2023-04-28, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Just det, ohygieniskt med håriga armhålor

Om vi låtsas som att du har rätt (det har du inte), är det bara kvinnors hår som är ohygieniskt? Och isåfall bara det som inte sitter på huvudet?

Är långa naglar hygieniskt eller bör alla kvinnor ha korta?
Ska kvinnor verkligen få ha långt hår med tanke på vilken bakteriehärd det är?
Nåt mer som är ohygieniskt som vi ska skamma och helst förbjuda kvinnor att göra eller ha?
Citera
2023-04-28, 12:45
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladydumber
Om vi låtsas som att du har rätt (det har du inte), är det bara kvinnors hår som är ohygieniskt? Och isåfall bara det som inte sitter på huvudet?

Nåt mer som är ohygieniskt som vi ska skamma och helst förbjuda kvinnor att göra eller ha?

Om kvinnor tvättar sitt hår uppe på huvudet som man ska så är det ingen bakteriehärd.
Citera
2023-04-28, 12:56
Avslutad
Citat:

Samma för män, hår under armarna är motbjudande. Vill vissa kvinnor ha hår under armarna är det deras beslut, men ohygieniskt är det och dessutom inte tilltalande. Hår på huvudet behöver tvättas var tredje dag enligt råd, långt som kort och allt där emellan
Citera
2023-04-28, 13:33
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det är väll tur att folk har olika smak på vad man finner attraktivt. Feminismens problem är att man vill påhyvla ALLA åsikten att det är vackert med håriga kvinnor.

Så är det. Alla har olika smak. Men bara för att man tycker något är fult är det ju inte ohygieniskt.

Jag tycker t.ex. att rakade kön är jättefult, blir nästan lite äcklad av det. Men de flesta är nog hygieniska ändå. Oavsett om de är rakade eller ej.
Citera
2023-04-28, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Om kvinnor tvättar sitt hår uppe på huvudet som man ska så är det ingen bakteriehärd.

Tvättar du inte armhålorna lika regelbundet som ditt hår? Om inte oftare? Hur kan armhålehåret vara en bakteriehärd om man tvättar sig?
Citera
2023-04-28, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Samma för män, hår under armarna är motbjudande. Vill vissa kvinnor ha hår under armarna är det deras beslut, men ohygieniskt är det och dessutom inte tilltalande. Hår på huvudet behöver tvättas var tredje dag enligt råd, långt som kort och allt där emellan

Personligen tvättar jag armhålorna varje dag, då de är garanterat mer hygieniskt än ditt huvudhår.

Sen undrar jag varför kvinnor ska var tilltalande för just dig eller andra de inte har en sexuell relation med?
Citera
2023-04-28, 17:10
Medlem
1754s avatar
Citat:
Tvättar du inte armhålorna lika regelbundet som ditt hår? Om inte oftare? Hur kan armhålehåret vara en bakteriehärd om man tvättar sig?

När jag hade hår på huvudet så tvättade jag det varje gång jag duschade.
Citera
2023-04-28, 18:22
Medlem
Incendios avatar
Kroppshår finns där av en anledning. Hade det varit ohygieniskt hade det försvunnit med evolutionen. Sedan kan man förstås frisera sig som man vill.
Citera
2023-04-28, 21:11
Avslutad
Citat:
Personligen tvättar jag armhålorna varje dag, då de är garanterat mer hygieniskt än ditt huvudhår.

Sen undrar jag varför kvinnor ska var tilltalande för just dig eller andra de inte har en sexuell relation med?
Helhetsintrycket kändisar ger kända som okända medmänniskor kan kändisarna förvisso strunta i om dom vill det. Men som offentlig person ska man ge ett bra intryck på andra människor och inte hålla på och äckla sig offentligt som Lady Dahmer gör
Citera
2023-05-11, 18:44
Medlem
Blev det ingen skilsmässa?
Citera
2023-05-11, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violaa
Blev det ingen skilsmässa?

På Ratsit står det att är är gifta.
Citera
2023-05-19, 09:05
Medlem
WallabeJoys avatar
Varför har LD behov av att ljuga om hennes lockar. Det är jättetydligt det är lockar gjorde med tång, det ser man på första bilden om man zoomar och sen har hon borstat ur dem. Den blankheten kommer inte av sig själv och man ser att håret är lockat för att i ansiktet går lockarna bakåt från hårfästet för att man lagt tången så.

Fråga, varför måste hon ljuga, är det fult att ha lockat sitt hår så hon måste säga det är naturligt?
Känns väldigt stört.

Hon verkar inte vara på Gotland tillsammans med resten av hennes exmake och barn och hans släkt på deras årliga släktresa dit så tro hon ännu är skild/separerad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in