Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Du radar upp många direkta personangrepp, utan att ha någon som helst aning om skribenterna. Att det skulle röra sig om nerknarkade alkoholister som vill se hockey i isen, tror jag inte alls.
Människor reagerar på det ansvarslösa i att som förälder inte prioritera tak över huvudet och en trygg uppväxt med sunda värderingar och verklighetsförankring.
Att leka isprinsessa, till priset av att barnen blir hemlösa, är så dumt att jag inte finner ord.
Bara det du skriver är en rad påståenden som kan anmälas för förtal.
Påstå att barnen är hemlösa och att de skulle vara ansvarslösa och en rad andra påståenden som saknar verklighetsförankring är ju bara tragiskt .. att man sitter och har tid att diskutera andra människor som man inte ens känner.. det enda man har är era gissningar.
På tal om att jag är moderator åt henne, det finns faktiskt något som heter, att man vill göra något åt någon, utan att vilja ha något i gengäld.. förstår inte hur folk tänker i världen numera men uppenbart så existerar inte vänskap och riktig samröre med andra människor.
Dessutom att angripa folk med diagnoser som en annan gör i detta tråd, serien angående Köping och påstå att Julia skulle vara med där i Special Olympics.. det bevisar ju bara hur ni här på fb har uppenbart ingen aning om hur saker och ting fungerar.
Inga barn i hennes familj är hemlösa och en av föräldrarna har faktiskt fått ett jobb och firman har dessutom uppdrag.
Samtliga texter här på fb är fotade och anmälda för förtal.
Bara så ni vet.
Att skriva en massa om en vuxen människa är en sak men att påstå falska saker om barn och folk som har funktionsvariationer är riktigt lågt.
Trodde faktiskt att folk hade någon som helst medmänsklighet och empati kvar. Tydligen inte.
Hon har i alla fall bett mig att jag inte behöver kolla på tråden här längre,
På tal om det där med text .. så är det så att hon bestämmer vad jag ska skriva och hur jag ska skriva, för det är och var meningen att ni skulle tro att det var hon som skriver dessa svar ( vilket det inte är). 🤣