2023-04-22, 22:57
Medlem
flygandApans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankatstojo
Har beställt alla 4 varianter av HHC från cannaone nu , enligt Postnord ska jag gå hem det på måndag 😏

Någon som testat hhc vapes och vet om det luktar så man behöver va försiktig med kläder/hår/röka inomhus om man ej vill bli påkommen efter en stund?

Det luktar om du vejpar inne men luktar kortare tid än om du skulle röka inne. Min fru avskyr lukten av cannabis och kände direkt när jag hade tagit en liiiten puff i sovrummet. Skaffa en smokebuddy, dom är bra. Tar bort all lukt.
Citera
2023-04-22, 23:26
Testar i skrivande stund. Tog 1/2 bit för några timmar sedan (på tom mage). Ruset är mycket likt THC, åtminstone för mig. Mycket nöjd med investeringen i 10 st "gummies". Det här blir snart klassat
Citera
2023-04-22, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulbubblaren
Testar i skrivande stund. Tog 1/2 bit för några timmar sedan (på tom mage). Ruset är mycket likt THC, åtminstone för mig. Mycket nöjd med investeringen i 10 st "gummies". Det här blir snart klassat

Var beställde du ifrån?
Citera
2023-04-22, 23:56
Citat:
Ursprungligen postat av peppekött
Var beställde du ifrån?
Köpte i en godisaffär i Stockholm.
Senast redigerad av fulbubblaren 2023-04-23 kl. 00:13. Anledning: Göra mindre uppenbart.
Citera
2023-04-23, 01:02
Citat:
Ursprungligen postat av flygandApan
Detta är enbart min erfarenhet av HHC. Jag har använt HHC varje kväll i typ 4 månader, både olja, vape och rökt en hel del destillat i joint med hampa och har inga biverkningar av det, varken huvudvärk eller dålig i lungorna. Har köpt från 3 olika ställen. Jag använder det i medicinskt syfte pga Sveriges jävla pissiga lagar. Jag tycker HHC är riktigt bra.

Ser att många här verkar ha dålig koll på dosering och undrar om man blir bäng. Ja du blir bäng på det men är du ny till droger så börja lågt. Börja med 5 mg av en olja, har du gummies som är på 25 mg, dela upp den i 5 delar eller ta ett bloss på en vape.

Du kan alltid ta mer men aldrig mindre. Tänk på att det kan ta 3 eller 4 timmar innan olja/gummies börjar verka med full effekt. Tänk även på att hur du ätit under dagen kan påverka samt ditt allmäntillstånd.

Och vad det gäller tolerans så går den tydligen upp fort om du använder det flera gånger om dagen. Den går upp men inte fort om du använder det en gång per dygn. Jag blir fortfarande duktigt stenad på 25 mg och 4 bloss på en vape.

Vilka medicinska syften anser du att HHC fyller?
Citera
2023-04-23, 02:40
Medlem
Ormhunds avatar
Någon som testat från Partybolaget?

https://www.partybolaget.se/vape-hhc
Citera
2023-04-23, 02:54
Medlem
Finns det något ställe i karlstad som har gummies eller vape?
Citera
2023-04-23, 04:40
Medlem
Nån som har testats smoketowers vape?

https://smoketower.com/livsstil/potp...ape-watermelon
Citera
2023-04-23, 07:03
Medlem
Dan-Eliassons avatar
Har inte erfarenhet av preparatet.

Lika bra att legalisera originalet så snart som möjligt och "få" kontrollen.
Är ju idioti att hela tiden jaga syntetiska versioner och testa för fler och fler substanser.

Fy fan vad skattepengar och mänsklig potential som kastas i sjön i och med förbudet.

HHC ser ju dessutom ut att vara extremt likt originalet och relativt lätt att framställa också.
Citera
2023-04-23, 08:27
Medlem
flygandApans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulbubblaren
Vilka medicinska syften anser du att HHC fyller?

Det hjälper mig med sömn och att stressa av, mot stela muskler, jag får en en chans att slappna av då jag har varit med om ett enormt trauma det senaste året. Det hjälper mig att analysera den situation jag är i från en annan synvinkel. Skulle cannabis vara lagligt skulle jag självklart välja det men då jag är i en situation som gör det omöjligt så är detta mitt enda alternativ om jag vill ha något som är starkare än hampa.
Citera
2023-04-23, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ormhund
Någon som testat från Partybolaget?

https://www.partybolaget.se/vape-hhc

Japp jag testade HA/SH, jag tyckte den var bra. Fina toner av tall och "old weed", kan rekommendera den.
Citera
2023-04-23, 13:06
Medlem
.

I övrigt så gillar jag mer hhc än cbd/thc just för att de luktar inte lika mycket och sen är det ju ändå lagligt änsålänge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in