2023-04-17, 16:50
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quackenbush
Högerextremister. Individer som befinner sig i ett spann mellan antivaxxer-plattjordare till renodlade nazister. Där finns Putins pojkar i Sverige.

Stämmer bra, ser man deras posthistorik så är psykiska problem vanligt, drogmissbruk och köp av sex. Man kan sammanfatta med att säga, de ser sig själva som losers, därav skyller de sitt eget misslyckande i livet på de framgångsrika "väst" i detta fall.
Citera
2023-04-18, 12:40
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quackenbush
Högerextremister. Individer som befinner sig i ett spann mellan antivaxxer-plattjordare till renodlade nazister. Där finns Putins pojkar i Sverige.

Finns nog värre exemplar typ Pierre Schori och Anne Ramberg som faktiskt har och länge har haft ett stark politiskt inflytande över Sverige.
Senast redigerad av Slackoff 2023-04-18 kl. 12:46.
Citera
2023-04-18, 12:58
Medlem
bl-gr-ns avatar
Att vara mot NATO, EU och globalism är att vara pro-ryss, enligt staten, MSM och PS
Citera
2023-04-18, 13:12
Medlem
vera.os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bl-gr-n
Att vara mot NATO, EU och globalism är att vara pro-ryss, enligt staten, MSM och PS
Nej! Att hålla på Ryssland i det här kriget eller att påstå att man är neutral ifrågan är att vara proryss!
Citera
2023-04-18, 13:42
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Finns nog värre exemplar typ Pierre Schori och Anne Ramberg som faktiskt har och länge har haft ett stark politiskt inflytande över Sverige.
Är Schori Putinist? Det måste du nog belägga. Vet iofs att han inte gillar NATO, men det är faktiskt inte samma sak.
Citera
2023-04-18, 14:57
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Är Schori Putinist? Det måste du nog belägga. Vet iofs att han inte gillar NATO, men det är faktiskt inte samma sak.

Hans agerande genom åren gör att han är värre än någon putinist hursomhelst så jag anser att det inte behöver "beläggas".
Citera
2023-04-18, 15:00
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bl-gr-n
MSM och PS i sverge har alltid varit infiltrerat av kommunister och sovjet trogna som du hade varit svensk hade du förstått hur efterblivet ditt inlägg är.
PS och MSM är inte tillräckligt skeptiska till Ryssland alls och ska vi ha någon skattefinansierad public service är det dags att rensa upp idet träsket.
Citera
2023-04-18, 18:47
Medlem
zergrushs avatar
Jag tror ärligt talat det inte finns några svenskar som stödjer orcherna, annat än statistiska avvikelser och enstaka (förvirrade) undantagsfall.
För de "svenskar" som talar sig varma för Putins "5-dagars specialoperation" gör det med så sorglig Google Translate-grammatik och efterblivna icke-argument, hämtade direkt från den ryzka statstelevisionen, att det blir ganska uppenbart var dessa vatniks hör hemma...
Citat:
Ursprungligen postat av borrow
Var inte vanföreställningar. Många kineser har älskat ryssar

De 1-2 personer här i (FB) Rysslands invasion av Ukraina 2022 som stödjer den ryzka invasionen och angreppet mot Ukraina och faktiskt på riktigt tycks vara svenska medborgare, eller iaf. begriper sig på språket något så när, påminner lite grann om ett soc-fall boendes på LSS-institution jag stötte på i tjänsten:

• Person med utvecklingsstörning: "Ryzzland är de goda! Det är Ukraina som startat kriget!"
  • Jag: "...jaha? Vart har du fått det här intrycket ifrån?"
  • Person med utvecklingsstörning: "Det har jag sett på Youtube!"
Senast redigerad av zergrush 2023-04-18 kl. 18:49.
Citera
2023-04-18, 19:05
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Jag tror ärligt talat det inte finns några svenskar som stödjer orcherna, annat än statistiska avvikelser och enstaka (förvirrade) undantagsfall.
För de "svenskar" som talar sig varma för Putins "5-dagars specialoperation" gör det med så sorglig Google Translate-grammatik och efterblivna icke-argument, hämtade direkt från den ryzka statstelevisionen, att det blir ganska uppenbart var dessa vatniks hör hemma...

De 1-2 personer här i (FB) Rysslands invasion av Ukraina 2022 som stödjer den ryzka invasionen och angreppet mot Ukraina och faktiskt på riktigt tycks vara svenska medborgare, eller iaf. begriper sig på språket något så när, påminner lite grann om ett soc-fall boendes på LSS-institution jag stötte på i tjänsten:

• Person med utvecklingsstörning: "Ryzzland är de goda! Det är Ukraina som startat kriget!"
  • Jag: "...jaha? Vart har du fått det här intrycket ifrån?"
  • Person med utvecklingsstörning: "Det har jag sett på Youtube!"

Finns nog ett litet antal hardcore kommunister nassar och bittra dårar som supportrar putin, men de måste väl få syntaxerror av det här?

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/befalhavare-fran-wagnergruppen-erkanner-krigsbrott

De får svårt att föra fram sitt snack om att det är ryssland som är garanten för ett vitt antihomo-peddo samhälle när en mongolryss erkänner mord på vita ukrainska barn...
Citera
2023-04-18, 19:15
Medlem
Det är Svärjevännerna som gör det. Samma personer som vill lägga sig i andras livsstilar, sexualitet, renrasighet osv. men inte får chansen i normala fall så dom lägger band på sina känslor men tillslut bubblar det upp till ytan och man får se deras rätta ansikte.
Citera
2023-04-18, 23:54
Medlem
Folketstempels avatar
Inga nynazister tydligen.
Svenska nynazister och ultranationalister har rest till Ukraina för att som frivilliga delta i vad de kallar en nationalistisk revolution.
https://sverigesradio.se/artikel/5799456
Citera
2023-04-18, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Inga nynazister tydligen.
Svenska nynazister och ultranationalister har rest till Ukraina för att som frivilliga delta i vad de kallar en nationalistisk revolution.
https://sverigesradio.se/artikel/5799456
Varför ville putin attackera Ukraina?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in