Tänkte höra med er här om en grej. Har precis fyllt 18år och alltid haft problem med diverse saker som inte genetiken gav mig. Saker som inte framstår som särskilt manligt osv. Nu medans jag fortfarande inte växt färdigt, går det på något sätt få dessa delar av kroppen att växa lite på en dos av 3iu/ed 6 månader?
Kör 10 iu varannan dag ska ja sätta på morgon eller kväll?
Har även hört att man kan ta och dela upp dom 10 iu:na på 2 doser tex 1 på morgon och 1 på kvällen ?
Tänkte höra med er här om en grej. Har precis fyllt 18år och alltid haft problem med diverse saker som inte genetiken gav mig. Saker som inte framstår som särskilt manligt osv. Nu medans jag fortfarande inte växt färdigt, går det på något sätt få dessa delar av kroppen att växa lite på en dos av 3iu/ed 6 månader?
MVH fett
Du syftar på större snabel? Det är nog tyvär inget som du kan ändra på, förutom med plastkirurgi.
Kör 10 iu varannan dag ska ja sätta på morgon eller kväll?
Har även hört att man kan ta och dela upp dom 10 iu:na på 2 doser tex 1 på morgon och 1 på kvällen ?
hej jag undrar jag precis köpt Geno och jag undrar vad ska man använda med eller ska man köra bara geno. Tidgare så har jag kört mycke tren och masrtone
hej jag undrar jag precis köpt Geno och jag undrar vad ska man använda med eller ska man köra bara geno. Tidgare så har jag kört mycke tren och masrtone
Kör med testo iallafall sen slänger du in T4 oxå allt beror ju på vad du vill! mer steroider mer resultat
Tjena Gibson! fick tipset om T4 av Thunderxx han länkade oxå en länk http://www.mesomorphosis.com/article...th-hormone.htm
Har läst en del på andra forum oxå och ja har fått uppfatningen av att man slössar mkt av gh:s effekter om man inte tar T4, själv har ja ingen aning men köpte det så fort ja läste artikeln och de andra forumen + att T4 är löjligt billigt ja köpte 100 st 100 mcg för 70 kr =)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!