Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-26, 01:06
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Pengarna betalas ut efter att finalen visats på tv'n, detta pga av att ingen ska kunna kolla upp innan vem som vann.

Tack för svar. Då vet jag. Måste vara rätt skönt för vinnaren att det är så
2023-04-26, 01:11
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag upplever Oskar precis som du. Han växer med sina kunskaper och logiska tänkande. Har inget emot Marcus men hans röst och dialekt gör att jag kanske sätter honom lite för högt.
Jag vet, är svag för och älskar dialekt

Samma här. Liksom du så har jag upplevt att Oskar bara växer och växer, från att jag i början såg honom som en aspig besserwisser. Av någon konstig anledning så gillar jag att se någon som jag inte tänkt så högt om i början bara bli bättre och bättre.
2023-04-26, 01:14
Medlem
Eustaches avatar
Dennis - The Simp King.
2023-04-26, 01:21
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Håller med. De som var mest underhållande, Fabian och Zeki är ju ute. Finns inga intressanta personligheter kvar.

Det hade faktiskt varit kul om Fabian var kvar. Han har en ironi/satir som vara vissa förstår, och jag kan tycka att det är kul med hans retsamhet. Men att Zeki är ute är jag jääävligt glad för. Ibland kan man älska att hata någon, men det här är ingen tv-serie där man älskar den onda karaktären. Zeki var bara ett jävla pain in the ass
2023-04-26, 01:24
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Det hade faktiskt varit kul om Fabian var kvar. Han har en ironi/satir som vara vissa förstår, och jag kan tycka att det är kul med hans retsamhet. Men att Zeki är ute är jag jääävligt glad för. Ibland kan man älska att hata någon, men det här är ingen tv-serie där man älskar den onda karaktären. Zeki var bara ett jävla pain in the ass

Han gör dock bra TV, till skillnad från de andra tråkmånsarna som ligger och sjunger Idas sommarvisa och Thomas Ledins klassiker.
2023-04-26, 01:26
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Tack snälla

Ingen orsak 👍
2023-04-26, 01:26
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Det var då ett jävla gnäll om detta i all evinnerlighet.

Det är ju det de gör. De klickade från start i lag Syd - därav killarna i pakten.

Ergo ingen tjejpakt.

Och om så vore är det såklart helt fine. Det gäller ju att hitta sätt att ta sig vidare på.

Men deras ambition med pakten är ju att en tjej ska vinna robinson i år. Då är man ju genast inne på en könsfråga
2023-04-26, 01:28
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Han gör dock bra TV, till skillnad från de andra tråkmånsarna som ligger och sjunger Idas sommarvisa och Thomas Ledins klassiker.

Menar du Zeki eller Fabian?
2023-04-26, 01:28
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Menar du Zeki eller Fabian?

Zeki
2023-04-26, 01:35
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Jag hoppas det innebär att sexiga Christina kommmer tillbaka och tar Zekes plats

Om det är någon som ska ta Zekis plats så är det ju Fabian då han åkte ut sist.
2023-04-26, 01:42
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
Handlar ju bara inte om dom som kollar linjär-tv. Är ju inte sååå många procent av alla som orkar sitta uppe kl 02.00 och kolla tv i 20 min. Jobb vet du...

Man behöver inte sitta uppe 02.00. Man kan kolla när som helst mellan 02.00 och 19.30. Hög tid att slopa den föråldrade spoilertaggregeln då endast 31 st kollar på linjär-TV.
2023-04-26, 01:45
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Blood vs Water är den senaste säsongen från Australien som går på Tv4.
Tack! Då antar jag att den finns på TV4play också. Måste verkligen kolla upp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in