Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-25, 20:33
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Är väl inte så konstigt att Carro och Alva reagera? Vad som framgått i media blev de ju i stor sett kära. Slickade väl förmodligen varandras möss på ön! Då blir man upprörd!

Nja, jag tycker jag känner igen det där lite. Söka uppmärksamhet på att spela på lesbiskhet.
2023-04-25, 20:35
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Övervikt hos män kan leda till tapp i testosteron och ökning av östrogen, därför lägger de på sig på brösten.

För övrigt så är den unga Dennis snyggaste deltagaren i år, även om jag inte gillar hans personlighet i programmet.

Snyggaste i år är Oskar, inte ung-Dennis. Markus är oxå lite het
2023-04-25, 20:35
Medlem
MuntertMongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToboTobbe
Man får inte kvinnobröst av att äta pizza. Både Fabians och Dennis bröst är som kvinnobröst. Nån typ av hormonrubbning från medicinering eller för hög alkoholintag.

Det är gynekomasti, vilket man får av anabola. Patt-Fabbe har nog lyft en vikt eller två i sin ungdom och Dennis har hoppats att man inte behöver träna om man tar anabola.
2023-04-25, 20:37
Medlem
Herr Bökbergs avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/GMnB64/robinson-2023-zeki-demir-i-slagsmal-med-dennis-boelius

– De sa till mig att jag var diskad, men ingen frågade mig vad som hade hänt.

Tv4 känner igen en spännblattes verklighetsuppfattning så man överhoppade förhöret
(Zeke behandlar kronvittnet Elin som luft, det var nog som jag upplevde det!)

Citat:
Dennis kom och försökte dränka mig i vattnet, jag själv trodde att det fortfarande var skämt och trodde inte att Dennis var allvarligt i det. Jag valde att göra samma sak som Dennis gjorde på mig, då jag trodde att det var ett skämt men sen valde jag ta upp Dennis från vattnet.

Han fortsätter:

– Dennis väljer att sätta sitt huvud mot mitt huvud, och säger då ”vill du bråka, tror du att du är tuff”, jag själv svarar att jag inte vill bråka och då svarar han att ”du är inte så tuff”
Och vad händer Zeke ifall någon påstår att du inte är tuff?
"With great powers comes great responsibilities" sa Zekes föredömme Peter Parker
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-25 kl. 20:55.
2023-04-25, 20:38
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuntertMongo
Det är gynekomasti, vilket man får av anabola. Patt-Fabbe har nog lyft en vikt eller två i sin ungdom och Dennis har hoppats att man inte behöver träna om man tar anabola.

Skulle snarare säga ålder. Man förbränner mindre när man blir äldre och tröttare. Dennis dä är kanske dock lite för ung för att ha åldersfett. Han gillar nog mest att softa, äta gott och dricka bärs. (och knulla)
2023-04-25, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Snyggaste i år är Oskar, inte ung-Dennis. Markus är oxå lite het
Jag tycker nog Dennis ändå, men alla tycker väl olika. Ung Dennis är iaf mest estetiskt vacker, han har mycket harmoni i ansiktet som inte stör ens ögonen som åskådare.
Sanna är rätt fin för sin ålder.

Citat:
Ursprungligen postat av MuntertMongo
Kan vara kanske men behöver inte vara så, det kan hända överviktiga män att de får bröst. Skulle nog säga att det är troligt på den äldre Dennis. https://www.intensivekost.se/blogg-recept/hur-pverkas-vra-hormoner-av-vervikt
2023-04-25, 20:41
Medlem
urgentmessages avatar
Många som anklagar Carro för att vara en slampa som knullar runt och därmed även tror att hon är hänsynslös. Jag får intrycket att Carro är väldigt snäll och inte vill göra folk illa. Sen att man gillar att knulla och dessutom "får" knulla är väl bara positivt. Betyder inte att man är en ond person för det.
2023-04-25, 20:46
Medlem
Är det extra hög chans att det blir en tjej som vinner denna säsong jämfört med tidigare?
2023-04-25, 20:47
Medlem
MuntertMongos avatar
Citat:
Skulle snarare säga ålder. Man förbränner mindre när man blir äldre och tröttare. Dennis dä är kanske dock lite för ung för att ha åldersfett. Han gillar nog mest att softa, äta gott och dricka bärs. (och knulla)

Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Kan vara kanske men behöver inte vara så, det kan hända överviktiga män att de får bröst. Skulle nog säga att det är troligt på den äldre Dennis. https://www.intensivekost.se/blogg-recept/hur-pverkas-vra-hormoner-av-vervikt

Nja, särskilt Fabians pattar har den typiska gynoformen snarare än gubbfettformen vilken inte har samma spänst. Dennis har haft den goda smaken att föra sig i t-shirt när jag sett robinson, så lite tveksam där.
2023-04-25, 20:56
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Jag hoppas det innebär att sexiga Christina kommmer tillbaka och tar Zekes plats
2023-04-25, 20:58
Medlem
urgentmessages avatar
Jag tycker verkligen att man kan se en stor skillnad på vuxen och barn vid en ungefärlig ålder på 25 år. Även om jag ser det även i verkligheten så syns det även i Robinson. Carro, Alva och lill-Dennis känns så otroligt mycket omognare än Sofie, Christina och Amandorna (som är 27-29 år) Chris är någonstans där i mitten mellan barn och vuxen. Även om Carro och Alva verkar väldigt gulliga, så kan man känna en viss modersinstinkt till dem. Kan även relatera till youtube-gruppen RMM som jag sett från att de är från 15-27 (vilket de är idag). De började oxå mogna till sig rejält när de blev ca 25 år. På arbetsplatser har jag kunnat prata moget och normalt med de flesta som är 25+, men fått vara lite förälder till de som är 22-23 år. När jag tänker på mig själv i den åldern så var jag själv oxå rätt omogen fram till ca 25 år. Men jag trodde "själv" att jag var supervuxen redan när jag var 17 år. Det är först runt 25 som man börjar tveka lite kring saker, man har jobbat några år, haft egen ekonomi, egen bostad, trott att man äger världen, men här någonstans börjar man se lite mer utåt i världen, det är inte bara en själv som gäller. Man förstår bättre hur andra har det, vad de har gått igenom, framtidsplaner, barn, familj, att se saker ur fler perspektiv och att ens egna åsikter inte delas av alla och att man kan acceptera och förstå det.
2023-04-25, 20:59
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Många som anklagar Carro för att vara en slampa som knullar runt och därmed även tror att hon är hänsynslös. Jag får intrycket att Carro är väldigt snäll och inte vill göra folk illa. Sen att man gillar att knulla och dessutom "får" knulla är väl bara positivt. Betyder inte att man är en ond person för det.

Det är noll fel på Carro. Hon verkar snäll och trevlig och vem gillar inte att knulla? Även trådens incels kan nog minnas, att det kan vara ganska trevligt, om de tänker tillbaka på senaste gången för 17 år sen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in