Citat:
Ursprungligen postat av
Undringar
Jo det har du rätt i. Det är fånigt med hackandet på deltagarna, haha. Lätt att se alla fel utifrån när det filmas och klipps ihop till ett tv-program. Men det är ju liksom upplagt för det i reality-tv.
Jag tycker att Arvid är väldigt snygg och charmig. Ida också men har svårt att tro på att hon är så kär och i hamn, hon hade sjukt bråttom fram. Självklart tror jag att hon tycker att han är snygg och att det är jackpot med hans jobb och uniformer och att han kan rida osv, men jag vet inte. Jag hade haft svårt att tro på en främling som var så bombsäker och långt framme så snabbt.
Stina och Fredrik, ville han inte ha nån med skinn på näsan? Men nu ska hon bara sitta passivt och bli omhändertagen medans han ”håller i taktpinnen” ;p. Nej men dom funkar väl ok. Iaf inga elaka bråk och sånt som förekommit i tidigare säsonger.
Alltså Lina och Alexander, tycker att hon mobbar honom. Såg du att han var på väg att hälla upp maten på tallriken och att hon då protesterade och sa att han skulle äta den i boxen? För att sen skratta ut honom för det och komma med ännu fler pikar? Big red flag.
Carro och Lina skulle jag hålla mig långt borta ifrån. Stinker psykisk ohälsa.
Ida är ju sötast men hon verkar också riktigt jobbig med sitt bekräftelsebehov.
Kvar blir hon som ser ut lite som hon den lite rultigare versionen av Gina Dirawi. Hon verkar någorlunda trevlig iaf.