2023-03-09, 20:16
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Ska motsvara 320 mg morfin.

Dödlig dos kanske?
Citera
2023-03-09, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Dödlig dos kanske?

tvivlar på det. då det ligger på ca 2mg för fentanyl

The estimated lethal dose of fentanyl in humans is 2 mg. The recommended serum concentration for analgesia is 1–2 ng/ml and for anaesthesia it is 10–20 ng/ml. Blood concentrations of approximately 7 ng/ml or greater have been associated with fatalities where poly-substance use was involved.
Citera
2023-03-09, 21:20
Moderator
Morfar-52s avatar
"100 ug Fentanyl Abstal Sublingual tabletter - Hur många ska man ta för att bli skön?" infogad./mod
Citera
2023-03-10, 06:57
Medlem
Mannu86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Ska motsvara 320 mg morfin.

Är du säker på det? Det låter ju jättemycket. Jag har fått 29st sådana tabletter av en vän.

Någon annan som kan bekräfta?
Citera
2023-03-10, 09:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mannu86
Är du säker på det? Det låter ju jättemycket. Jag har fått 29st sådana tabletter av en vän.

Någon annan som kan bekräfta?
Det var fel av mig. Jag läste en konverteringsguide som angav 100ug/h för plåster så det motsvarar som du skrev 10 mg Morfin.
Citera
2023-03-13, 20:59
Medlem
Mannu86s avatar
Jag har 12st 25uq/h och 19st 12.5uq/h Fentanylplåster. Är dessa något att spara eller är det bara o kasta det?
Citera
2023-03-21, 05:03
Bannlyst
Hur står sig tabletter mot oxyconyin? Styrka och verktid? Verkar inte hitta någon vettig jämförelse när jag googlar. Tack.

Eller är det bara plåster som gäller om man ska använda fentanyl? Pratar såklart enbart medicinskt mot smärta.
Citera
2023-03-21, 16:28
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Hur står sig tabletter mot oxyconyin? Styrka och verktid? Verkar inte hitta någon vettig jämförelse när jag googlar. Tack.

Eller är det bara plåster som gäller om man ska använda fentanyl? Pratar såklart enbart medicinskt mot smärta.

Finns ju i olika styrkor precis som oxy men ämne vs ämne så är ju fentanyl bra mycket mer potent. Verkningstiden/halveringstiden är snabb för fentanyl, så jämfört med oxy så är det mer likt oxynorm än oxycontin fast ännu kortare verkningstid förmodligen. Tror bara tabletterna används mot genombrottssmärta i princip.
Citera
2023-04-28, 00:19
Medlem
jenniferruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta

Jaha ok. Enbart medicinskt. Ok, då kan din läkare svara bäst.
inte ett knarkarforum
Citera
2023-04-29, 04:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jenniferrules
Jaha ok. Enbart medicinskt. Ok, då kan din läkare svara bäst.
inte ett knarkarforum

Nja, har inte den bästa läkaren.

Hursomhelst så sket jag i plåsterna. Det är ett jävla jobb att hålla på med plåster.
Citera
2023-05-15, 12:46
Medlem
Hallå!

Jag funderar på att köpa lite plåster, har lite ont..

Vad är ett rimligt pris på Fentanyl Orion 75ug/h? Tror 10st i ett paket. Detta är in person alltså, inte nåt på darkweb/internet. De är svenska från apoteket och helt legit (sett förpackningen hemma hos min kompis).

Uppskattar snabbt svar, då de verkar vara strykande åtgång på dem! Jag frågade honom hur mycket han ville ha, men han sa "ge mig ett bud istället".. Antar han försöker få så mycket som möjligt haha.

mvh
Citera
2023-06-11, 14:31
Medlem
Om man står på buvidal 118. Fått massa plåster 75 tror jag och 0.5 injektioner. Nu får jag ett plåster i morgon jag har försökt röka de en gång men de verkar va lönlöst med buvidalen ? Icke gel plåster har tuggat med tips ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in