2023-04-03, 08:29
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Uppskattar din oro, och ja jag ska inte ljuga jag mår sinnessjukt bra så här bra har jag nog aldrig mått i hela mitt liv ingenting känns jobbigt nu alla problem är borta med vinden total eufori Men jag förstår folk som fastnar lätt i detta alltså det gör jag verkligen.

Jag har så galet mycket Oxy kvar och alltid haft en stark beroende personlighet, så vart det här slutar efter dom 4st 80mg tabletterna jag har kvar det återstår att se. Just vill jag bara nodda kanske fylla på lite ytterligare och ligga så här i en dvala hela natten.

Ja jag vet att det inte spelar någon roll vad någon säger. Man kommer köra sitt race ändå men då säger jag såhär istället då; buckle up!! Cuz ur in for a bumpy ride! 😅

Jag ska själv gå ner i köket nu och ta min morgondos metadon via laro, där hamnade jag tillslut efter att ha känt precis som du för ungefär 10 år sen 🤷🏼‍♂️
Citera
2023-04-03, 10:47
Medlem
Xanyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Ja jag vet att det inte spelar någon roll vad någon säger. Man kommer köra sitt race ändå men då säger jag såhär istället då; buckle up!! Cuz ur in for a bumpy ride! 😅

Jag ska själv gå ner i köket nu och ta min morgondos metadon via laro, där hamnade jag tillslut efter att ha känt precis som du för ungefär 10 år sen 🤷🏼‍♂️

Åhh gud den där "Bumpy Ride" känner jag av ordentligt nu kan jag säga fy fan. Man vakna ju inte upp glad precis utan helt fylld med ångest & som en zombie. Jag tog resten av den där Oxycontinen så tog 80mg första gången första dagen.

Sjuka är att det enda jag tänker på är att ta en till dos Oxy nu enbart för att känna mig bra igen! Ser typ ingen glädje förutom mer Oxy, skita gick ju inte häller stenhård i magen.

Ska försöka se om jag kan hålla mig ifrån Oxyt idag för detta kommer eskalera lika snabbt som när jag utvecklade mitt spelmissbruk.
Citera
2023-04-03, 12:03
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Åhh gud den där "Bumpy Ride" känner jag av ordentligt nu kan jag säga fy fan. Man vakna ju inte upp glad precis utan helt fylld med ångest & som en zombie. Jag tog resten av den där Oxycontinen så tog 80mg första gången första dagen.

Sjuka är att det enda jag tänker på är att ta en till dos Oxy nu enbart för att känna mig bra igen! Ser typ ingen glädje förutom mer Oxy, skita gick ju inte häller stenhård i magen.

Ska försöka se om jag kan hålla mig ifrån Oxyt idag för detta kommer eskalera lika snabbt som när jag utvecklade mitt spelmissbruk.

Det du känner nu är INGENTING mot vad som kommer komma om du fortsätter 😅
Och ja, det kommer eskalera riktigt fort. Du påminner väldigt mycket om mig själv i början och är du som jag så är du snart hemlös och jävligt ensam för ingen orkar med dig. med en spruta du gör allt för att fylla bara, om du så ska sälja din mor. Så gör dig själv en tjänst o släng resten du har, även om det inte är sista gången har du iallafall gjort ett medvetet val att försvåra för dig själv.
Citera
2023-04-03, 14:12
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Tog och gjorde tabletten till pulver men tog närmare en tredjedel istället och jävlar vad det slog på alltså! Nu har man skön eufori i alla fall och kroppen börjar sjunka ner i soffan, riktigt skön känsla

Detta kan jag lätt se mig njuta utav i princip varje dag resten av mitt liv

Akta dej bara, lätt att fastna.
Citera
2023-04-03, 20:09
Medlem
Xanyos avatar
Citat:
Det du känner nu är INGENTING mot vad som kommer komma om du fortsätter 😅
Och ja, det kommer eskalera riktigt fort. Du påminner väldigt mycket om mig själv i början och är du som jag så är du snart hemlös och jävligt ensam för ingen orkar med dig. med en spruta du gör allt för att fylla bara, om du så ska sälja din mor. Så gör dig själv en tjänst o släng resten du har, även om det inte är sista gången har du iallafall gjort ett medvetet val att försvåra för dig själv.

