2023-05-02, 00:10
  #517
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haschpilot
Jag är lite inne på detta också. Kan det vara någon släkting till BO som gjort detta? Romsk anknytning?


Jag fattar inte hur varför det inte finns bilder på honom.. och som blivande svärson.. ...BO:s mamma M borde haft bilder på dottern och svärson vid aktiviteter., middagar,, liksom pappan JF , BO:S facebook..? Hennes syskon.. borde haft bilder..



Har allt varit hemligt.. ??? Alla i hennes släkt/vänskapskrets vet vem pappan är så klart.. hur har de träffats under ca 8 månader.. ? Har han ljugit för föräldrarna och sagt han träffat kompisar?

Går ju inte att hemlighålla så länge. Varför är alla så konstiga.
Citera
2023-05-02, 00:12
  #518
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Har svårt att tro det eftersom mamman till Saga är adopterad ifrån Thailand och Sagas pappa är från Sverige .
Saga har ju en syster som blev blond och blåögd .

Men rätta mig om jag har fel - är det kanske hennes halvsyster ?

syftar du på Juli* (*=a) är det halvsyster sa någon. Pappans sida.
Citera
2023-05-02, 00:14
  #519
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
precis finns bara en med det kompletta namnet som angavs
Finns denna på Facebook.
Citera
2023-05-02, 00:16
  #520
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
syftar du på Juli* (*=a) är det halvsyster sa någon. Pappans sida.

Jo det är hon jag menar . Julia .
Tack
__________________
Senast redigerad av evaveva 2023-05-02 kl. 00:20.
Citera
2023-05-02, 00:16
  #521
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citran
Finns denna på Facebook.

vad menar du?
Citera
2023-05-02, 00:17
  #522
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Har svårt att tro det eftersom mamman till Saga är adopterad ifrån Thailand och Sagas pappa är från Sverige .
Saga har ju en syster som blev blond och blåögd .

Men rätta mig om jag har fel - är det kanske hennes halvsyster ?

Det vet jag inte.
Pappan gift med kvinna med romskt efternamn, vilket får mig att tro att han kanske har romsk bakgrund också. Men det är bara en lös spekulation.
De verkar vara bra människor och meningen var inte att peka ut någon, tycker bara att utpekningen av pojkvännen var ensidig
Citera
2023-05-02, 00:18
  #523
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Var det inte något annat fall nyligen där en man dödat sin gravida fru i sängen eller något.. uppåt landet ??

Kanske du tänker på mordet i Vårgårda:
https://www.expressen.se/gt/livstidsdom-for-mord-faststalld-for-loran-24/

- eller Åkarp där kvinnan dödades i sängen:
https://www.expressen.se/nyheter/mirza-besic-mordade--sin-gravida-flickvan/


Texas har fattat, att döda en gravid kvinna innebär risk för dödsstraff, alternativt faktiskt livstidsstraff:
https://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4rlden/d%C3%B6dade-gravid-kvinna-skar-ut-fostret-ur-magen-1.82497564
Citera
2023-05-02, 00:19
  #524
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Jo det är hon jag menar . Julia .
Tack

Bättre pojkvännen inte talat om för föräldrarna att han skulle flytta in hos Saga och att de skulle få barn .

Bättre om Saga hade fött barnet först innan han överhuvudtaget berätta något alls,till någon....
__________________
Senast redigerad av evaveva 2023-05-02 kl. 00:23.
Citera
2023-05-02, 00:21
  #525
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Jo det är hon jag menar . Julia .
Tack

Var så god.

jag antar det (halvsystrar, har för mig någon bekräftat det i tråden).



BO: Saga Elnebor* Fors*ren (*=g)

Mamma: M*lis* (*=a) Elnebor* (*=g)
Pappa: Joh* (*=n) Forsgre (*=n)


låst sida:

https://ask.fm/SagaForsgrenElneborg/best?page=8
__________________
Senast redigerad av Frankenstein1 2023-05-02 kl. 00:25.
Citera
2023-05-02, 00:25
  #526
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagalskarroma
Tycker att det är rätt tråkigt att gå igenom så många kommentarer/sidor här. Mycket är ju tjafs mellan vad folk tycker om religion och skit. Eller om hon är svensk eller inte pga hur hon ser ut.

Det knäppa är när man tittat på hennes sociala medier, vi kan se att hon äter middagar med någon, troligen killen... Men aldrig hans ansikte, det är som att deras förhållande hade kravet att ingen på nätet kan se att de är tillsammans. I en tiktok som någon här skickade såg man att deras skuggor visades, typ ett foto i backen etc.

Varför finns det ingen offentlig information mellan dem? Hur konstigt är inte det? I deras ålder är väl allt offentligt, så varför är han typ osynlig? Han måste ju tillhöra något otroligt konstigt.

Precis den känslan, var deras relation inte offentlig, varför isåfall? Normaliteten i en 20-årings ålder är inte att dölja den man är tillsammans med. Det är något som är oroväckande redan innan, även för hennes omkrets/följare på sociala medier.
Citera
2023-05-02, 00:27
  #527
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Men bara det är obegripligt hur hon kunde med svenskt synsätt, som svensk.... vara ihop/skaffa barn med en somalier då? Bara här ringer det många klockar. Hon måste vetat vad hon gett sig in på... och även hennes föräldrar. Vi pratar inte om en ej införstådd flicka på 10 år.

Kännedom om risk borde funnits.. inför relationsstarten. Fadime skall alla känna till.
Fadime och hennes familj var varken somalier eller muslimer.
Jag känner inte till så många somalier, men de jag känner till bryr sig inte föräldrarna/släkten nämnvärt om i fall sönerna bildar familj med en svensk kvinna.
De har liksom inte det engagemanget.
Hur hon som svensk väljer att skaffa barn med en somalier kan tyckas märkligt, men hon var väldigt ung.
Jag skulle inte vilja att min dotter befattar sig med sådana, men om dottern är vuxen kan man inte göra så mycket..
__________________
Senast redigerad av Tesla83 2023-05-02 kl. 00:32.
Citera
2023-05-02, 00:27
  #528
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Narke85
Precis den känslan, var deras relation inte offentlig, varför isåfall? Normaliteten i en 20-årings ålder är inte att dölja den man är tillsammans med. Det är något som är oroväckande redan innan, även för hennes omkrets/följare på sociala medier.


precis vad jag sagt i några inlägg tidigare.
Alla har smusslat med detta även hennes förldrar,, syskon.
Normalt har man bilder på sin gravida dotter, svärson, liksom hennes syskon.. men ingen har något.

Så hur fan hade de kunnat tänka sig/planerat en framtid ihop?? Problem redan innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in