2018-12-30, 01:30
Medlem
PS1 jag är gammal, det hette ligga el knulla på min tid, nu kanske " ha sex" enligt mina tonåringar.
PS 2 . Ja men låt eländet sitta till klistret är slut. Annars gör det nog ont att ta bort..... Om du inte gillar smärta ( som jag)
DS
Citera
2019-01-06, 14:14
Medlem
Abradolf-Linclers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildhassan
Hur gick det för polaren?
Käkade han stavarna? Överlevde han?
Han lever men fortfarande deprimerad var hemma hos honom för ett tag sen och stavarna var kvar!
Citera
2019-01-06, 14:15
Medlem
Abradolf-Linclers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Kan vara sant. Det har iaf gått rykten om att det cirkulerade falska xanax-stavar (som skulle föreställa de klassiska 2mg stavarna) online som innehöll någon rc-benso och fenta.
Hur tillverkas dessa stavar någon kemist som står hemma i källaren och sen varför skriva xanax på dom? Känns ju som dom är gjorda för att ha ihjäl folk.
Senast redigerad av Abradolf-Lincler 2019-01-06 kl. 14:28.
Citera
2019-01-06, 16:44
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abradolf-Lincler
Hur tillverkas dessa stavar någon kemist som står hemma i källaren och sen varför skriva xanax på dom? Känns ju som dom är gjorda för att ha ihjäl folk.
Du behöver inte vara kemist för att ta X mg bensopulver och blanda med Ymg fentanylpulver och sen pressa ihop i en pillerpress. Både drogerna och pressaren kan du köpa på Internet, inte speciellt dyrt heller. Iaf var det inte det förut när fentanyl var populärt, vet inte hur det ser ut med lagstiftningen.

Folk gör det för att skapa en tablett som är billig att tillverka och som gör att kunderna vill handla fler gånger. Vissa är nog omedvetna om vad de stoppar i sig, de vet bara att de mår bra av det. Och ja, det är helt livsfarligt.

Men jag tror inte att det är speciellt vanligt. Ryktet på Internet har nog blivit större än hur det är i verkligheten.
Citera
2019-01-08, 15:59
Medlem
Vilken adminstrerings-metod ger längst rus?
Citera
2019-01-09, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abradolf-Lincler

Är det såna här "stavar" polaren har? Detta är som att suga på 8st 100plåster samtidigt. Den är så stark att även för en van användare kan stoppas undan, spara och ta fram igen och fylla på. https://www.fass.se/LIF/productimage?nplId=20011019000206&versionId=BL7N89 45&isPreview=false&antiCache=1547063106796

Jag har vänner och vänners vänner som försvunnit ur tiden för att dom blandat just fentanyl och benzo. Och ja, jag vet att det är ett sjukt rus.. men snälla skona dina vänner och familj från att blanda dessa två då du inte vet när hjärnan stänger av andningsfunktionen i kroppen.

Och till dig som skrev att du ville trappa ner sub med fentanyl.. spar den suben du har kvar. lev gott på dina 30-tal plåster då dom för en ovan fentanylanvändare räcker länge. MEN, din kropp vänjer sig sjukt fort och det säger bara poff så är dom borta. Jag klarade mig på ett 100-plåster i veckan när jag började med det 2009.. Nu kan jag röka två om dagen om jag har tillgång.
Fick jag ändra tiden skulle jag dock velat ha det ogjort då fentanylen gjort att alla droger och känslor kommer efter fentanyl.
När dina 30-tal plåster är slut delar du upp din sub och trappar ut. Mycket mycket smartare

Lycka till.
Citera
2019-01-09, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonnyWalker.
Vilken adminstrerings-metod ger längst rus?
Längst påverkad = klistra de på kroppen om du är ovan
Medel = Suga på bitar
Snabbast och starkast = Små bitar på folie

Som jag skrivit tidigare, suga på dem om du är ovan kan vara direkt livsfarligt.
Röker du dem får du snabbast rus men de går oxå ur snabbast
Citera
2019-01-16, 21:55
Medlem
wildhassans avatar
Tugga fetanyl + Tramadol 300mg och 2mg xanor.

Är de ok?
Har hög tolerans på Tramadolen men inte mycket på Xanoren.

wildhassan
Citera
2019-01-17, 00:28
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Tugga fetanyl + Tramadol 300mg och 2mg xanor.

Är de ok?
Har hög tolerans på Tramadolen men inte mycket på Xanoren.

wildhassan

Hade skippat den kombon ifall jag vore du.
Citera
2019-01-17, 01:16
Medlem
wildhassans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infiltrant
Hade skippat den kombon ifall jag vore du.

Smartast är väl att blanda med mer Tram och Xanor och utesluta Fetanylet som du påstår. Enligt mig är Fentanyl lite avskrämmande med dess potential...
Senast redigerad av wildhassan 2019-01-17 kl. 01:21.
Citera
2019-01-17, 04:13
Medlem
wildhassans avatar
Eller är den någon här som har tuggat små mängder fetanyl ihop med benso?
Går på tram medicinskt så räknar sällan in de i kombon egentligen.
Citera
2019-01-17, 12:58
Medlem
wildhassans avatar
Citat:
Eller är den någon här som har tuggat små mängder fetanyl ihop med benso?
Går på tram medicinskt så räknar sällan in de i kombon egentligen.
Ingen Fentanyl-kung här som bestitter lite information angånde blanda Fentanyl med andra droger?
Speciellt ihop med xanor i små mängder, brukar vanligtvis tugga ett litet hörn bara ca. 6h efter Xanor intaget.

Tramadol tycker jag är en fin combo, men rekommenderar den inte till någon utan tramadol tolerans och god kännedom till drogen.

Stay safe,
Wildhassan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in