Jag lyssna för en gångs skull nu för min egen skull vilket jag sällan gör eftersom jag är ganska impulsiv utav mig, men jag fick tur var sålt dom och för en bra slant dom resterande 4st tabletterna, mer än jag gav för dom så det känns befriande.

Det tog emot ganska hårt att stå emot och att inte ta mer och att sälja dom men nu är har jag inga mer Oxy i alla fall. Fortfarande ENORMT sugen men jag känner inne vart detta kommer sluta och det är åt helvete med allt och det orkar jag inte med.

Nu är det tillbaka till verkligheten och försöka få njutning på naturligt sett, dock kommer jag ha denna enormt sköna känslan som dessa gav mig på mina tankar en bra tid framåt och det suger men bara bita ihop.
Citera
2023-04-03, 22:29
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Jag lyssna för en gångs skull nu för min egen skull vilket jag sällan gör eftersom jag är ganska impulsiv utav mig, men jag fick tur var sålt dom och för en bra slant dom resterande 4st tabletterna, mer än jag gav för dom så det känns befriande.

Det tog emot ganska hårt att stå emot och att inte ta mer och att sälja dom men nu är har jag inga mer Oxy i alla fall. Fortfarande ENORMT sugen men jag känner inne vart detta kommer sluta och det är åt helvete med allt och det orkar jag inte med.

Nu är det tillbaka till verkligheten och försöka få njutning på naturligt sett, dock kommer jag ha denna enormt sköna känslan som dessa gav mig på mina tankar en bra tid framåt och det suger men bara bita ihop.
Mycket bra beslut.
Du kommer väl få leva med suget efter den där känslan, men det är psykiskt och kommer lägga sig med tiden.
Du slipper åtminstone den fysiska abstinensen och jagandet, vilket du ska vara tacksam för.
Tråden (FB) Sluta med opiater, min kamp. beskriver abstinensen och lidandet.
Citera
2023-04-03, 22:31
Medlem
Vad är ungefär "normaldosen" för att bli tiltad?
Citera
2023-04-04, 05:03
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:

Wow! Riktigt stark jobbat!!! Fan va glad jag blev, perfekt att vakna till o läsa innan jobbet. Energigivande. 🙂 som morfar sa, suget är något du kommer få lära dig leva med men det kommer också blekna och bli enklare o enklare. Dessutom ska du veta att du kommer aldrig mer få den där känslan igen hur mycket du än försöker. Det är liksom det nästan hela opioidberoendet handlar om, att jaga den där första förälskelsen. Skönt skulle det vara men du kommer ändå aldrig känna att du når ända fram. Bär med dig det och att det är meningslöst 🙂
Citera
2023-04-05, 12:51
Medlem
Har tagit 100 mg oxynorm sen igår.
När bli jag hård i magen?

Har 200 mg kvar plus 120 mg depo.
Har varit på operation.
Citera
2023-04-05, 14:00
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raktinidej
Har tagit 100 mg oxynorm sen igår.
När bli jag hård i magen?

Har 200 mg kvar plus 120 mg depo.
Har varit på operation.
Jadu, du kommer känna av det när du försöker göra #2 de kommande dagarna. Förmodligen kommer det gå längre än du är van innan det blir dags för det, och när det väl är dags kan det vara snäppet svårare än du är van 😅
Citera
2023-04-06, 06:20
Medlem
Citat:
Jadu, du kommer känna av det när du försöker göra #2 de kommande dagarna. Förmodligen kommer det gå längre än du är van innan det blir dags för det, och när det väl är dags kan det vara snäppet svårare än du är van 😅

Har ätigt 250 gram torkade plommon
Fyfan vad onödigt, så jävla gasig i magen!

Läkaren sa till mej du kommer bli hård i magen...SURE!
Skitigt sönder röven!

Verkar som Oxynorm inte har förstoppande egenskaper på mig
Kört plommon och lactulos.
Köpte också Microlax lite överdrivet!
Citera
2023-04-06, 07:20
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raktinidej
Har ätigt 250 gram torkade plommon
Fyfan vad onödigt, så jävla gasig i magen!

Läkaren sa till mej du kommer bli hård i magen...SURE!
Skitigt sönder röven!

Verkar som Oxynorm inte har förstoppande egenskaper på mig
Kört plommon och lactulos.
Köpte också Microlax lite överdrivet!
Det kan ju ha med plommonintaget att göra också att du inte blev så hård 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in