2023-04-21, 13:58
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreveholmLeif
Kolla Blatteultras04 senaste story på instagram.

kickas han från klubben
Citera
2023-04-21, 13:59
Medlem
& då menar vi inte snaps som i Helan går-snaps va?
Citera
2023-04-21, 14:11
Citat:
Ursprungligen postat av GreveholmLeif
Kolla Blatteultras04 senaste story på instagram.

För oss utan IG kan du lägga upp en skärmbild vad det handlar om?
Citera
2023-04-21, 14:11
Medlem
Om det nu skulle vara Sergio Pena, hur i hela helvetet kan inte Malmö lärt sig någonting av tidigare händelser?

Det är helt unikt i Sverige att så många spelare från en och samma förening begår brott och knappt blir tillsagda.

Vi pratar alltså om en total psykopat som är ute på Malmös gator i en snabb bil med hög promille i blodet. Samma gator som supportrar, sponsorer och deras familjer går på varje dag.

Hur kan inte ryggradsreflexen vara en direkt avstängning? I en förening som styrs utav medlemmarna? Eller är det bara så enkelt att är du tillräckligt bra spelar det ingen roll om du knullar barn eller kör rattfull, du får spela ändå.
Citera
2023-04-21, 14:12
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Pena har jag sett ute drickandes jävligt ofta får jag säga för att vara professionell fotbollsspelare! Vet att jag tänkt och reagerat över det många gånger. Dagar innan träning osv. Sitter oftast på lilla torg. Men även en peruansk restaurang på Möllan/Södervärn. Han bor i västra hamnen, min syster har varit hemma hos honom!
Sitter även ofta i sin bil. Kommer ca 5 snaps om dagen ifrån bilen!
Det där var obegripligt, dricker han från tanken och kör på renat?
Citera
2023-04-21, 14:12
Medlem
ingetbranicks avatar
Kör i 70 på 40-väg, galna omkörningar och 1,3 promille i blodet ... Starkt jobbat.
Citera
2023-04-21, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Om det nu skulle vara Sergio Pena, hur i hela helvetet kan inte Malmö lärt sig någonting av tidigare händelser?

Det är helt unikt i Sverige att så många spelare från en och samma förening begår brott och knappt blir tillsagda.

Vi pratar alltså om en total psykopat som är ute på Malmös gator i en snabb bil med hög promille i blodet. Samma gator som supportrar, sponsorer och deras familjer går på varje dag.

Hur kan inte ryggradsreflexen vara en direkt avstängning? I en förening som styrs utav medlemmarna? Eller är det bara så enkelt att är du tillräckligt bra spelar det ingen roll om du knullar barn eller kör rattfull, du får spela ändå.

Avstängning och isolering är väl det sämsta man kan göra om det är någon som dricker lite för mycket?

Dock borde han givetvis tas ur matchtruppen och inte få spela matcher.
Citera
2023-04-21, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vafalls09

En bild på Peña med texten:
Drive safe
Citera
2023-04-21, 14:26
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Det där var obegripligt, dricker han från tanken och kör på renat?
Men snälla, är du född på stenåldern eller?

Snaps = uppdateringar man gör i appen Snapchat.
Citera
2023-04-21, 14:28
Medlem
Alla ni idioter från andra klubbar som gör detta till en fråga om MFFs omdöme, titta lite på er egen klubb först. Shit happen och nu råkade han spela i MFF
Citera
2023-04-21, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Men snälla, är du född på stenåldern eller?

Snaps = uppdateringar man gör i appen Snapchat.

Även om svaret inte var riktat till mig så är jag möjligen född på stenåldern - jag fattade noll
Citera
2023-04-21, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vafalls09

En selfie på peña sittandes i en bil. Gör peacetecken med handen och har lagt ut texten ”don’t worry guys, drive safe”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in