Citat:
Ursprungligen postat av
liten.igelkott
En jävla tur att de är just instruktörer där då i stället för att ha andra jobb. Det hade varit sjukt jobbigt om de arbetade som säljare i en butik på Elgiganten, suttit i kassan på Ica eller jobbat på posten.
Lite jobbigt att bli hånad när man ska köpa nya hörlurar till mobilen eller köper kycklingfärs. (Läs med instruktörens röst) "Fan kan du inte slakta och mala din egna kyckling. Kanske lika bra att du slutar med matlagning"
Ha, ha

.
Jag har dock sett så många säsonger så jag reflekterar inte över deras maner längre.
De sökanden har ju sett föregående säsonger, så jag antar att de inte tar det personligt.
Instruktörerna favoriserar vissa, och ger dem fler chanser.
De kan till och med prat-hjälpa vissa genom övningarna genom att säga "jo. Det klarar du."
Det var väl någon negress som de hade som favorit förra säsongen, som de till varje pris ville hjälpa, då hon var otroligt skarp på vissa av övningarna.
Det är faktiskt lite äckligt, då instruktörerna till och med daltar med deltagare de gillar.
Och gärna om någon drar en snyfthistoria om att den varit mobbad, gjort könskorrigering eller dylikt.
När du nämner Elgiganten så har jag nog mött mobilförsäljare som antagligen gått på charmkurs hos de där instruktörerna.