2022-10-04, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RustyShackleford
Krig med Ryssland blir det inte om vi inte själva provocerar fram det. Nu vet jag ju inte vad du tror om saken, men NATO-kramare brukar ju allmänt anse att Ryssland är erbarmligt svagt militärt och dessutom att 99% av deras kärnvapenmissiler är sönderrostade. Så vad har vi då egentligen att frukta från Ryssland?

Du inser det kanske inte ens självt hur sjukt ditt resonemang är?

Gissar att det var så din pappa också sa till dig när han spöade skiten ur dig som barn?
- ”Pappa vill inte slå dig, men du måste förstå att om du provocerar pappa så måste jag ju slå dig.”
💩

För övrigt. Utifrån vad som händer på marken så är det väl glasklart för dom flesta att ingen fruktar Ryssland och fullkomligt skiter i vad de tycker eller säger vid det här laget?
Citera
2022-10-04, 09:10
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
Håller med! För mig brast det också just vid vaccinet. Det var droppen och jag vidgade mina vyer mot det fantastiska landet ryssland som tvingats in i den här konflikten. Tvingats att förgripa sig på sin broder ukraina. Förstår svensken hur det skulle kännas? Nej det gör dom inte, för dom är så präktiga och pratar bara svenska och engelska och ser allting svart eller vitt och samtidigt låter sig hjärntvättas av TV4 och DN bla.

Mycket intressant att du som har rötter i alla berörda länder delar dina åsikter. Och att du lyfter svensken och vaccinet, som jag ser är ungefär samma slags övergrepp som det som sker i krigszonen...

På tal om den svenska högfärdigheten

Säg bara rakt ut vad du menar, din spydiga jävel.
Citera
2022-10-04, 09:12
Medlem
UrsusSpelaeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow-Mule
Det visar väl bara hur satans hjärndött termen PK är tillammans med de personer är som automatiskt "måste ha en annan åsikt" bara för att de inte klarar av att tycka som det stora flertalet?

Det är exempelvis fantastiskt att nästan alla etniskt svenska män nu är kritiska till invandring, lite yrvaket och försiktigt sådär. Jag kan känna en viss glädje över detta. Men det är föt lite, för sent, och enbart för att det nu blivit den nya normen som ska omfamnas av The Great Hivemind som de flesta svenskar verkar vara inkopplade i. Själv har jag aldrig varit inkopplad i den där saken, och har varit helt mot invandring av negrer samt araber m.fl. likväl som att ej i Norden hemmahörande ska kunna ha ägande i svenska företag. Exempel på det är judar.
Att invandring och judarna (Bonniers, Goldman Sachs m.fl.) är problematiskt, för att uttrycka det milt, har stått tydligt för mig sen inom ett år efter att jag fick en internetanslutning i mitten på 90-talet. Minsta förmåga till att se mönster, och du kommer att se judarna bakom varenda sak som är fel med världen. George Soros och upprivandet av Luciabeslutet. Kryptojuden Palme, hans Rothschildska älskarinna, David Schwarz och beslutet att göra Sverige mångkulturellt.

När kommer svenskar våga bryta sig igenom sådant som egentligen bara tar några veckor att skaffa sig en detaljerad kunskap kring? Säger man ens att det är konspirationsTEORIER så är man bara dum i huvudet och okunnig. Fakta är fakta, och därmed punkt. Judarna genomförde mångkulturagendan i Sverige. Judarna äger bankerna. Judarna äger media i Sverige, EU, Nordamerika m.m. Det är de som uppfann feminism och politisk korrekthet, och det är de som häller skiten på våra samhällen via sin media.

Så visst. Det är kul att svensken blivit 1% vaken eller så. Men gällande Ryssland-Ukraina så förstår man fortfarande inte efter att västmedia ljugit otaliga gånger och åkt dit för det att det är Judarna i Väst som ljuger, inte ryska staten eller media i någon större utsträckning. Även om de inte är några liberaldemokratiska mysgubbar med fittmössor på Söder som helst vill kramas och pussas lite med sina fiender, eller prata intersektionell feminism och problematiskt patriarkala strukturer i konflikthantering. Ryssar är våldsamma och hänsynslösa. Det är rätt naturligt. Inte alltid vackert. Säkert har det hänt en del djävligt magstarka saker. Det gör det alltid i krig, tyvärr. Men det är ingen ursäkt till att alla ska lägga sig platta för USA-Israel och ta deras kosherballe i analen medan man prisar transor, bögeriet och feminism. Nej tack. Vissa har faktiskt någon sorts inbyggd moral där man bara vet att somliga saker är FEL. Detta är vad som driver en väst-kritisk pro-Rysk person av exempelvis svensk härkomst boendes i Sverige. Rent generellt. Träffat många.
Citera
2022-10-04, 09:13
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow-Mule
Du inser det kanske inte ens självt hur sjukt ditt resonemang är?

Gissar att det var så din pappa också sa till dig när han spöade skiten ur dig som barn?
- ”Pappa vill inte slå dig, men du måste förstå att om du provocerar pappa så måste jag ju slå dig.”
💩

För övrigt. Utifrån vad som händer på marken så är det väl glasklart för dom flesta att ingen fruktar Ryssland och fullkomligt skiter i vad de tycker eller säger vid det här laget?

