2023-04-17, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Så de är supermänniskor och kan övertyga vemsomhelst att delta i förföljelse och tortyr av oskyldiga personer och få dem att hålla tyst om det för resten av livet men har svårt att göra Sverige till en kopia av Vatikanen. Är detta rimligt enligt dig?

Det är nog snarare så att de som leder skiten bara nätt och jämnt är mer normala än er GS:are.

Det riktigt förbluffande är att det finns flera hundra tusen personer i Stockholm som är villiga att göra vad som helst från dag till dag bara för att få vara med.

Sen att såna som i den här tråden är gränsfallsanalfabeter och inte lyckas fatta efter åratal och allt babbel i världen förklarar resten.

Alla som skriver här är GS:are själva. Det finns inget annat syfte i 90 % av fallen. Det verkar vara lika många i Stockholm som hela resten av Europa. Helt sjukt att ingen på flera tusen inlägg lyckas med att måla en bild av vad den här skiten har för syfte.

Vad jag vet är syftet kristusbegreppet. Man använder teknik för att tvinga folk att lära sig om kristus. Modern teknik kan utformas för att få folk att börja kontemplera kristus, t ex genom att man hittar på ett språk som beskriver skiten och fissar upp nyckelord som "röda färgen".

Tänk själv. Kristus är alltså vitt, rött och brunt. Hur är det förankrat i hjärnan? Om det inte är kristus hjärnan är till för egentligen. Jag är själv övertygad om att det är så nu efter tre års stenhård GS.

Så att, därför är det jättebra för 10 - 20 % stockholmare som lyckas anpassa sig. Medan resten blir som folk i den här tråden. Samma som mig. Hjärnan höll inte och det blev päck.

Men det har varit lärorikt att vara med, även om jag bara har fått offra mig för att en massa värdelösa nollor skulle tro på sin livskvalitet.

Kristus är nog bra för en egentligen. Men jag har dragit slutsatsen att det bara är till för två saker egentligen - vit luft och svart.

Genom att brunt tar bort den svarta luften och vitt tar bort den vita så finns det en chans att det är enda syftet med kristus, även fast det fortsätter att mystificera folk. Folk som då hade kunnat kalla mig för en luftsnobb.

I själva verket tror jag det här förklarar varför så många upplever sig som offer, som egentligen var tänkta att aldrig tröttna. Nämligen genom allt arbete de gör för att man ska lyckas.

Vilka är de och vad gör de? De kartlägger våra liv i detalj. Alltså åter till din grundfråga. De är inga supermänniskor, de är bara inte lika kvaddade som t ex jag själv och dessutom får de lära sig allt om vad de gör till skillnad mot oss som i princip inte får veta ett skit.

Det är alltså för vårt eget bästa, genom att det är för komplicerat och dessutom nästan helt meningslöst.
Citera
2023-04-17, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det vi menar här är att grupper som föreningar med ideologi och fasta värderingar kan manipuleras och användas för att förfölja och trakassera. Men visst låter det otroligt att olika typer av förföljelse existerar i Sverige.

Vad jag vet är det frågan om hundratusentals personer i Stockholm. Jag gissar att det är mer än i hela resten av Europa.

Det kallas inte Gang Stalking officiellt då det är en företeelse som vad jag vet är begränsad till det Signalspaning skriver om i sitt senaste inlägg. Officiellt sett, så kallas det alla pratar om i den här tråden för "jobba".

Den kändaste frontrörelsen är The Family i USA. Jobba betyder antingen att tro på Kristus eller att smörja med kristus. Genom att jag gjort det i några år nu så vet jag att det är en gradvis anpassningsprocess som innehåller en massa moment. Det är detta vi offrar oss för, och det är helt internt inom gruppen.

Vad man åstadkommit på så sätt är en massa mord och krig. Såna syften finns ju inte i Sverige. Därför är det konstigt. Tills du fattar att kristusbegreppet inte heller finns i Sverige utanför det vi kallar för jobba och diskuterar om i den här tråden.

