Flashback bygger pepparkakshus!
2023-08-05, 08:05
Medlem
MarlonBrandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Är du peppad inför imorgon Marlon? Vi kommer bli några bussar, jag hoppas naturligtvis på en grönvit bortaseger men tvivlar på att du håller med mig på den punkten 😎
Tyvärr måste vi vinna mot er, även om jag inte ser er som en räddningsplanka.

"Några bussar", då vinner ni i varje fall läktarkampen.
Citera
2023-08-05, 08:20
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarlonBrandy
Tyvärr måste vi vinna mot er, även om jag inte ser er som en räddningsplanka.

"Några bussar", då vinner ni i varje fall läktarkampen.
Jag tar absolut inte ut någon seger i förskott. Vi har dålig form, två uddamålsförluster i rad där matchen mot AFC var ett riktigt bottennapp innan vi senast kryssade mot usla ÖIS.
Citera
2023-08-05, 15:11
Medlem
Öster sumpar det. Blir en walk in the park för Utsikten och Västerås.
Citera
2023-08-05, 16:48
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaMarcus
Öster sumpar det. Blir en walk in the park för Utsikten och Västerås.

Öster kommer bli rejält utmanat av Östersund. Tror fortfarande att Östersund blir Top 3 och definitivt Top 5. Så otroligt bra är dem. Landskrona är ett riktigt skitlag.
Citera
2023-08-05, 17:45
Medlem
MarlonBrandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Jag tar absolut inte ut någon seger i förskott. Vi har dålig form, två uddamålsförluster i rad där matchen mot AFC var ett riktigt bottennapp innan vi senast kryssade mot usla ÖIS.
Det här kan du väl inte vara nöjd med Barry. Dominerar totalt och torskar ändå. Firar med en öl här men har analysen klar om vad vi och Brage behöver bli bättre på.
Citera
2023-08-05, 18:04
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Öster kommer bli rejält utmanat av Östersund. Tror fortfarande att Östersund blir Top 3 och definitivt Top 5. Så otroligt bra är dem. Landskrona är ett riktigt skitlag.
Östersund är knulldockor. Dom kommer aldrig vara i närheten av allsvenskan igen.
Citera
2023-08-05, 18:07
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
Nä, några stycken men rätt lite jämfört med andra lag. Tror att det är en kombination av sviktande form på några nyckelspelare offensivt samt att motståndarna lärt sig att läsa våra styrkor och försvara mot dem. Får hoppas att det lossnar. Förutom anfallsspelet ser det övriga spelet bra ut. Inte minst defensiven.
Vill inte hälla något salt i sår, utan jag är uppriktigt nyfiken. Har inte sett så mycket av S1 i år.

Hur bra är Julius Lindberg? Kommer han vara nyttig för Häcken?
Citera
2023-08-05, 18:14
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Östersund är knulldockor. Dom kommer aldrig vara i närheten av allsvenskan igen.

Han försöker desperat inte sammankopplas med ÖFK men lyckas ändå alltid bli sammankopplad med den klubben trots att han är HIF.
Citera
2023-08-05, 18:43
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Han försöker desperat inte sammankopplas med ÖFK men lyckas ändå alltid bli sammankopplad med den klubben trots att han är HIF.
Han har varit rätt tydlig genom åren att han håller på ÖFK.
Citera
2023-08-05, 18:46
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarlonBrandy
Det här kan du väl inte vara nöjd med Barry. Dominerar totalt och torskar ändå. Firar med en öl här men har analysen klar om vad vi och Brage behöver bli bättre på.
Absolut inte nöjd. Så jävla fruktansvärt att vi inte kan få in bolljäveln. Jag är för full för ytterligare analyser nu, det var en tung resa hem till Dalarna, men jsg kommer vara man nog att gratulera er till segern. Grattis Marlon, hoppas du har du en bättre lördag än mig!
Citera
2023-08-05, 19:37
Medlem
goseigens avatar
Eftersom två lag automagiskt går upp var det kanske egentligen bra att VSK slog GAIS för Kiken.

Nu är det "bara" 13 matcher kvar och nio poäng ned till Öster.

Om de skulle gå upp är det för mig något av det underligaste som hänt.

Som någon annan skrev, verkligen Åshöjden i storstan.
Citera
2023-08-05, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121

Känns ganska öppet för vilket lag som tar kvalplatsen. Ingen där imponerar just nu och även ÖFK har väl lite häng. Truppmässigt känns dock Öster starkast men GAIS hade varit roligast. Vilken misär det hade varit i GBG när IFK tackar för sig och Utsikten/GAIS tar hissen upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in