2022-05-10, 07:17
Medlem
Tänkte börja köra tillväxt, vad tror ni om att köra 1IU om dagen länge? Kommer jag ens märka någon skillnad? Är snart 50 bast, för att få lite perspektiv, hur många "IU" producerar en ung frisk man i sina bästa år?
Citera
2022-05-11, 01:48
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomben79
Tänkte börja köra tillväxt, vad tror ni om att köra 1IU om dagen länge? Kommer jag ens märka någon skillnad? Är snart 50 bast, för att få lite perspektiv, hur många "IU" producerar en ung frisk man i sina bästa år?

Är det Kina växt så är det bortkastade pengar, 1 iu med, 2iu är ish en ersättningsdos och perfekt för dig OM det kommer ifrån ett svenskt apotek

Läs sidan 1 här så får du svar på dina frågor

(FB) En guide till HGH - För nybörjare och proffs (Human Growth Hormone)
Citera
2022-12-25, 00:07
Medlem
Hej

Är i Mexico nu och ser att flera apotek säljer HGh för ca 5.000:- sen per 210iu av märket genli pharma

https://genlipharma.com/

Är det nån som känner till om det är äkta vara eller fake?

Befinner mig i cancun/ playa del Carmen.

Tack på förhand
Citera
2022-12-26, 10:11
Medlem
Har kört GH ca 4 veckor nu och tänkte ta blodprov. Hur lång tid efter injektion är det optimalt att ta provet? 2-3 timmar?
Senast redigerad av litenjaekel 2022-12-26 kl. 10:18.
Citera
2022-12-31, 06:29
Medlem
illernis avatar
Kommer jag doptestas för hgh inom min sport? Är det inte så att sådana prover bara tas i den höga eliten, såsom olympiska spelen och om jag ska doptestas för just hgh, vad kan jag göra?
Citera
2022-12-31, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illerni
Kommer jag doptestas för hgh inom min sport? Är det inte så att sådana prover bara tas i den höga eliten, såsom olympiska spelen och om jag ska doptestas för just hgh, vad kan jag göra?
Att skriva vilken sporten är kunde ju vara en bra början om någon ska svara?
Citera
2023-04-12, 11:36
Medlem
Hej!

Jag tar 4IU om dagen nu, men kommer resa utomlands och vara utan i en vecka. Det gör väl inget, bara å hoppa på det igen sen?

Fan vad trött man blir förresten, vill ta tupplurar hela tiden.. Ska nog gå över till 5/2 istället för varje dag som jag kör nu. Dyrt blir det också.. Köper på interflex men det "verkar" ju legit, bi-effekter om trötthet har jag iaf märkt! bara kört totalt 100IU så inte märkt så mycket än, kanske att huden ser mer rosa och ung ut??

Sänkt mitt testo igen till 125mg e3d också, för att ta lite leverprover i maj (går på roaccutan). Än så länge ser allt bra ut!

mvh
Citera
2023-07-17, 14:04
Medlem
Hej!

Jag har mitt intag på 3IU om dagen (Deus Pharma om ngn undrar märket) och har märkt mycket mindre bi-effekter än när jag tog 6-4IU om dagen.

Vid doser över 3 IU om dagen (jag tar direkt på morgonen) så får jag mkt värre domningar i armarna, carpal tunnel antar jag det kallas.

Har fått rosaskimrande och fin hy, och fettet är på väg bort med! Tyvärr kostar det ju som det smakar, samt att jag hört att man ska vara på GH i minst 6 månader. Kan nåb bekräfta det?

Är väldigt nöjd med produkten, det känns verkligen som GH och jag har fått effekterna (samt bi-effekterna) som av riktigt GH. Alltså riktigt bra ung hy/hud, sömning och somnar lätt, fettförbränningen ligger på topp samt det irriterande carpal tunnel vid högre doser. Vid 3IU så får jag det ändå ibland, men det är sällan!

Svårt att mäta nya muskelceller..Någon som har någon idé på hur man kan kolla hur effektivt GH't är?

Jag vet inte om man får linka till shoppen som har Deus produkter? Är väldigt nöjd med både märket och den shoppen, antar jag får posta i sub-tråden med shoppar.

Mvh
Citera
2023-07-17, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joponen
Hej!

Jag har mitt intag på 3IU om dagen (Deus Pharma om ngn undrar märket) och har märkt mycket mindre bi-effekter än när jag tog 6-4IU om dagen.

Vid doser över 3 IU om dagen (jag tar direkt på morgonen) så får jag mkt värre domningar i armarna, carpal tunnel antar jag det kallas.

Har fått rosaskimrande och fin hy, och fettet är på väg bort med! Tyvärr kostar det ju som det smakar, samt att jag hört att man ska vara på GH i minst 6 månader. Kan nåb bekräfta det?

Är väldigt nöjd med produkten, det känns verkligen som GH och jag har fått effekterna (samt bi-effekterna) som av riktigt GH. Alltså riktigt bra ung hy/hud, sömning och somnar lätt, fettförbränningen ligger på topp samt det irriterande carpal tunnel vid högre doser. Vid 3IU så får jag det ändå ibland, men det är sällan!

Svårt att mäta nya muskelceller..Någon som har någon idé på hur man kan kolla hur effektivt GH't är?

Jag vet inte om man får linka till shoppen som har Deus produkter? Är väldigt nöjd med både märket och den shoppen, antar jag får posta i sub-tråden med shoppar.

Mvh

Du kan ta blodprov för att kolla ditt IGF-1.
Citera
2023-07-17, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenjaekel
Du kan ta blodprov för att kolla ditt IGF-1.

Hej igen!

Ska till doktorn imorgon, ska be om det då. IGF-1? Undrar vad han säger om att jag tar GH + testo? :P

Är inte i Sverige så borde vara lugnt tänker jag.

Tack för din hjälp
Citera
2023-07-17, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joponen
Hej igen!

Ska till doktorn imorgon, ska be om det då. IGF-1? Undrar vad han säger om att jag tar GH + testo? :P

Är inte i Sverige så borde vara lugnt tänker jag.

Tack för din hjälp

Vet inte vilket land du är i, men i många länder är det bara att beställa vilka prover man än vill ha, inte som i Sverige.
Citera
2023-07-17, 15:04
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenjaekel
Vet inte vilket land du är i, men i många länder är det bara att beställa vilka prover man än vill ha, inte som i Sverige.

Det går bra i Sverige också, det är bara att gå till en helt privat läkare och betala vad det kostar.

Detta är inget som skattebetalarna skall betala.
Senast redigerad av trottwell 2023-07-17 kl. 15:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in