Gang Stalking i Sverige går ut på att tvinga folk till att jobba. Det de flesta får ut av det är rött, dvs nåden. Vilket precis som barmhärtigheten (brunt) och ljuset (vitt) är kristus genom tre mot två och tre mot fyra (metoderna för att använda kristus, som sagt antagligen mest till för ren luft i hjärnan).
Citera
2023-04-17, 21:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Jag tror att detta är ett avtagande syndrom eftersom
dagens generation till skillnad mot Baby boom-generationen vill synas och bli förföljda.

Vill man inte synas så lämnar man inga digitala spår efter sig i onödan heller, därför tvivlar jag på sanningshalten i alla fall gällande de som "äger" trådens ämne.

Jag skapade ett nytt konto enbart för denna tråd och jag berättar inte om mina upplevelser för andra irl förutom de närmaste. Förstår inte varför jag skulle ljuga om vad jag är med om. Innan det började drabba mig själv så betraktade jag dem som påstod sig vara utsatta för gangstalking som psyksjuka. Jag avundades inte dem på något sätt. Varför i hela friden skulle man vilja utsättas för det? Det går bortom mitt förstånd.

Jag lovar att det jag upplever faktiskt äger rum. Det är allt jag kan säga. Det är naturligt att vilja dela sina upplevelser med andra som råkar ut för något liknande och läsa om vad andra är med om så man känner inte sig lika ensam.
Senast redigerad av Inst3506 2023-04-17 kl. 21:28.
Citera
2023-04-17, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Jag skapade ett nytt konto enbart för denna tråd och jag berättar inte om mina upplevelser för andra irl förutom de närmaste. Förstår inte varför jag skulle ljuga om vad jag är med om. Innan det började drabba mig själv så betraktade jag dem som påstod sig vara utsatta för gangstalking som psyksjuka. Jag avundades inte dem på något sätt. Varför i hela friden skulle man vilja utsättas för det? Det går bortom mitt förstånd.

Jag lovar att det jag upplever faktiskt äger rum. Det är allt jag kan säga. Det är naturligt att vilja dela sina upplevelser med andra som råkar ut för något liknande och läsa om vad andra är med om så man känner inte sig lika ensam.

Jag kommer aldrig glömma när de kom till mig! En kille presenterar sig som spion och förklarar allt jag behövde veta på fem minuter. Aldrig haft så roligt.

Hade du aldrig någon sån period? Märkte inte du att det är troende svenskar som är kristusfixerade? Allt kretsar omkring röda färgen.

Du såg dem som psyksjuka. Hur tänkte du omkring dina egna upplevelser på lång sikt? Alla är GS och utsätter varandra. Omvärlden berörs bara genom att de hålls utanför. De får ingen kristus och effekten blir ett liv i mörker. Då är det väl bättre att jobba hur hjärnskadad man än blir?

Hur kom du in på att röka dmt? Det var en sak deras spion berättade för mig, att han knarkade på musik. Det är tydligen de som ligger bakom en lång linje som löper från antikens Elysis till dagens knarkfester.

I Sverige är de närmaste antagligen yrkeskriminella och ett antal trovärdighetsnissar som motiverar folk att fortsätta jobba ändå.

Det är ju helt fullt av detta 24 timmar om dygnet. Enda sättet att komma ifrån det är att resa utomlands. Vilket de flesta ändå inte ens har råd med. De vet allt om dig hela tiden, antagligen in i minsta detalj omkring ditt dödsfall.
Citera
2023-04-18, 01:04
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Det är nog snarare så att de som leder skiten bara nätt och jämnt är mer normala än er GS:are.

Det riktigt förbluffande är att det finns flera hundra tusen personer i Stockholm som är villiga att göra vad som helst från dag till dag bara för att få vara med.

Sen att såna som i den här tråden är gränsfallsanalfabeter och inte lyckas fatta efter åratal och allt babbel i världen förklarar resten.

