2023-04-22, 16:15
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Visa mig någonstans där jag har stöttat Kindberg? Jag har varit supporter sedan klubben bildades och dessförinnan supporter till Ope IF som var en del av sammanslagningen. Långt innan Kindberg dök upp och jag fortsätter att vara supporter. Kindberg har noll att göra med klubben idag och det borde till med en Ångebo fatta.

Ånge...haha

Din inlägg i denna tråd räcker för att förstå :

https://www.flashback.org/t2706002

Östersunds FK skulle få min och många andras respekt tillbaka om man valde att börja om, slussa in egna spelare och jämtlänningar i laget och bli en förening med anknytning till Jämtland igen. Det är ju för fan parodi att skylla på att det inte finns tillräckligt bra spelare i länet när man 18 mil bort uppenbarligen kan göra detta möjligt.
Citera
2023-04-22, 16:39
Medlem
Vanstertrollets avatar
Fan vad mycket bättre det blev av att sparka alla i Heif! Snart är man tillbaks och slår Inter igen.
Citera
2023-04-22, 16:52
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Fan vad mycket bättre det blev av att sparka alla i Heif! Snart är man tillbaks och slår Inter igen.

Tror Brandy och gänget snart kommer styra upp kvartssamtal som AIK hade på den gamla goda tiden
Citera
2023-04-22, 16:53
Medlem
Verkar bli förlust för skpnelagen idag,först Trelleborg,nu Landskrona och Helsingborg...
Citera
2023-04-22, 16:58
Medlem
Kaciguios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Helsingborg åker ur i år. Detta vet vi. Men kommer dom ta några poäng alls?
Det blir nog inte många alltså, vi skapar ingenting överhuvudtaget. Det finns noll kemi mellan spelarna, detta blir nog tufft på riktigt, jag trodde först en mittenplacering var realistiskt innan säsongen började. Allt snack om vi skulle gå upp direkt såg jag som skitsnack.
Citera
2023-04-22, 17:04
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Tror Brandy och gänget snart kommer styra upp kvartssamtal som AIK hade på den gamla goda tiden
Vilken sur resa hem för Brandy och gänget nu då 4 * 0-1
Citera
2023-04-22, 17:06
Medlem
laddkingens avatar
Citat:

snart vill brandy döda baxter också 3 omgångar till ?
Citera
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Din inlägg i denna tråd räcker för att förstå :

https://www.flashback.org/t2706002

Östersunds FK skulle få min och många andras respekt tillbaka om man valde att börja om, slussa in egna spelare och jämtlänningar i laget och bli en förening med anknytning till Jämtland igen. Det är ju för fan parodi att skylla på att det inte finns tillräckligt bra spelare i länet när man 18 mil bort uppenbarligen kan göra detta möjligt.
Är det inte lite främlingslegion för alla våra svenska elitlag nuförtiden - så säg?
Citera
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Helsingborg åker ur i år. Detta vet vi. Men kommer dom ta några poäng alls?

vad kommer först
första poängen eller målet
Citera
2023-04-22, 17:12
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Vad gör Kevin Hagen nuförtiden?

Men snart får vi nog höra Baxter snacka om ”This is the fucking Champions League” igen hehe.
Citera
2023-04-22, 17:13
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Vad gör Kevin Hagen nuförtiden?

Men snart får vi nog höra Baxter snacka om ”This is the fucking Champions League” igen hehe.

någon lura honom att de är championship
Citera
2023-04-22, 17:14
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Är det inte lite främlingslegion för alla våra svenska elitlag nuförtiden - så säg?

Vi är på väg mot det hållet, tyvärr. Därför intresset falnar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in