2023-04-28, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Skrid till verket. Återkom med resultat.
Nej jag vågar inte. Men även om jag vågat, så skulle det bara leda till mer obehag för kvinnor att gå till badhuset.

Jag vill att det ska vara en fredad plats för dem.

Och oss alla egentligen, att man kan känna en trygghet i att vi tar hand om varandra.
Det är en glad och kul miljö för barnen, jag passade själv några barn och vaktade dem med mitt liv, samt hjälptes åt med andra barn när det behövdes.

Tafsande invandrare var inte ett problem då, men de är det nu.
Våra kulturer fungerar inte ihop. 😓
Citera
2023-04-28, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Lika starka? Hur vet du det? Tycker du även att exempelvis stränder borde vara könsuppdelade på detta vis?

Hur gör du om en man går in ett damomklädningsrum och påstår sig vara transman? Då kan du inte göra något.
Är du helt verklighetsfrånvänd.

Har du inte märkt att nästan alla transor är väldigt manliga i sitt temperament, kräver respekt och hotar med fysiskt våld om de inte får det. Så gör inga riktiga kvinnor.

Och ja, jag vet ungefär vad jag kan vänta mig från en annan kvinna , inte alls samma som från en man som dessutom är sjuk i huvudet.
Citera
2023-04-28, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneMinuteSilence
Ja, precis. I forskningssyfte såklart!
Ja godheten når nya nivåer här! Självklart vill vi förstå hur kvinnor kan vara så fräscha och lukta så gott. Jag vill gärna se allt i detalj. Allt för vetenskapen compadre! 😂
Citera
2023-04-28, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary84
Ja godheten når nya nivåer här! Självklart vill vi förstå hur kvinnor kan vara så fräscha och lukta så gott. Jag vill gärna se allt i detalj. Allt för vetenskapen compadre! 😂

Jajjamen. Och minsta lilla pip från någon, när vi kvinnor med skägg, håriga kroppar och snus i käften stövlar in i damernas, med dånande basröster - Är ondsinta bakåtsträvande transfober minsann!
Citera
2023-04-28, 15:03
Bannlyst
Citat:
Nej jag vågar inte. Men även om jag vågat, så skulle det bara leda till mer obehag för kvinnor att gå till badhuset.

Och oss alla egentligen, att man kan känna en trygghet i att vi tar hand om varandra.
Det är en glad och kul miljö för barnen, jag passade själv några barn och vaktade dem med mitt liv, samt hjälptes åt med andra barn när det behövdes.

Kissblattarna tafsar väl helst på småpojkar i badhusen? Åtminstone enligt tidningsartiklarna.

Äckelblattar. Inte nog med att de är pedofiler och våldtäktsmän, fikusar är de också 🤭
Citera
2023-04-28, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosingen
Är du helt verklighetsfrånvänd.

Har du inte märkt att nästan alla transor är väldigt manliga i sitt temperament, kräver respekt och hotar med fysiskt våld om de inte får det. Så gör inga riktiga kvinnor.

Och ja, jag vet ungefär vad jag kan vänta mig från en annan kvinna , inte alls samma som från en man som dessutom är sjuk i huvudet.
Sant. Men de är rädda också, de vet att de kan få mycket stryk, tyvärr för det över det till dig. Men du har förmodligen rätt.
Citera
2023-04-28, 15:23
Medlem
Citat:

Nämen lite det jag menar. Varje gång frågan tas upp så är det massor av människor som säger att de minsann ska börja identifiera sig som det motsatta könet och göra dikten och datten men när det kommer till kritan så vill få människor framstå som jävla mongon och göra andra obekväma. Hela toalettgrwjen verkar vara en jävligt känslig fråga för transpersoner också då de inte heller vill göra folk obekväma eller vara obekväma själva, så hela detta problemet verkar till stor del var ett självsanerande problem.
Citera
2023-04-28, 15:30
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Nämen lite det jag menar. Varje gång frågan tas upp så är det massor av människor som säger att de minsann ska börja identifiera sig som det motsatta könet och göra dikten och datten men när det kommer till kritan så vill få människor framstå som jävla mongon och göra andra obekväma. Hela toalettgrwjen verkar vara en jävligt känslig fråga för transpersoner också då de inte heller vill göra folk obekväma eller vara obekväma själva, så hela detta problemet verkar till stor del var ett självsanerande problem.
Men vad säger RFSL? Accepterar de att bli förvisade till någon regnbågsskrubb för t.ex "fuskkvinnor". De är ju kvinnor, inga UFO:n. Är de kvinnor eller är de utstötta ur den kvinnliga gemenskapen i bastun.
Citera
2023-04-28, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneMinuteSilence
Kissblattarna tafsar väl helst på småpojkar i badhusen? Åtminstone enligt tidningsartiklarna.

Äckelblattar. Inte nog med att de är pedofiler och våldtäktsmän, fikusar är de också 🤭
Pederaster kallas det när böjningen går över till småpojkar. Katolska kyrkan är bra på det där. 😜
Citera
2023-04-28, 16:05
Bannlyst
Citat:
Pederaster kallas det när böjningen går över till småpojkar. Katolska kyrkan är bra på det där. 😜

Kyrkan vurmar ju för Wahibisarna, finns nog en anledning till det
Citera
2023-04-28, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Men vad säger RFSL? Accepterar de att bli förvisade till någon regnbågsskrubb för t.ex "fuskkvinnor". De är ju kvinnor, inga UFO:n. Är de kvinnor eller är de utstötta ur den kvinnliga gemenskapen i bastun.

Ingen aning. Du får fråga de.
Citera
2023-04-28, 16:11
Medlem
Citat:
Ja det är väl inget problem om en transa vill gå på toaletten någonstans.
Klart det kan vara svårt men vi löser inte könsdysfori så enkelt. Men män är män, och kvinnor är kvinnor. Jag kan pissa bredvid en transa, so what? Kan kvinnor acceptera att det sitter en man i båset intill och sittkissar? Jag vet inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in