Alla som skriver här är GS:are själva. Det finns inget annat syfte i 90 % av fallen. Det verkar vara lika många i Stockholm som hela resten av Europa. Helt sjukt att ingen på flera tusen inlägg lyckas med att måla en bild av vad den här skiten har för syfte.

Vad jag vet är syftet kristusbegreppet. Man använder teknik för att tvinga folk att lära sig om kristus. Modern teknik kan utformas för att få folk att börja kontemplera kristus, t ex genom att man hittar på ett språk som beskriver skiten och fissar upp nyckelord som "röda färgen".

Tänk själv. Kristus är alltså vitt, rött och brunt. Hur är det förankrat i hjärnan? Om det inte är kristus hjärnan är till för egentligen. Jag är själv övertygad om att det är så nu efter tre års stenhård GS.

Så att, därför är det jättebra för 10 - 20 % stockholmare som lyckas anpassa sig. Medan resten blir som folk i den här tråden. Samma som mig. Hjärnan höll inte och det blev päck.

Men det har varit lärorikt att vara med, även om jag bara har fått offra mig för att en massa värdelösa nollor skulle tro på sin livskvalitet.

Kristus är nog bra för en egentligen. Men jag har dragit slutsatsen att det bara är till för två saker egentligen - vit luft och svart.

Genom att brunt tar bort den svarta luften och vitt tar bort den vita så finns det en chans att det är enda syftet med kristus, även fast det fortsätter att mystificera folk. Folk som då hade kunnat kalla mig för en luftsnobb.

I själva verket tror jag det här förklarar varför så många upplever sig som offer, som egentligen var tänkta att aldrig tröttna. Nämligen genom allt arbete de gör för att man ska lyckas.

Vilka är de och vad gör de? De kartlägger våra liv i detalj. Alltså åter till din grundfråga. De är inga supermänniskor, de är bara inte lika kvaddade som t ex jag själv och dessutom får de lära sig allt om vad de gör till skillnad mot oss som i princip inte får veta ett skit.

Det är alltså för vårt eget bästa, genom att det är för komplicerat och dessutom nästan helt meningslöst.

Jag håller med att de kartlägger våra liv i detalj. Däremot tycker jag att du drar för långdragna associationer om exempelvis färg och Kristus.

Vad jag dragit slutsats är de har mål att ge oss "upplevelser" som verkar "övernaturliga" - hur ska vi förklara att information delas bakom våra rygg och i real-tid? De som deltar VILL INTE avslöja hur men börjar ifrågasätta vad vi TROR händer. Därmed när vi påpekar att det handlar om avlyssning och spårning kallar de oss för psyksjuka FÖR ATT vi inte TROR på det övernaturliga eller t.ex. energivapen eller sci-fi-teknologi som ska "styra" folk mot oss och skicka information i deras huvuden.

Alltså VILL de att vi ska ha irrationella tron. Jag ser det här som rena psykologiska operationer utfört av professionella psykologiska operatörer som i sin tur rekryterar och utnyttjar den nätverk runt oss - online och offline. Det folk inte inser är att de använder media mot oss och inte endast att manipulera vår vänner på sociala medier MEN även manipulera INNEHÅLL och ALGORITMER för att påverka oss.

Det här kan mycket väl vara en grupp med ideologi, religion etc. och som är kristna. Jag skulle säger att åtminstone 33% av militären och underrättelsen i USA är kristna.

Jag förstår inte din poäng. De VILL att vi ska "uppleva" Kristus? Det är en slutsats jag dragit förut. Men rimligt är att de VILL att vi ska uppleva alla möjliga figurer från BIBELN som Satan och Demoner - därav spyr de skit om tortyr och energivapen som används av ONDA människor och de insinuerar att dessa är styrda av demoner och SATAN. Vi som "saints" ska veta om det här - det är meningen.

Jag är så jävla less på det här. JAG vill leva mitt egna liv utan diskriminering, trakasseri, förföljelse, sabotage etc. - de gör MITT liv mycket svårare och skadat mig! Det är OLAGLIGT. Det enda som fattas är en visselblåsare och bevis så är det kört för de alla!

