Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
Jag håller med att de kartlägger våra liv i detalj. Däremot tycker jag att du drar för långdragna associationer om exempelvis färg och Kristus.
Vad jag dragit slutsats är de har mål att ge oss "upplevelser" som verkar "övernaturliga" - hur ska vi förklara att information delas bakom våra rygg och i real-tid? De som deltar VILL INTE avslöja hur men börjar ifrågasätta vad vi TROR händer. Därmed när vi påpekar att det handlar om avlyssning och spårning kallar de oss för psyksjuka FÖR ATT vi inte TROR på det övernaturliga eller t.ex. energivapen eller sci-fi-teknologi som ska "styra" folk mot oss och skicka information i deras huvuden.
Alltså VILL de att vi ska ha irrationella tron. Jag ser det här som rena psykologiska operationer utfört av professionella psykologiska operatörer som i sin tur rekryterar och utnyttjar den nätverk runt oss - online och offline. Det folk inte inser är att de använder media mot oss och inte endast att manipulera vår vänner på sociala medier MEN även manipulera INNEHÅLL och ALGORITMER för att påverka oss.
Det här kan mycket väl vara en grupp med ideologi, religion etc. och som är kristna. Jag skulle säger att åtminstone 33% av militären och underrättelsen i USA är kristna.
Jag förstår inte din poäng. De VILL att vi ska "uppleva" Kristus? Det är en slutsats jag dragit förut. Men rimligt är att de VILL att vi ska uppleva alla möjliga figurer från BIBELN som Satan och Demoner - därav spyr de skit om tortyr och energivapen som används av ONDA människor och de insinuerar att dessa är styrda av demoner och SATAN. Vi som "saints" ska veta om det här - det är meningen.
Jag är så jävla less på det här. JAG vill leva mitt egna liv utan diskriminering, trakasseri, förföljelse, sabotage etc. - de gör MITT liv mycket svårare och skadat mig! Det är OLAGLIGT. Det enda som fattas är en visselblåsare och bevis så är det kört för de alla!
Dessa jävla idioter tror att de gör rätt. De skiter i lagen och att en blir skadad om inte psykologiskt, mentalt och emotionellt (de låtsas som att det inte sker) - hur fan skulle de må om ens familj och flickvän är med på det? Samarbetar med en jävla pissgrupp som delar information om en och har en djup psykologisk profil? De VILL ju styra ens liv bakom ens rygg och de gör det genom att dela information.
Fan vad jag vill se de ansvariga och ge dem stryk. Jag hoppas att de läser det här men jag misstänker att klagomål och så blir bortfiltrerat så få vet hur skadligt det egentligen är. Det här är en organiserad brottslighet och det räcker inte att fängsla springpojkar men då måste en fängsla ledningsgruppen så att organisationen rasar. En sådan organisation kommer vi aldrig att skada då den är så inbakad i samhället över så många år - ett nätverk åtminstone som låtsas att det här är moraliskt rätt.
Vi vet när vårt psyke är manipulerat och när folk försöker manipulera oss. Det är något de vill att vi ska märka av också - att det finns en osynlig makt som påverkar människor bakom vår rygg. I lägsta laget låtsas de att det här inte påverkar våra liv negativt ÄVEN efter 10+ år av öppen klagomål. Kriminella jävla nollor och idioter!
Vi vet inte hur många är utsatta som jag är. Vi har troligen olika upplevelser. Efter 10+ år vet jag vad de gör och varför. Det enda jag vill är att se dem alla i fängelse och få straff för det de gör!
Tack, kul med svar. Nu går jag igenom det punkt för punkt. Vi börjar med att det inte är alla som får vara med. Det beror på breven i Nya Testamentet, syftet är att stimulera ditt intresse för kristus (bara förtydligar det igen, även om du tydligen fattar, att det är begreppet och färgen).
Meningen är att du ska tro att du inte får vara med och ta på dig felet. Antingen därför att du inte är trovärdig (fel på din tro, t ex muslim, jude, ortodox eller andra som hållits utanför eller avviker) eller därför att folk inte gillar dig. Sen ska du jobba och motbevisa detta. Det kallas jobba, men de flesta lär sig alltså aldrig vad det ens betyder p g a att de reagerar negativt som du beskriver och kör fast i att bara bli utnyttjade till andras lärande.
USA är 300 % kristet. Världen är 80 - 90 %. Man tänker sällan på det, men det är en av arbetsuppgifterna man spritt i alla tider - att kristna världens folk. Det har ingen betydelse då kristus begreppet är till för annat än att "vara kristen". Samt att vem som helst kan lära sig och att alla har gjort det i alla tider, även innan Kristus mannen. Du har nog rätt i att det inte är en sekt eller grupp. Det alla ska veta är att det är en hemlig myndighet med sina egna anläggningar på hemliga platser. Det är antagligen inte mer än någon enstaka svensk som jobbar där.
De vill inte att du ska uppleva någonting, utan bara tvinga dig att jobba. Vad jag vet verkar de ha lurat en väldig massa folk att "göra rött" så att det verkar som att de jobbar. Det kan man kalla för att uppleva kristus. Så folk de rekryterar gör tydligen så hela tiden. Det kan vara en av förklaringarna till att man tar skada av deras tekniska utrustning.
Låt mig utveckla det. Rött bör man bara göra hemma i sängen av en mängd skäl. För att jobba med rött ute när man går på gatan t ex så måste man kunna tre mot fyra och minus. Det är en helt annan upplevelse - att vara helt obevekligt övergiven. Så det är nog inte många som lyckas, varken det är för att de inte kan eller vill.
Den främsta anledningen att undvika rött är att det är en i princip syfteslös färg som man blir lurad att ägna sig åt tills man accepterar att det är nåden och att nåden är kristus. Därför blir det folk gör mest att de överhettar sig själva och det kan medföra fel på hjärnan i samband med deras ljudstrålning.
Rött hjälper inte mot något man lider av, utan det gör brunt. Så egentligen lär man sig rött för att göra brunt. Men det är samma sak där - noll, minus, plus och det är bara minus som är brunt. Brunt kan man släta över allt man ser hela tiden, så det är ingen fara. Tvärt om.
Därmed vill de att du ska uppleva konsekvenserna av att göra fel med kristus, så att du lär dig. Men som du märker är du kanske inte villig att ta till dig i enkla vardagliga situationer och ordalag. Därför använder de teknisk utrustning. Jag tror den främsta faktorn som lurar folk att gå in för det är inlärningskurvan; de tror verkligen att de kommer att få veta saker till slut.
Nästa punkt blir då det de absolut inte vill. Och det är att veta konkreta fakta. Genom att det inte finns något samband mellan dem som leder skiten i USA och några svenskar, så är den biten bara rent och skär brottslighet. Exakt som du påpekar.