Om det nu skulle vara Sergio Pena, hur i hela helvetet kan inte Malmö lärt sig någonting av tidigare händelser?
Det är helt unikt i Sverige att så många spelare från en och samma förening begår brott och knappt blir tillsagda.
Vi pratar alltså om en total psykopat som är ute på Malmös gator i en snabb bil med hög promille i blodet. Samma gator som supportrar, sponsorer och deras familjer går på varje dag.
Hur kan inte ryggradsreflexen vara en direkt avstängning? I en förening som styrs utav medlemmarna? Eller är det bara så enkelt att är du tillräckligt bra spelar det ingen roll om du knullar barn eller kör rattfull, du får spela ändå.
Pena har jag sett ute drickandes jävligt ofta får jag säga för att vara professionell fotbollsspelare! Vet att jag tänkt och reagerat över det många gånger. Dagar innan träning osv. Sitter oftast på lilla torg. Men även en peruansk restaurang på Möllan/Södervärn. Han bor i västra hamnen, min syster har varit hemma hos honom!
Sitter även ofta i sin bil. Kommer ca 5 snaps om dagen ifrån bilen!
Det där var obegripligt, dricker han från tanken och kör på renat?
Om det nu skulle vara Sergio Pena, hur i hela helvetet kan inte Malmö lärt sig någonting av tidigare händelser?
Det är helt unikt i Sverige att så många spelare från en och samma förening begår brott och knappt blir tillsagda.
Vi pratar alltså om en total psykopat som är ute på Malmös gator i en snabb bil med hög promille i blodet. Samma gator som supportrar, sponsorer och deras familjer går på varje dag.
Hur kan inte ryggradsreflexen vara en direkt avstängning? I en förening som styrs utav medlemmarna? Eller är det bara så enkelt att är du tillräckligt bra spelar det ingen roll om du knullar barn eller kör rattfull, du får spela ändå.
Avstängning och isolering är väl det sämsta man kan göra om det är någon som dricker lite för mycket?
Dock borde han givetvis tas ur matchtruppen och inte få spela matcher.
Alla ni idioter från andra klubbar som gör detta till en fråga om MFFs omdöme, titta lite på er egen klubb först. Shit happen och nu råkade han spela i MFF
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!