Dessa jävla idioter tror att de gör rätt. De skiter i lagen och att en blir skadad om inte psykologiskt, mentalt och emotionellt (de låtsas som att det inte sker) - hur fan skulle de må om ens familj och flickvän är med på det? Samarbetar med en jävla pissgrupp som delar information om en och har en djup psykologisk profil? De VILL ju styra ens liv bakom ens rygg och de gör det genom att dela information.

Fan vad jag vill se de ansvariga och ge dem stryk. Jag hoppas att de läser det här men jag misstänker att klagomål och så blir bortfiltrerat så få vet hur skadligt det egentligen är. Det här är en organiserad brottslighet och det räcker inte att fängsla springpojkar men då måste en fängsla ledningsgruppen så att organisationen rasar. En sådan organisation kommer vi aldrig att skada då den är så inbakad i samhället över så många år - ett nätverk åtminstone som låtsas att det här är moraliskt rätt.

Vi vet när vårt psyke är manipulerat och när folk försöker manipulera oss. Det är något de vill att vi ska märka av också - att det finns en osynlig makt som påverkar människor bakom vår rygg. I lägsta laget låtsas de att det här inte påverkar våra liv negativt ÄVEN efter 10+ år av öppen klagomål. Kriminella jävla nollor och idioter!

Vi vet inte hur många är utsatta som jag är. Vi har troligen olika upplevelser. Efter 10+ år vet jag vad de gör och varför. Det enda jag vill är att se dem alla i fängelse och få straff för det de gör!
Senast redigerad av RiktigTI 2023-04-18 kl. 01:33.
Citera
2023-04-18, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
De här nätverken är som en filt genom hela samhället så de här personerna hade nog skrivit under sammarbetsavtal även utan din existens. Med detta sagt så oavsett vart du flyttar så kommer de redan ha någon i närområdet.

Har för mig att jag stötte på barn till folk inom nätverken redan under 80-talet. Deras mobbing vara väldigt snarlik och de sa att de skulle bli som sina föräldrar och "hålla Sverige rent""hoppades de skulle sätta upp mig när jag blir stor och nåt om walkie talkies.
är inyte utsatt

Du är inte utsatt utav en särksild grupp som har specifika mål moty dig som "att du är ortodox oxh de katoliker". De låter målet - "att använda något du har som anledning till att helga medlen de brukar för att forma dig låta tillräckliga för att forma det som de har nytta av runt dig". De har inte någon nytta av att du ska vara tillräckligt rätt för dem - bara att du infe har någon so m är kraftfullt nog för att motsstå dem!".

Bara att leva med, "formas av och till och skapa de bitar av dig själv du inte trodde var möjligt".

Ra det med en klackspark!
Citera
2023-04-18, 01:38
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
är inyte utsatt

Du är inte utsatt utav en särksild grupp som har specifika mål moty dig som "att du är ortodox oxh de katoliker". De låter målet - "att använda något du har som anledning till att helga medlen de brukar för att forma dig låta tillräckliga för att forma det som de har nytta av runt dig". De har inte någon nytta av att du ska vara tillräckligt rätt för dem - bara att du infe har någon so m är kraftfullt nog för att motsstå dem!".

Bara att leva med, "formas av och till och skapa de bitar av dig själv du inte trodde var möjligt".

Religion kan användas som ett vapen i psykologisk krigföring för att få en att bli passiv och förlora hopp genom att de får oss tro att vi har Satan efter oss med sina sci-fi-vapen som är omöjliga att skydda sig emot och vi kommer få cancer när som helst. Det här är en krigföring för att bryta ner vår anda, psyke och tro. Men det de gjort mot mig visar att de vill ha en form av kontroll av mitt liv så de demonstrerar deras kontroll och makt. Annars är allt de gör meningslöst om vi INTE blir påverkade på något sätt.
Citera
2023-04-18, 15:25
Medlem
Citat:
är inyte utsatt

Säkerhetstjänstens målstatusar genom åren:
"Rasism"
"Stöd till islamister"
"Tjuv"
"bedragare"
"Nationalfiende"
"Autism"
"Psykopatiska tendenser"
"Pedofil"
Etc

Mobilen o h datorn är kollad. Deras.civila informatörsnätverk trakasserar mig őöverallt och när jag stack till ungern som deras partnerland så användes även facial rekognition genom över akningskamerorna.

