2023-04-04, 19:56
Medlem
Monoceruss avatar
har problem med min leverantör idag, verkar nere. Någon annan som också har problem?
Citera
2023-04-04, 21:32
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Flesta brukar ligga på 300-350.
Vill du testa så börja med 1 månad, men köp sen 1 år ifall du vill spara.

350/mån x 12mån = 4200kr/år

1400/år / 12mån = 116.6666667kr/mån

Jag betalar 27:-/månaden o har sällan eĺler aldrig några problem
Citera
2023-04-04, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Jag betalar 27:-/månaden o har sällan eĺler aldrig några problem

Ja man måste inte ha de pupulära för 1400/mån.

Letar man kan man hitta för 300/är som är stabilare och har allt de dyrare abonemangen har. Alla viasat,viaplay,live events, cmore kanaler osv finns. FHD och 4k fler än de dyrare konstigt nog.
Citera
2023-04-04, 22:24
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Ja man måste inte ha de pupulära för 1400/mån.

Letar man kan man hitta för 300/är som är stabilare och har allt de dyrare abonemangen har. Alla viasat,viaplay,live events, cmore kanaler osv finns. FHD och 4k fler än de dyrare konstigt nog.

Så är det definitivt, de problem jag har haft sista året har alla åtgärdats med att göra kringutrustningen strömlöst en liten stund..
Citera
2023-04-05, 14:11
Medlem
VoktorDodkas avatar
Nu har dom börjat med något nytt, massor med "kostnadsfria provperioder" i appen, verkar gälla 14 dagars gratis på MGM vad nu det har med prime att göra.

edit: mer info; https://www.filmtopp.se/nyhet/amazonprime-prime-video-expanderar-kraftigt-med-tjanster-som-mgm-hayu-och-mubi

Citat:
Prenumerera på valfritt antal kanaler
För att ta del av de olika tjänsterna, här kallade "kanaler", skapar man nya prenumerationer direkt i appen. Priset på dem varierar mellan 19 kr och 95 kr, men alla erbjuder en sju dagars provperiod.

Samtliga kanaler hos Prime Video
MGM - Hollywood- och tittarfavoriter från den berömda studion. Pris: 49 kr/mån.
Hayu - Se hundratals nya och spännande realityserier. Pris: 49 kr/mån.
Mubi - Ta del av prisbelönade filmer, handplockade av experter. Pris: 95 kr/mån.
Stingray Qello - Se tusentals föreställningar och konsertfilmer. Pris: 72 kr/mån.
Stingray Karaoke - Sjung karaoke till topphits och klassiker, i alla genrer. Pris: 62 kr/mån.
OutTv - Hbtq-serier, dokumentärer, arthouse-filmer och OUT-original. Pris: 49 kr/mån.
Love Nature - Njut av kraftfulla och fängslande berättelser från vår naturliga värld. Pris: 19 kr/mån.
Dizi - Rekordstor turkisk serie för dramaälskare. Pris: 34 kr/mån.
Senast redigerad av VoktorDodka 2023-04-05 kl. 14:24.
Citera
2023-04-05, 20:26
Avslutad
Finns det någon IPTV-box som funkar i mångt och mycket som en vanlig tv med kanaler? Jag vill ha SVT1 på 1an, SVT2 på 2an etc. Sen från kanal 13 vill jag kunna välja vilken kanal som ska ligga. Någon som har tips på vilken box det är jag ska köpa?
Citera
2023-04-05, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Finns det någon IPTV-box som funkar i mångt och mycket som en vanlig tv med kanaler? Jag vill ha SVT1 på 1an, SVT2 på 2an etc. Sen från kanal 13 vill jag kunna välja vilken kanal som ska ligga. Någon som har tips på vilken box det är jag ska köpa?

Formuler z10 eller 11 modellerna kan du lägga kanalerna hur du vill
Citera
2023-04-06, 00:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sparren8
Formuler z10 eller 11 modellerna kan du lägga kanalerna hur du vill

Bra att man kan sortera kanalerna i den ordning man vill, men kan man använda kanal 1 på kontrollen för att få SVT1? etc. Verkar nämligen som Formler Z10+Z11 använder Android och man förväntas använda MyTvOnline-appen? Anledningen till min fråga är att jag försöker hitta något idiotsäkert som resten av familjen kan använda.
Senast redigerad av Brottslig 2023-04-06 kl. 00:49.
Citera
2023-04-06, 16:17
Medlem
Fjantors avatar
Hej.
Har ett problem med min tivimate.
Kör min iptv på 2 apparater.
I sovrummet funkar allt kanon.
Men i vardagsrummet så ser jag inte bilderna på filmerna.
På serier funkar det perfekt.
Men det är just filmer som thumbnailsen inte funktionerar.
Otroligt irriterande:
Har installerat om utan resultat.
Några tips?
Citera
2023-04-06, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Bra att man kan sortera kanalerna i den ordning man vill, men kan man använda kanal 1 på kontrollen för att få SVT1? etc. Verkar nämligen som Formler Z10+Z11 använder Android och man förväntas använda MyTvOnline-appen? Anledningen till min fråga är att jag försöker hitta något idiotsäkert som resten av familjen kan använda.

Ja du kan lägga dem i den ordningen så kanal 1 kommer om du trycker på ettan på kontrollen

Mytvonline är grymt bra
Citera
2023-04-07, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monocerus
har problem med min leverantör idag, verkar nere. Någon annan som också har problem?
Då har vi nog samma. Är nere för mig med. Premium
Powe
Citera
2023-04-08, 18:53
Bannlyst
Finns appar som har "catch up" exakt hur fungerar det?

Antar med IPTV att man bara kan se det flesta i realtid? Eller kanske starta om det program man kollar på för tillfället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in