Peter Forsberg i King Magazine 2019-06-17
https://www.kingmagazine.se/peter-forsberg-intervju/

Du och Nicole förlovade er redan 2010 – är det inte dags för bröllop snart?
– Jo, det börjar verkligen bli dags. Vi pratar om det, det är på G, men vi har inget datum satt ännu.
Citera
2023-05-02, 14:41
Medlem
Mortimes avatar
Citat:

– Jo, det börjar verkligen bli dags. Vi pratar om det, det är på G, men vi har inget datum satt ännu.
"Nicole Nordin och Peter Forsberg har varit gifta i över tio år. Nu har relationen ändrats." citat från Svensk Damtidning.
Citera
2023-05-02, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Känt sig förföljda hahaha, kan inte dessa servitriser uttala sig eller är dom lika verkliga som Mållgan?

Haha, låter som äkta bullshit. Foppa är inte direkt den som behöver ragga upp någon, de kommer till honom. Pinsamt att sprida skit på nätet utan ett enda bevis eller belägg. "Jag känner en vakt" hahah gå och lägg dig för fan.

Hmmm! Är ju ett tag sen han spelade och ser rätt gammal ut för sin ålder. Jag säger inte att det är så här men det kan vara nått åt det här hållet..

Foppa är av sin kändisstatus van att få ligga med nästan vem han vill, han har kanske lite smak för ungkatt (18-22 typ). Två unga töser som han siktar in sig på vet knappt vem den skäggige kåta farbrorn som är äldre än deras egna fäder är. Dom avvisar den kåta skäggiga och förmodligen kraftigt berusade farbrorn som har lite svårt att ta det. Vet ni inte vem jag är, vet ni hur rik jag är, vet ni hur bra jag va, jag får alltid ligga osv.

Flickorna som inte vet detta tycker att den skäggiga, kåta och fulla farbrorn är obehaglig och påstridig och ser ingen annan utväg än att säga till vakten för att få vara ifred från farbrorn med det lite sargade egot.

Vakten söker upp farbrorn och inser att farbrorn är bra på arslet. -Farbrorn nu räcker det för ikväll va, dags att gå hem. Farbrorn är tillräckligt smart för att inse att det är dumt att ställa till en scen och följer med vakten ut.

Tycker inte att det låter som en orimlig historia och farbrorn har ju haft rykte om sig att bli lite i gasen vid festligheter ända sen ungdomsåren.

Men vem vet.
Citera
2023-05-02, 14:45
Medlem
Citat:

Det där är ju väldigt märkligt, vad jag vet så träffades dom 2009 och gifte sig året därpå.

men samtidigt på wikipedia:
"Forsberg är sambo med Nicole Nordin och paret har tre barn"
Citera
2023-05-02, 14:47
Medlem
Hatten av för NN som har säkrat framtiden och säkert är i tillräckligt skick för att göra en resa till. Smart tjej!
Citera
2023-05-02, 14:49
Medlem
sikkinikks avatar
Citat:
"Nicole Nordin och Peter Forsberg har varit gifta i över tio år. Nu har relationen ändrats." citat från Svensk Damtidning.

Du bör nog inte hålla Svensk Damtidning som en trovärdig källa framöver. Dom är inte gifta utan bara förlovade.
Citera
2023-05-02, 14:50
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Foppa är inte direkt den som behöver ragga upp någon, de kommer till honom. Pinsamt att sprida skit på nätet utan ett enda bevis eller belägg. "Jag känner en vakt" hahah gå och lägg dig för fan.

Foppa tillhör en liten skara av elitmän som blir uppvaktade av kvinnor, inte tvärtom. Foppa är alfahanne, self made miljardär, egenföretagare och kändis. Sånt ger pirr i bäret på tjejerna. Om Foppa nobbar beundrarinnorna så blir han istället metoo-ad som hämnd.

Foppa har gjort sig ett namn inom hockeyn och tjänat grova pengar genom åren, trots det tröttnade hans bortskämda 15 år yngre trophy-wife på honom och nu vill hon separera. Hon har fortfarande utseendet med sig och hittar snart ny försörjare. Foppa har fullt upp med travhästar och tv-reklam. Han bryr sig nog inte om hon drar. Nicole var nog inget vidare stöd ändå. Foppa var bara en språngbräda in i det ljuva livet för Nicole. Undrar vem som hittar ny partner först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in