Så har man förlorat 20-ral år. Utbildningar., kastats ur bistadsmarknaden, fått företag föratörda så tar man inte det med en klackspRk.

Har namnen på några av dem som hållit på mot mig

Hulf Hughsén. Var en företagare som jag inte vill låta renovera mitt badrum. Han rapporterade in mig som rasist som hämnd och körde gatutrakasserier i två år då han käftade hit utanför bostaden i två (snack som Muhammed ska fixa honom, idiot och jag ser allt jag är gud)

Gábor Horváth
Jobbar som bud för bageroer men allmänt mångkriminell och knarksmugglare. Suttit 3 år för 7 kilo Amfetamin men är för ögonblicket utvisad från Sverige.Efter tio års trKasserier sökte han upp min flickvän och gav henne tiotusen för att suga av honom vilket hon gjorde.

Övriga namn på listan är AFAiter, byggjobbare. Säkerhetsvakter, osv. Nån dörrvakt utanför strippklubbar och sådant.
Citera
2023-04-18, 18:51
Medlem
Citat:
Jag håller med att de kartlägger våra liv i detalj.

Jag är så jävla less på det här. JAG vill leva mitt egna liv utan diskrimineringt, trakasseri, förföljelse, sabotage etc. - de gör MITT liv mycket svårare och skadat mig! Det är OLAGLIGT. Det enda som fattas är en visselblåsare och bevis så är det kört för de alla!

Dessa jävla idioter tror att de gör rätt. De skiter i lagen och att en blir skadad om inte psykologiskt, mentalt och emotionellt (de låtsas som att det inte sker) - hur fan skulle de må om ens familj och flickvän är med på det? Samarbetar med en jävla pissgrupp som delar information om en och har en djup psykologisk profil? De VILL ju styra ens liv bakom ens rygg och de gör det genom att dela information.

Fan vad jag vill se de ansvariga och ge dem stryk. Jag hoppas att de läser det här men jag misstänker att klagomål och så blir bortfiltrerat så få vet hur skadligt det egentligen är. Det här är en organiserad brottslighet och det räcker inte att fängsla springpojkar men då måste en fängsla ledningsgruppen så att organisationen rasar. En sådan organisation kommer vi aldrig att skada då den är så inbakad i samhället över så många år - ett nätverk åtminstone som låtsas att det här är moraliskt rätt.

Vi vet inte hur många är utsatta som jag är. Vi har troligen olika upplevelser. Efter 10+ år vet jag vad de gör och varför. Det enda jag vill är att se dem alla i fängelse och få straff för det de gör!

Jag har sagt der förr ich säger det igen... vill du verkligen kartlägga dem åk till Serbien... du kan språket så allt du behöver göra att ta in på olika billiga hostel i huvudstaden...

väl där börjar du skriva meddelanden till dig själv antingen privat på facebook eller SMS ja du kan till och med skriva genom avaktiverat SIM kort så det i inte kostar pengar... mobilen kommunicerar med närmaste mobiltorn även vid misslyckat meddelande

Den enda frågan du behöver bomba deras nätverk med där är vad dom har dig uppe för... sverige står som upphovsman så serberna där kommer garanterat tjalla så håll dig till lyhörda platser.... kanske de även avslöjar dina tidigare statusar samt annat de kan se om dig.... de kommer bli väldigt imponerade av dig som den förste som kommunicerar tillbaks till dom... skriv dock inget strunt eller spekulationer... det är de som ska komma med random infp
Senast redigerad av Signalspaning 2023-04-18 kl. 19:00.
Citera
2023-04-18, 20:43
Medlem
Citat:
Jag håller med att de kartlägger våra liv i detalj. Däremot tycker jag att du drar för långdragna associationer om exempelvis färg och Kristus.

