2023-04-25, 22:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Stina ser mycket bättre ut än hon tror. Vilket är en ödmjuk egenskap så länge det är lindrigt och det får man intryck av att det är.

Jag vet, hon sa nåt om att hon inte ser ut som en fotomodell och jag tänkte ”Nej, men en klassisk moviestar.”
Citera
2023-04-25, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Jag vet, hon sa nåt om att hon inte ser ut som en fotomodell och jag tänkte ”Nej, men en klassisk moviestar.”

Reagerade också på när hon sa det för hon uttryckte sig som att hon inte såg särskilt bra ut. Antagligen har hon många vackra kvinnor omkring sig så att hon fått en skev norm eller så har hon haft en tuff uppväxt.
Citera
2023-04-25, 23:14
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Lina & Carro gör helt rätt, dom bygger attraktion genom att peka ut olikheterna (dissa & retas) det inbjuder till att snubbarna kan göra detsamma & sedan kan man krocka arm i hatkärleken
Citera
2023-04-25, 23:47
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Nej tycker verkligen hon är Greta Garbo. Samma mun och ögon/ögonbryn, uttryck i ögonen.

Hon har vackra mjukvävnadsdrag. Visst, ögonlocken är lite Garboesque. Men hon är inte lik Greta Garbo egentligen. Hennes benstruktur är lite svag(till skillnad från Garbo som är en benstrukturell och matematisk skönhet), vilket ger en ganska platt profil. Ögonen sitter för långt isär. Men det funkar trots allt och hon ser bra ut.
Ska man jämföra med klassiska skådespelerskor så är hon mycket mer lik Elizabeth Taylor. Visst ser detta ut som en äldre Stina?

Helt klart snyggast av tjejerna, även om konkurrensen är svag. En o-ortodox 7:a av 10 är hon.
Citera
2023-04-26, 00:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Hon har vackra mjukvävnadsdrag. Visst, ögonlocken är lite Garboesque. Men hon är inte lik Greta Garbo egentligen. Hennes benstruktur är lite svag(till skillnad från Garbo som är en benstrukturell och matematisk skönhet), vilket ger en ganska platt profil. Ögonen sitter för långt isär. Men det funkar trots allt och hon ser bra ut.
Ska man jämföra med klassiska skådespelerskor så är hon mycket mer lik Elizabeth Taylor. Visst ser detta ut som en äldre Stina?

Helt klart snyggast av tjejerna, även om konkurrensen är svag. En o-ortodox 7:a av 10 är hon.

”Konkurrensen är svag” . Ida är ju supersöt och fit, Lina ser väl bra ut, slank och fint hår, Carro har fina ögon och fint hår, lång och stilig. Jag säger att alla är ”10r”.

Men absolut ser Elizabeth Taylor i Stina också men vidhåller Greta Garbo. Greta var ju mager, tror det bara är det som gör skillnaden, på bilder där hon inte är fullt så benig har hon inte så mycket mer utmärkande kindben och sånt. Så, nog med detaljstudier av ansiktsdrag, tycker bara att Stina ser speciell ut på ett coolt sätt.
Citera
2023-04-26, 00:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Lina & Carro gör helt rätt, dom bygger attraktion genom att peka ut olikheterna (dissa & retas) det inbjuder till att snubbarna kan göra detsamma & sedan kan man krocka arm i hatkärleken

Det var ju ett par som höll på sådär direkt, har för mig att det var dom som skulle ha bröllopsresa i en husbil och där han sa till henne att dom skulle banta ihop direkt
Citera
2023-04-26, 00:23
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Det var ju ett par som höll på sådär direkt, har för mig att det var dom som skulle ha bröllopsresa i en husbil och där han sa till henne att dom skulle banta ihop direkt
Javoll, Taco PK paret? dom är ju lyckligt gifta idag tack vare detta
Citera
2023-04-26, 00:38
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88

Arvid och Ida
Jag tycker att båda två är osympatiska. De är redan kära, i sig själva.
Arvid sa det till Agneta i podcasten, att han en dag hade ringt till morbror GöstA tINgström för att förkunna att han är kär!!
- Grattis sa Gösta
- Nej! jag är kär i mig själv!! kontrade Arvid uppjagat
BAM! där fick han

