Citat:
Tack! Jag kan fan inte minnas var i FUP det stått eller om det tom nämndes i rättegången av Rullman alt. fup inledningen, ber om ursäkt för det men jag vet att jag läst/sett det och inte i media som jag knappt läst alls sen Fup kom.
Nu har jag letat ytterligare, men hittar inget om hundsök i vindsförråd.
En massa hundsök i bil,terräng och runt dammar mm, men híttar enbart detta om Storg 71:
KRIMINALTEKNISKA UNDERSÖKNINGAR
A 156/34
"Måndag 221017
Tillsammans med kriminaltekniker utfördes brottsplatsundersökning i en av de misstänktas
lägenhet på Storgatan 71. Hunden visade ett förhöjt intresse vid golvbrunnen i badrummet,
förövrigt inget intresse (se kriminaltekniskt protokoll). Källaren i fastigheten genomsöktes
okulärt och med hund. Ett flertal källarförråd var låsta med hänglås."
//
"Tisdag 221018
Tillsammans med kriminaltekniker utfördes sök i en av de misstänktas fordon (se
kriminaltekniskt protokoll). Ingen markering av hunden.
Tillsammans med krimjour utfördes förnyat sök i källaren på Storgatan 71 samt på
Gränsgatan 16. Ett flertal källarförråd på båda adresserna var låsta med hänglås."
//
"Fredag 221021
Förnyade sök i källarutrymmen på Storgatan 71 och Gränsgatan 16. Omtag i ett intressant
område vid Klastorpagölen (grävning). Sök tillsammans med Igv på den ena misstänktas
föräldragård, Hadderyd,enligt nedan skiss. "
//
"Måndag 221024
Tillsammans med kriminaltekniker utfördes ett förnyat sök i den ena misstänktes bostad på
Storgatan 71. Hunden visade återigen ett förhöjt intresse vid golvbrunnen i badrummet (se
kriminaltekniskt protokoll)"
En massa hundsök i bil,terräng och runt dammar mm, men híttar enbart detta om Storg 71:
KRIMINALTEKNISKA UNDERSÖKNINGAR
Lägenheten
Undersökningsprotokoll Storgatan 71................................................ ...............16
Sammanfattande PM över sök med kriminalsökhund................................... ....34
Fotografi(er) Bilder från Storgatan 71................................................ ...............41
A 156/34
"Måndag 221017
Tillsammans med kriminaltekniker utfördes brottsplatsundersökning i en av de misstänktas
lägenhet på Storgatan 71. Hunden visade ett förhöjt intresse vid golvbrunnen i badrummet,
förövrigt inget intresse (se kriminaltekniskt protokoll). Källaren i fastigheten genomsöktes
okulärt och med hund. Ett flertal källarförråd var låsta med hänglås."
//
"Tisdag 221018
Tillsammans med kriminaltekniker utfördes sök i en av de misstänktas fordon (se
kriminaltekniskt protokoll). Ingen markering av hunden.
Tillsammans med krimjour utfördes förnyat sök i källaren på Storgatan 71 samt på
Gränsgatan 16. Ett flertal källarförråd på båda adresserna var låsta med hänglås."
//
"Fredag 221021
Förnyade sök i källarutrymmen på Storgatan 71 och Gränsgatan 16. Omtag i ett intressant
område vid Klastorpagölen (grävning). Sök tillsammans med Igv på den ena misstänktas
föräldragård, Hadderyd,enligt nedan skiss. "
//
"Måndag 221024
Tillsammans med kriminaltekniker utfördes ett förnyat sök i den ena misstänktes bostad på
Storgatan 71. Hunden visade återigen ett förhöjt intresse vid golvbrunnen i badrummet (se
kriminaltekniskt protokoll)"