Vad jag dragit slutsats är de har mål att ge oss "upplevelser" som verkar "övernaturliga" - hur ska vi förklara att information delas bakom våra rygg och i real-tid? De som deltar VILL INTE avslöja hur men börjar ifrågasätta vad vi TROR händer. Därmed när vi påpekar att det handlar om avlyssning och spårning kallar de oss för psyksjuka FÖR ATT vi inte TROR på det övernaturliga eller t.ex. energivapen eller sci-fi-teknologi som ska "styra" folk mot oss och skicka information i deras huvuden.

Alltså VILL de att vi ska ha irrationella tron. Jag ser det här som rena psykologiska operationer utfört av professionella psykologiska operatörer som i sin tur rekryterar och utnyttjar den nätverk runt oss - online och offline. Det folk inte inser är att de använder media mot oss och inte endast att manipulera vår vänner på sociala medier MEN även manipulera INNEHÅLL och ALGORITMER för att påverka oss.

Det här kan mycket väl vara en grupp med ideologi, religion etc. och som är kristna. Jag skulle säger att åtminstone 33% av militären och underrättelsen i USA är kristna.

Jag förstår inte din poäng. De VILL att vi ska "uppleva" Kristus? Det är en slutsats jag dragit förut. Men rimligt är att de VILL att vi ska uppleva alla möjliga figurer från BIBELN som Satan och Demoner - därav spyr de skit om tortyr och energivapen som används av ONDA människor och de insinuerar att dessa är styrda av demoner och SATAN. Vi som "saints" ska veta om det här - det är meningen.

Jag är så jävla less på det här. JAG vill leva mitt egna liv utan diskriminering, trakasseri, förföljelse, sabotage etc. - de gör MITT liv mycket svårare och skadat mig! Det är OLAGLIGT. Det enda som fattas är en visselblåsare och bevis så är det kört för de alla!

Vi vet när vårt psyke är manipulerat och när folk försöker manipulera oss. Det är något de vill att vi ska märka av också - att det finns en osynlig makt som påverkar människor bakom vår rygg. I lägsta laget låtsas de att det här inte påverkar våra liv negativt ÄVEN efter 10+ år av öppen klagomål. Kriminella jävla nollor och idioter!

Tack, kul med svar. Nu går jag igenom det punkt för punkt. Vi börjar med att det inte är alla som får vara med. Det beror på breven i Nya Testamentet, syftet är att stimulera ditt intresse för kristus (bara förtydligar det igen, även om du tydligen fattar, att det är begreppet och färgen).

Meningen är att du ska tro att du inte får vara med och ta på dig felet. Antingen därför att du inte är trovärdig (fel på din tro, t ex muslim, jude, ortodox eller andra som hållits utanför eller avviker) eller därför att folk inte gillar dig. Sen ska du jobba och motbevisa detta. Det kallas jobba, men de flesta lär sig alltså aldrig vad det ens betyder p g a att de reagerar negativt som du beskriver och kör fast i att bara bli utnyttjade till andras lärande.

USA är 300 % kristet. Världen är 80 - 90 %. Man tänker sällan på det, men det är en av arbetsuppgifterna man spritt i alla tider - att kristna världens folk. Det har ingen betydelse då kristus begreppet är till för annat än att "vara kristen". Samt att vem som helst kan lära sig och att alla har gjort det i alla tider, även innan Kristus mannen. Du har nog rätt i att det inte är en sekt eller grupp. Det alla ska veta är att det är en hemlig myndighet med sina egna anläggningar på hemliga platser. Det är antagligen inte mer än någon enstaka svensk som jobbar där.

De vill inte att du ska uppleva någonting, utan bara tvinga dig att jobba. Vad jag vet verkar de ha lurat en väldig massa folk att "göra rött" så att det verkar som att de jobbar. Det kan man kalla för att uppleva kristus. Så folk de rekryterar gör tydligen så hela tiden. Det kan vara en av förklaringarna till att man tar skada av deras tekniska utrustning.

