Citat:
Ursprungligen postat av
youlaugh.
Det du känner nu är INGENTING mot vad som kommer komma om du fortsätter 😅
Och ja, det kommer eskalera riktigt fort. Du påminner väldigt mycket om mig själv i början och är du som jag så är du snart hemlös och jävligt ensam för ingen orkar med dig. med en spruta du gör allt för att fylla bara, om du så ska sälja din mor. Så gör dig själv en tjänst o släng resten du har, även om det inte är sista gången har du iallafall gjort ett medvetet val att försvåra för dig själv.
Jag lyssna för en gångs skull nu för min egen skull vilket jag sällan gör eftersom jag är ganska impulsiv utav mig, men jag fick tur var sålt dom och för en bra slant dom resterande 4st tabletterna, mer än jag gav för dom så det känns befriande.
Det tog emot ganska hårt att stå emot och att inte ta mer och att sälja dom men nu är har jag inga mer Oxy i alla fall. Fortfarande ENORMT sugen men jag känner inne vart detta kommer sluta och det är åt helvete med allt och det orkar jag inte med.
Nu är det tillbaka till verkligheten och försöka få njutning på naturligt sett, dock kommer jag ha denna enormt sköna känslan som dessa gav mig på mina tankar en bra tid framåt och det suger men bara bita ihop.