Ännu skojigare blev det när Agneta förtjust konstaterade att hon hade velat träffa Gösta Tingström då han verkar vara en sån fantastisk person,
då svarar Arvid blygt, Gösta lever vidare i mig nu
(så sa ju även nästan Rafitti i Lejonkungen om Mufösa på stjärnhimlen)
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-26 kl. 00:52.
Citera
2023-04-26, 03:03
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Ni är som brukligt löjligt överkänsliga i tråden, nu har jag kollat på den mytiska takeaway scenen, och jag förstår nu varför jag inte uppmärksammade nånting när jag såg det på TV, båda har hunnit sätta sig vid bordet, men ni kräver tydligen att han ska vara Mr Bean & tajma varje rörelse för perfekt synk https://youtu.be/jxMYcIZstCk?t=67
Om man börjar 10 sek tidigare så sitter man ju kvar och väntar på den andre ätit klart oavsett så det jämnar ju ut sig. I småskolan senast sa man Är det varsögod? innan ätartävlingen började.
Att hon glodde på honom var enbart för att han inte svarade när hon sa "Är du hungrig?"

Det var ju hon som omständligt skulle smeta ut sin eländiga Avocadoröra, men när han ber om ursäkt kommer han inte få ligga sådeså!, det sa hon ju själv indirekt
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-26 kl. 03:07.
Citera
2023-04-26, 04:56
Medlem
Reagerade på samma sak.

Citat:
Ursprungligen postat av Alplandskap
Bara jag som reagerade över Arvids uttalande: … det är ditt ansvar att säga till … när jag börjar flyta iväg… Något liknande.

Han verkar ha fått skit av ex att han checkar ut mentalt och emotionellt (han orkar antagligen inte i längden). Istället för att jobba med sig själv lägger han över det ansvaret på Ida. Jättekonstigt.

Stor varningsklocka att Ida lät det passera. Hon borde reagerat och sagt ifrån.
Citera
2023-04-26, 05:05
Medlem
Nästan psykisk misshandel över det om det får fortgå. Tycker att man ser hur obekväm han är, han kryper liksom ihop och tycker inte alls att det är kul att hon skrattar åt honom. Hon verkar skratta åt honom och på hans bekostnad hela tiden över hur "konstig" han är, och han fattar inte vad han gjort för fel.

Citat:
Vad fan, Lina kör ju nån gaslighting..! Först är Alex på väg att lägga upp maten på tallriken men då protesterar hon; ”Neej, ät den i boxen! Gör det!” Han tvekade verkligen men gjorde det för att hon sa det. Sen när han börjat äta skrattar hon utstuderat och pratar passivt aggressivt om det in i kameran. Jag tror att hon försöker hitta fel att peka ut för att inte känna sig dålig i jämförelse. Han är enhetschef, hon har ingen utbildning (?) och är sjukskriven för livet låter det som. Känns som att hon greppade efter halmstrån att mobba honom för.
Citera
2023-04-26, 07:20
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Arvid sa det till Agneta i podcasten, att han en dag hade ringt till morbror GöstA tINgström för att förkunna att han är kär!!
- Grattis sa Gösta
- Nej! jag är kär i mig själv!! kontrade Arvid uppjagat
BAM! där fick han

Hehe där ser man.

Och Ida; i programmet när dom sitter och metadiskuterar att Arvid via Idas kompis fått uppläxningen "Ida ska vara prio 1, annars sticker hon, för hon vet sitt eget värde".

Ugh vilken cringe! Vad tror Ida att hon är, fortfarande populäraste tjejen på högstadiet? Hon är för fan 34 år gammal singelkvinna utan barn. Då är det dags att börja bli lite ödmjuk (aka dags att nöja sig). Eller komma till ro som excentrisk kattkvinna.

Det utspelet, tillsammans med annat beteende, pekar också på att Ida vill vara stjärnan i förhållandet. Vilket jag tror blir största anledningen till deras skilsmässa. För Arvid är utan tvekan alltid stjärnan, med sin pompösa och något slemmiga stil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in