Låt mig utveckla det. Rött bör man bara göra hemma i sängen av en mängd skäl. För att jobba med rött ute när man går på gatan t ex så måste man kunna tre mot fyra och minus. Det är en helt annan upplevelse - att vara helt obevekligt övergiven. Så det är nog inte många som lyckas, varken det är för att de inte kan eller vill.

Den främsta anledningen att undvika rött är att det är en i princip syfteslös färg som man blir lurad att ägna sig åt tills man accepterar att det är nåden och att nåden är kristus. Därför blir det folk gör mest att de överhettar sig själva och det kan medföra fel på hjärnan i samband med deras ljudstrålning.

Rött hjälper inte mot något man lider av, utan det gör brunt. Så egentligen lär man sig rött för att göra brunt. Men det är samma sak där - noll, minus, plus och det är bara minus som är brunt. Brunt kan man släta över allt man ser hela tiden, så det är ingen fara. Tvärt om.

Därmed vill de att du ska uppleva konsekvenserna av att göra fel med kristus, så att du lär dig. Men som du märker är du kanske inte villig att ta till dig i enkla vardagliga situationer och ordalag. Därför använder de teknisk utrustning. Jag tror den främsta faktorn som lurar folk att gå in för det är inlärningskurvan; de tror verkligen att de kommer att få veta saker till slut.

Nästa punkt blir då det de absolut inte vill. Och det är att veta konkreta fakta. Genom att det inte finns något samband mellan dem som leder skiten i USA och några svenskar, så är den biten bara rent och skär brottslighet. Exakt som du påpekar.
Citera
2023-04-18, 20:47
Medlem
Citat:
är inyte utsatt

Hur kan du sitta och råda någon att ta deras skit? Knulla dem till helvetet och se till så att de dör där i stället.

Inte alla vill ha fitta och ägna sitt liv åt personlig utveckling. Jag tror sånt du håller på med är till för att reta upp såna som mig så att vi blir konkret våldsbenägna.

Meningen är inte att det ska finnas någon relation. När de en gång väl har rört vid dig så vet du redan allt. Sen får du ägna resten av livet åt att undra varför du inte vill det.
Citera
2023-04-18, 21:02
Medlem
Citat:

Bra sagt i sista delen. Det jag undrar är däremot om det är ett nätverk. Jag tror att det är folk som blir så skadade bara av några dagar/veckor invigning så att de börjar göra det de gör av sig själva.

Nackdelen för oss är att det är jobbigt och att de är smuts som samhället måste leva med ett kroniskt misslyckande mot.

Men nackdelen för dem är att förbli barn livet ut, bara ha varandra att vända sig till i samhället och att bli hänsynslöst testade med en massa apparater. Alla känner till och hatar dessa människor, överallt i världen, och man tar varje chans att sätta dit dem. Därför får de också sänkt livskvalitet mot oss som bara har dem att lida av.

I mitt eget fall är det nog snarare att jag fått varenda dag kartlagd i sekunder och minuter. Genom att jag gjort allt de velat och lär mig allt ska jag också få den bästa döden. Problemet är att, jag vill inte dö. I synnerhet inte deras jävla död.

Det allra värsta är att jag tror jag börjat skita med pitten och jag vet i alla fall inte om jag kan sluta. Jag är ute efter de där jävlarna och det går ut över mig själv på alla sätt som kronisk ilska gör. Dessutom har jag också sett en del av deras kriminella inventarier och därmed lider jag i grunden hela tiden av panik och extrem stress.

De är en skam för allt som har att göra med kristus. Det är så jag kommit fram till att de inte har någon grupp. När man lär sig om kristus så ser man att en stor del av det går ut på att hålla sig hemlig och dölja alla spår efter det man gör.

Problemet är att det finns en jättestor marknad i Sverige. Genom att vi inte har något annat sätt att lära oss om kristus än fågelvägen mellan Stockholm och USA. Det vi snackar om är alltså förtret över att de enda som gynnas av allt det här är folk som går på McDonalds.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in