2023-04-21, 13:22
Medlem
Bristande vandel
Så det blir väl första bästa plan härifrån i detta Sverigedemokratstyrda land 🤣
Citera
2023-04-21, 13:25
Medlem
Musarms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Bekanta som är djugårdssupportrar jublar över att det skulle vara Guidetti. Men jag kan inte bekräfta någon sanning i det.

Haha… bra källa..
Citera
2023-04-21, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Stod i sin "hemstad" i AB-artikeln, så räknade bort de utländska. Men de tänker kanske hemstad=där de bor.

Dummaste jag hört. Hemstad räknar de med staden de bor i och Pena bor i Malmö. Och mff har lägenheter i Västra hamnen
Citera
2023-04-21, 13:29
Medlem
Farbaute666s avatar
Om det nu är S.P., så undrar man lite om han bara är dum i huvudet, eller om han har hjärna nog att försöka straffa ut sig från MFF, för han "är ju faktiskt landslagsspelare och förtjänar en högre status".
Jäkla kryp! Hoppas Malmö kan sälja honom för en bra penning och köps en kollega till IKT i stället.
Citera
2023-04-21, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Hans hemstad är inte Malmö direkt.

Så vad är hans hemstad då? Hemstad är där man bor!
Så dummaste jag hört och mff har en del lägenheter i just västra hamnen där en del utländska spelare bla bott i.
Citera
2023-04-21, 13:35
Var inte Martin Olsson som åkte fast för rattfylla tre år sedan då han spelade i Helsingborg
Bör finnas tråd om det på Flashback
Citera
2023-04-21, 13:36
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Var inte Martin Olsson som åkte fast för rattfylla tre år sedan då han spelade i Helsingborg
Bör finnas tråd om det på Flashback

Det är då granen gick ut och var förbannad för att han blev utpekad
Citera
2023-04-21, 13:36
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille1976
Dummaste jag hört. Hemstad räknar de med staden de bor i och Pena bor i Malmö. Och mff har lägenheter i Västra hamnen

Ja, tydligen, men om någon frågar om min hemort är det inte Malmö jag först och främst tänker på. Kan användas på olika sätt.
Citera
2023-04-21, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse18
Pena låter rimligt utifrån den olovliga körningen. Hans sydamerikanska körkort är ju bara giltigt 1 år efter folkbokföringsdatum, och han har varit här 1.5 år.

Gäller dock även Knudsen - även EU-medborgare måste ansöka om svenskt körkort efter att ha varit folkbokförda här i ett år.
Citera
2023-04-21, 13:41
Medlem
meas19s avatar
Text från Sydsvenskan. MFF-spelare fast för grov rattfylla: ”Han är djupt ångerfull”
21 april 2023 12:42

En MFF-spelare misstänks för grovt rattfylleri och trafikbrott. Det var i tisdags vid 23.30-tiden som en polispatrull noterade en förare som körde märkligt. Han körde för fort – närmare 70 kilometer i timmen där det är 40-gräns – och gjorde en regelvidrig omkörning där han korsade en heldragen linje.
Citera
2023-04-21, 13:51
Medlem
GreveholmLeifs avatar
Kolla Blatteultras04 senaste story på instagram.
Citera
2023-04-21, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse18
Pena låter rimligt utifrån den olovliga körningen. Hans sydamerikanska körkort är ju bara giltigt 1 år efter folkbokföringsdatum, och han har varit här 1.5 år.
Pena har jag sett ute drickandes jävligt ofta får jag säga för att vara professionell fotbollsspelare! Vet att jag tänkt och reagerat över det många gånger. Dagar innan träning osv. Sitter oftast på lilla torg. Men även en peruansk restaurang på Möllan/Södervärn. Han bor i västra hamnen, min syster har varit hemma hos honom!
Sitter även ofta i sin bil. Kommer ca 5 snaps om dagen ifrån bilen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in