2023-04-25, 21:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kumikameli
Jag förstår att Carro beter sig som hon gör. Agust var kanske inte den hon hade tänkt sig från början och det kan man ju förstå för han har ganska speciellt liv, still och så vidare. Så för att inte såra honom så säger hon att det är sån hon är som person och att det kan ta ett tag. Jag tycker ändå att hon ger honom en chans mer än vad de flesta nog hade gjort om de blev kastade in i ett sånt liv med utedass och allt annat som skiljer sig från vardagen. Tycker bara att experterna är ganska dåliga på att matcha. Det är trist.

Alltså han är ju skitsnygg och det är hett att han byggt sitt eget hus och inte är en ängslig hipster som lagt pengar på en massa krimskrams i sin dyra lägenhet i stan. Hade verkligen brytt mig noll om utedass om jag varit i den situationen. Han är ju inte hemlös och bor i en trailer park, det är ett kollektiv dom skapat tillsammans, tycker det är coolt.
Citera
2023-04-25, 21:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Jag vet inte om någon av dem är sund relationsmässigt, men för det första har man ju flera gånger hört honom säga "så känner vi just NU" eller "man vet inte än" och han har inte heller synsättet att ett gift par måste äta varandra levande 24 timmar per dygn.
Hon däremot pratar ju som om "om jag inte får äga dig blir jag uttråkad och går vidare." Hon är söt och charmig på sitt sätt men jag får dåliga vibbar av henne. Hon är en sån som ger komplimanger för att själv få bekräftelse tillbaka.

De paren som går lite lugnare fram och är tryggare i sig själva har verkligen bättre förutsättningar i längden.

Nu till en annan deltagare:
Vad gör Caroline i det här programmet? Varför kollar inte experterna innan så deltagarna är på lite mer stabil grund? Hon suktar ju fortfarande efter en känslokall f*** boy att ha ett destruktivt förhållande med!
Vi kan alla gå igenom tuffa saker och hamna i något destruktivt, men då är det inte rätt period att gå in i en dejtingsåpa för att läka sina sår.

Ja. Caroline och Lina. Tycker att Lina är väldigt omogen och barnslig för sin ålder.
Citera
2023-04-25, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Jo det har du rätt i. Det är fånigt med hackandet på deltagarna, haha. Lätt att se alla fel utifrån när det filmas och klipps ihop till ett tv-program. Men det är ju liksom upplagt för det i reality-tv.

Jag tycker att Arvid är väldigt snygg och charmig. Ida också men har svårt att tro på att hon är så kär och i hamn, hon hade sjukt bråttom fram. Självklart tror jag att hon tycker att han är snygg och att det är jackpot med hans jobb och uniformer och att han kan rida osv, men jag vet inte. Jag hade haft svårt att tro på en främling som var så bombsäker och långt framme så snabbt.

Stina och Fredrik, ville han inte ha nån med skinn på näsan? Men nu ska hon bara sitta passivt och bli omhändertagen medans han ”håller i taktpinnen” ;p. Nej men dom funkar väl ok. Iaf inga elaka bråk och sånt som förekommit i tidigare säsonger.

Alltså Lina och Alexander, tycker att hon mobbar honom. Såg du att han var på väg att hälla upp maten på tallriken och att hon då protesterade och sa att han skulle äta den i boxen? För att sen skratta ut honom för det och komma med ännu fler pikar? Big red flag.

Carro och Lina skulle jag hålla mig långt borta ifrån. Stinker psykisk ohälsa.

Ida är ju sötast men hon verkar också riktigt jobbig med sitt bekräftelsebehov.

Kvar blir hon som ser ut lite som hon den lite rultigare versionen av Gina Dirawi. Hon verkar någorlunda trevlig iaf.
Citera
2023-04-25, 21:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Carro och Lina skulle jag hålla mig långt borta ifrån. Stinker psykisk ohälsa.

Ida är ju sötast men hon verkar också riktigt jobbig med sitt bekräftelsebehov.

Kvar blir hon som ser ut lite som hon den lite rultigare versionen av Gina Dirawi. Hon verkar någorlunda trevlig iaf.

Årets Gina Darawi får mig att tänka på gamla filmstjärnor i svartvita filmer, typ Greta Garbo fast nån annan. Känns som att jag sett henne i gamla filmer.
Citera
2023-04-25, 21:35
Medlem
Herr Bökbergs avatar
,
Citera
2023-04-25, 21:44
Medlem
Känner mig helt övertygad om att Arvid är gay. Han vet nog inte ens om det själv än, men när hans resa till ”det inre” är klar är iaf inte jag det minsta förvånad om man läser om honom som nya Björn eller ”Lee”. Inget illa menat på något vis men det här stämmer ju bara inte.
Citera
2023-04-25, 22:14
Avslutad
Nej det är fan Greta Garbo som Stina liknar.

https://www.vanitatis.elconfidencial.com/celebrities/2020-04-15/greta-garbo-30-aniversario-muerte-sola-paparazzi_757913/
Citera
2023-04-25, 22:26
Medlem
Citat:
Nej det är fan Greta Garbo som Stina liknar.

https://www.vanitatis.elconfidencial.com/celebrities/2020-04-15/greta-garbo-30-aniversario-muerte-sola-paparazzi_757913/

Nej. Shima.

https://image.elle.se/7114425.jpg
Senast redigerad av Locifer 2023-04-25 kl. 22:28.
Citera
2023-04-25, 22:34
Medlem
Vilket par? Det här är flashback, här får man spoila!

Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Spoilervarning:

Citera
2023-04-25, 22:48
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myrra1988
Vilket par? Det här är flashback, här får man spoila!

Nej jag och många tackar för spoilervarningar när vi följer en serie, med för mycket spoilers är den inte kul att titta på längre.
Citera
2023-04-25, 22:53
Medlem
Citat:
Årets Gina Darawi får mig att tänka på gamla filmstjärnor i svartvita filmer, typ Greta Garbo fast nån annan. Känns som att jag sett henne i gamla filmer.

Stina ser mycket bättre ut än hon tror. Vilket är en ödmjuk egenskap så länge det är lindrigt och det får man intryck av att det är.
Citera
2023-04-25, 22:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Nej. Shima.

https://image.elle.se/7114425.jpg

Nej tycker verkligen hon är Greta Garbo. Samma mun och ögon/ögonbryn, uttryck i ögonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in