2023-04-21, 13:06
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Är jag fördomsfull om min första tanke var Peña?
Det eller Tinner är min gissning.
Citera
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Låter som någon som var på väg till Västra hamnen. Vilka bor där?

Lewicki tror jag är en av dessa men han dricker inte enligt egen utsago från en intervju för en del år sedan. Honom borde vi kunna stryka med säkerhet.

Det måste vara Knudsen för han bor dels i västra hamnen och stoppades vid klaffbron som ligger nära där han bor. Dessutom så använder Rydström bara honom för att sätta ut konerna på träningnen och i en intervju på FK nämner han om att många blivit idioter i det här läget. Ganska vågad ledtråd där minst sagt.

Vissa har helt enkelt inte psyket när man ej får spela och tar ut det på spriten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Är jag fördomsfull om min första tanke var Peña?

Hans hemstad är inte Malmö direkt.
Citera
2023-04-21, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litauen
Säker på att det ej var Marcus Olsson?

Ja, Martin 100%.
Citera
Medlem
Pena låter rimligt utifrån den olovliga körningen. Hans sydamerikanska körkort är ju bara giltigt 1 år efter folkbokföringsdatum, och han har varit här 1.5 år.
Citera
Medlem
Det är Ser*io P*ña
Citera
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enormienstorm
"Men han är inte avstängd, säger en ledande person i spelarens klubb." Framgick tydligt av citatet att det är MFF, där får man träna och spela match efter betydligt grövre brott än rattfylla.
Den föreningen är inte direkt känd för att agera korrekt i frågor angående spelare som har problem med att spela efter samhällets spelregler.
Citera
2023-04-21, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Bekanta som är djugårdssupportrar jublar över att det skulle vara Guidetti. Men jag kan inte bekräfta någon sanning i det.

Varför skulle man jubla över det?
Finns ju risk att den sopan inte spelar då.
Och att aik kan säga upp kontraktet…
Fatta hur mycket pengar dom skulle tjäna på o slippa betala hans brutala lön.
Citera
2023-04-21, 13:09
Medlem
Raktinyllets avatar
Vet inte hur mycket allsvenska spelare tjänar men borde vara tillräckligt för att ha råd med taxi? Ett dåligt omdöme på fyllan kan sätta en rejält i skiten. Han har nog riktig jävla ångest nu.
Citera
2023-04-21, 13:10
Medlem
Luktar Peña.

Om han är lika bra att köra på fyllan som att träffa motspelare med sina ”passningar” så är det nog han.
Citera
2023-04-21, 13:12
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Har hört från en med väldigt insatta källor i Malmö ff att det ska röra sig om SP.

Han syns ganska flitigt på Lilla torg med en hel del innanför kavajen.

Rätt ofta tar han en Rover och kör därifrån. Enligt rykte ska karlen inte ha giltigt körkort i Sverige heller.

Det är bara rykten, dock från en med väldigt insatta källor.
Citera
2023-04-21, 13:15
Medlem
Hookes avatar
1,3 promille låter inte särskilt mycket. Bättre var det på Ralf Edströms tid. Fostrad i Degerfors iofs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in