Citat:
Ursprungligen postat av
vainteforsaker
Spännande att få dricka öl med Hans 😃 vad pratade ni om och hur var han som person?
Ja faktiskt. Detta spontana möte på en restaurang i västertorp gav mig ett härligt minne och han ställde upp på att ta en bild
Dock visste jag inte om hans intresse för alkohol som jag förstått va stort på slutet. Han var vältalig och försökte va välklädd men tyvärr lite slitna kläder och han luktade illa.
Kommer inte ihåg ordagrant exakt vad vi pratade om men han satt där ensam vid ett bord och jag tror han blev glad när jag frågade om man fick sitta där och bjuda honom på en öl

Han va iallafall lite less på att alltid kopplas ihop med Uno men han förstod ju att de va ofrånkomligt.
Vi pratade om hur de va att va inflyttad i Stockholm (jag hade flyttat dit 4 år innan och de va meckigt med lägenheter innan jag köpte en)
Han pratade mycket om hur mycket han gillade att spela teater men ångrade inte att han gjort rollen som Uno.
Vi pratade lite om att jag skulle bli pappa för första gången men reagerade på att Han inte pratade nästan nånting om sin egen familj men
Har för mig han sa han hade 2 eller 3 döttrar.
Han var trevligt helt enkelt och var intresserad av personen (mig) och mina öden. Det roliga va att jag på den tiden gillade att spela Jack vegas och han sa han aldrig gjort det. Så när jag sedan satte mig vid en maskin så kom han efter en stund och satte sig vid en av maskinerna men hade stora problem med att logga in men fick hjälp av en av taxichaufförerna som satt och spelade haha 😂