Citat:
Ursprungligen postat av
Moscow-Mule
Det visar väl bara hur satans hjärndött termen PK är tillammans med de personer är som automatiskt "måste ha en annan åsikt" bara för att de inte klarar av att tycka som det stora flertalet?
Det är exempelvis fantastiskt att nästan alla etniskt svenska män nu är kritiska till invandring, lite yrvaket och försiktigt sådär. Jag kan känna en viss glädje över detta. Men det är föt lite, för sent, och enbart för att det nu blivit den nya normen som ska omfamnas av The Great Hivemind som de flesta svenskar verkar vara inkopplade i. Själv har jag aldrig varit inkopplad i den där saken, och har varit helt mot invandring av negrer samt araber m.fl. likväl som att ej i Norden hemmahörande ska kunna ha ägande i svenska företag. Exempel på det är judar.
Att invandring och judarna (Bonniers, Goldman Sachs m.fl.) är problematiskt, för att uttrycka det milt, har stått tydligt för mig sen inom ett år efter att jag fick en internetanslutning i mitten på 90-talet. Minsta förmåga till att se mönster, och du kommer att se judarna bakom varenda sak som är fel med världen. George Soros och upprivandet av Luciabeslutet. Kryptojuden Palme, hans Rothschildska älskarinna, David Schwarz och beslutet att göra Sverige mångkulturellt.
När kommer svenskar våga bryta sig igenom sådant som egentligen bara tar några veckor att skaffa sig en detaljerad kunskap kring? Säger man ens att det är konspirationsTEORIER så är man bara dum i huvudet och okunnig. Fakta är fakta, och därmed punkt. Judarna genomförde mångkulturagendan i Sverige. Judarna äger bankerna. Judarna äger media i Sverige, EU, Nordamerika m.m. Det är de som uppfann feminism och politisk korrekthet, och det är de som häller skiten på våra samhällen via sin media.
Så visst. Det är kul att svensken blivit 1% vaken eller så. Men gällande Ryssland-Ukraina så förstår man fortfarande inte efter att västmedia ljugit otaliga gånger och åkt dit för det att det är Judarna i Väst som ljuger, inte ryska staten eller media i någon större utsträckning. Även om de inte är några liberaldemokratiska mysgubbar med fittmössor på Söder som helst vill kramas och pussas lite med sina fiender, eller prata intersektionell feminism och problematiskt patriarkala strukturer i konflikthantering. Ryssar är våldsamma och hänsynslösa. Det är rätt naturligt. Inte alltid vackert. Säkert har det hänt en del djävligt magstarka saker. Det gör det alltid i krig, tyvärr. Men det är ingen ursäkt till att alla ska lägga sig platta för USA-Israel och ta deras kosherballe i analen medan man prisar transor, bögeriet och feminism. Nej tack. Vissa har faktiskt någon sorts inbyggd moral där man bara vet att somliga saker är FEL. Detta är vad som driver en väst-kritisk pro-Rysk person av exempelvis svensk härkomst boendes i Sverige. Rent generellt. Träffat många.