Citat:
Ursprungligen postat av
Abradolf-Lincler
Hur tillverkas dessa stavar någon kemist som står hemma i källaren och sen varför skriva xanax på dom? Känns ju som dom är gjorda för att ha ihjäl folk.
Är det såna här "stavar" polaren har? Detta är som att suga på 8st 100plåster samtidigt. Den är så stark att även för en van användare kan stoppas undan, spara och ta fram igen och fylla på.
https://www.fass.se/LIF/productimage?nplId=20011019000206&versionId=BL7N89 45&isPreview=false&antiCache=1547063106796
Jag har vänner och vänners vänner som försvunnit ur tiden för att dom blandat just fentanyl och benzo. Och ja, jag vet att det är ett sjukt rus.. men snälla skona dina vänner och familj från att blanda dessa två då du inte vet när hjärnan stänger av andningsfunktionen i kroppen.
Och till dig som skrev att du ville trappa ner sub med fentanyl.. spar den suben du har kvar. lev gott på dina 30-tal plåster då dom för en ovan fentanylanvändare räcker länge. MEN, din kropp vänjer sig sjukt fort och det säger bara poff så är dom borta. Jag klarade mig på ett 100-plåster i veckan när jag började med det 2009.. Nu kan jag röka två om dagen om jag har tillgång.
Fick jag ändra tiden skulle jag dock velat ha det ogjort då fentanylen gjort att alla droger och känslor kommer efter fentanyl.
När dina 30-tal plåster är slut delar du upp din sub och trappar ut. Mycket mycket smartare
Lycka till.