Flashback bygger pepparkakshus!
2023-04-28, 20:11
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666tih
nån annan som fått problem med att deras Ypsilos engångsvapes tar slut på batteri innan dess att oljan faktiskt är slut? Jag kan se en del olja, säkert en fjärdedel kvar, men varje gång jag försöker ta ett bloss så blinkar den. Den har även tidigare varit cloggad efter att olja runnit upp i munstycket.

Inte haft samma problem med alla, utan endast 10-20% av vapesen blir så.

Help a brother out

Har hört flera säga samma men för mig har oljan alltid tagit slut långt före batteriet. Tror det är lätt att överskatta hur mycket som är kvar. Jag trodde det hade hänt mig med min förra men när jag äntligen lyckades öppna upp den och se i karten, så var det helt tomt.

Dom är lite svåra att öppna men är du säker på att det finns något kvar gör det - så kan du dabba resten av oljan eller smeta ut på en gås.
Citera
2023-04-28, 21:35
Medlem
HHC med terpenter och narkotika hundar, hur långt efter markerar de positivt om du puffat på?
Citera
2023-04-28, 22:11
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordicKnight
HHC med terpenter och narkotika hundar, hur långt efter markerar de positivt om du puffat på?

De markerar inte på någon som puffat på. Om du inte spillt vapeoljan så det satt sig i kläderna.

Tänk också på att det är brist på narkotikahundar, det finns inte så många som folk tror. Och de som finns hör till tullen.
Citera
2023-04-29, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Har hört flera säga samma men för mig har oljan alltid tagit slut långt före batteriet. Tror det är lätt att överskatta hur mycket som är kvar. Jag trodde det hade hänt mig med min förra men när jag äntligen lyckades öppna upp den och se i karten, så var det helt tomt.

Dom är lite svåra att öppna men är du säker på att det finns något kvar gör det - så kan du dabba resten av oljan eller smeta ut på en gås.

Tack för svar. Jag har köpt säkert ett dussin, så har lärt mig när de tar slut. Denna har lätt 1/4 av sin olja kvar. Har du testat dabba eller röka hhc vape olja i spliff? Känns lite läskigt om jag ska vara ärlig.
Citera
2023-04-29, 09:42
Medlem
Pilsnerologs avatar
Är det bara jag eller håller 2.0ml CBD-Group uppladdningsbara-vapesen hur länge som helst? En Ypsilos tar ju slut efter att ha småpuffat på den i en vecka. Min Gelato-vape har jag rökt på nästan varje dag i typ 2 månader och där är fortfarande olja kvar. Främst lite kvällspuffande, men ändå, fått ladda batteriet en gång hittills.
Citera
2023-04-29, 09:48
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordicKnight

Citat:
De markerar inte på någon som puffat på. Om du inte spillt vapeoljan så det satt sig i kläderna.

Tänk också på att det är brist på narkotikahundar, det finns inte så många som folk tror. Och de som finns hör till tullen.

Citat:
Ursprungligen postat av 666tih
Tack för svar. Jag har köpt säkert ett dussin, så har lärt mig när de tar slut. Denna har lätt 1/4 av sin olja kvar. Har du testat dabba eller röka hhc vape olja i spliff? Känns lite läskigt om jag ska vara ärlig.

Har det blivit förbjudet redan?
Citera
2023-04-29, 18:04
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Har det blivit förbjudet redan?

Nä, det kommer dröja länge innan det ens blivit utrett. Dom nojar för att slippa problem med att andra tror att de använder vanligt cannabis, slippa krångel.

Citat:
Ursprungligen postat av SunshineBlind
Någon som tagit UP och åkt dit på detta?

Åkt dit för vad och hur? Du riskerar naturligtvis inte någon påföljd om du använder en laglig produkt. Hur har du tänkt att åklagare och polis ska bevisa att du begått narkotikabrott när du inte gjort det?
Citera
2023-04-29, 18:06
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Nä, det kommer dröja länge innan det ens blivit utrett. Dom nojar för att slippa problem med att andra tror att de använder vanligt cannabis.

Åkt dit för vad och hur? Du riskerar naturligtvis inte någon påföljd om du använder en laglig produkt.
Varför då noja för tullen tänkte jag, är du helt stekt HHC eller?
Citera
2023-04-29, 18:35
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Varför då noja för tullen tänkte jag, är du helt stekt HHC eller?

Vem har sagt någonting om att noja för tullen? Jag skrev ju bara ett svar till några som verkade tro att polisen går omkring med narkotikahundar för att stilla deras oro och så påpekade jag att det är tullen som har narkotikahundar - så de behöver inte oroa sig ens.

Men det bör väl de som importerar göra då tullen beslagtar det hhc de hittar.
Citera
2023-04-29, 18:52
Medlem
Finns kanske redan besvarat i tråden, men hur är effekten av hhc jämfört med thc på den kreativa sidan? Jag kan röka en joint ibland enbart för att det kickar igång min kreativitet. Skulle hhc kunna ge en liknande effekt?
Jag tänker alltså främst på sativa som jämförelse då.
Citera
2023-04-29, 18:57
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Åkt dit för vad och hur? Du riskerar naturligtvis inte någon påföljd om du använder en laglig produkt. Hur har du tänkt att åklagare och polis ska bevisa att du begått narkotikabrott när du inte gjort det?

Tänkte mest på jobbtest.
Citera
2023-04-29, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Finns kanske redan besvarat i tråden, men hur är effekten av hhc jämfört med thc på den kreativa sidan? Jag kan röka en joint ibland enbart för att det kickar igång min kreativitet. Skulle hhc kunna ge en liknande effekt?
Jag tänker alltså främst på sativa som jämförelse då.
jag satt och spelade in musik och hade rätt sköna kreativa stunder faktiskt.
samma när jag spelar spel. För mig gav det några bra kreativa stunder.
Och kom på en del bra roliga skämt också

jag kan tyvärr inte jämföra då det var rätt längesen jag rökte sativa THC men jag har erfarenhet av det i alla fall ganska mycket även om det var ett tag sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in