Du är ju helt sjukt i huvudet. Jämför du global politik med en familjerelation? Du kanske till och med TROR att väst har den relationen länderna sinsemellan? Är USA en kärleksfull förälder? Har du avtal upptättade mellan sig och dina föräldrar? Är Ukraina ett barn?
Citera
2022-10-04, 09:16
Medlem
exexexexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
På tal om den svenska högfärdigheten

Säg bara rakt ut vad du menar, din spydiga jävel.
Jag förstår att du har svårt att se helheten med Putins strategi, men lilla vännen, det är inte min uppgift att utbilda dig.
Du är väl läskunnig lilla vän? Läs då på isåfall!
Citera
2022-10-04, 09:20
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Jag förstår att du har svårt att se helheten med Putins strategi, men lilla vännen, det är inte min uppgift att utbilda dig.
Du är väl läskunnig lilla vän? Läs då på isåfall!

Kul att avslöja hur dumma och illa pålästa ni faktiskt är, älskade boomers. Det är ok, din kamp är redan förbi.
Citera
2022-10-04, 09:27
Medlem
exexexexs avatar
Citat:
Kul att avslöja hur dumma och illa pålästa ni faktiskt är, älskade boomers. Det är ok, din kamp är redan förbi.
Vad har avslöjats? "Gå inte ut på hal is om din babushka ligger i jorden" Ryskt ordspråk, men är väl för svårt för dig att förstå innebörden. NATO och Anglesaxons kamp är över om jag får rätta dig!
Citera
2022-10-04, 09:39
Medlem
Citat:
Du är ju helt sjukt i huvudet. Jämför du global politik med en familjerelation? Du kanske till och med TROR att väst har den relationen länderna sinsemellan? Är USA en kärleksfull förälder? Har du avtal upptättade mellan sig och dina föräldrar? Är Ukraina ett barn?

Oj! Var det slut på Delicato-bollar i gymnasiekafeterian idag?

Det heter geopolitik och inte ”global politik” men det där kanske ni kan reda ut på samhällskunskapen i eftermiddag.

Men ja! Geopolitik fungerar i mångt och mycket så men nu var det inte vad jag skrev. Men det kanske ni å andra sidan kan reda ut med svenskaläraren nu före lunchen.
Citera
2022-10-04, 09:53
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Lång utläggning , du kunde nöjt dig med
"det är judarnas fel..."
tönt

Vet att de flesta inte känner till historien. När man vet vad som hänt och vilka som varit inblandade i vad så blir det lättare att begripa vår samhällsutveckling. Att tex Viktoria Nuland med flera har DIREKT koppling till Ukraina nämns inte med en rad i MSM. Pajas.
Citera
2022-10-04, 11:06
Medlem
kukukus avatar
Vi svenskar som älskar Sverige och Europa. Kort och gott. Det finns inga större landsförrädare än Ukrainadårarna. Ger man sitt stöd åt en främmande makt, vars strategi är att hålla Europa fattigt och undergivet, samt begår terroristattacker mot vår energiinfrastruktur, då kan man inte betraktas som någonting annat än just - landsförrädare. Medan det, precis som "rysstrollen" säger, ligger i Sveriges och Europas intressen att inte lägga sig i den här konflikten, så tjänar Sverige, tvärtemot vad Ukrainadårarna påstår, ingenting överhuvudtaget på att suga USA:s kuk. Ursäkta det vulgära uttrycket, men det beskriver bäst verkligheten. Det är helt och hållet ett sadomasochistiskt förhållande. USA begår en krigshandling mot Tyskland, och Tyskland slår ner blicken och accepterar tigande att deras tid som industrination är över. De enda som tjänar på detta förhållande är de genomkorrupta, köpta svin till makthavare som springer deras ärenden. Svenska folket förlorar. Europa förlorar.

Putins tal häromdagen var utmärkt. Mer än så: det var Putins bästa tal någonsin. Ryssland leder en världsrevolution mot det imperialistiska Globohomo-Väst. Det moraliskt bankrutta Väst står bara för folkfientlig oligarki, anarkotyranni, subversion, masscensur, slaveri, tvång, kränkningar, utpressning, nihilism och - vilket de flesta européer kommer att få uppleva framöver - fattigdom. Mitt stöd för Ryssland har aldrig varit starkare.
Citera
2022-10-04, 11:39
Bannlyst
JagstödjerinteRysslandmen.se
Jagstödjervästmen.se

Citera
2022-10-04, 12:46
Medlem
Arcanes avatar
Citat:
Vad har avslöjats? "Gå inte ut på hal is om din babushka ligger i jorden" Ryskt ordspråk, men är väl för svårt för dig att förstå innebörden. NATO och Anglesaxons kamp är över om jag får rätta dig!

Men snälla nån! Tror du verkligen att Putin kan stoppa Globohomos segertåg över världen och att han är någon match för George Soros, Klaus Schwab och Juden?

Det är ju bara en tidsfråga innan Prideflaggor och Davidsstjärnor pryder Kreml där ZOG:s ryske generalguvernör Shlomo Goldstein styr. I stället för militärparader kommer Pridetåg avlösa varandra på Rosa (fd Röda) Torget och de ortodoxa kyrkorna kommer omvandlas till gayklubbar. FSB kommer att få inrikta sig på att leta upp antifeminister och homofober för vidare transport till Sibirien där de omskolas i speciella ”woke-camps”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in