Citat:
Ursprungligen postat av
DanOwe
Men käre tid!!! (Om jag inte är helt ute och cyklar här då, man kan ju missat...men knappast).
Kan ni ALLA som tror på att MH inte varit delaktig/vaken sluta prata om det jävla förrådet?!
Du verkar ha blandat ihop källarförrådet med vindsförrådet? Källaren undersöktes men inte vindsutrymmet/-förrådet.
Citat:
Att Rullman frågar henne extra om att hon går upp och ut i hallen in på toan och inte ser Tove samtidigt som JJ är på Donken är ju för att "likhunden" inte gjorde någon markering i förrådet. Hunden markerar i badrummet på plaströren/stängerna på golvet och vid golvbrunnen, och i baksätet på JJs bil. Jag läste den dagen det kom ut att hunden var i förrådet osv...
Rullman ställer frågan för att han vill mena att om hon går till badrummet så kommer hon samtidigt att passera/befinna sig i hallen som ligger i dess omedelbara anslutning.
Citat:
Så då kan ni som tror att MH inte såg något av Tove föröka hitta något annat ställe JJ gömde henne på som inte heller markerats av hunden..... (nu minns jag inte men den markerade nog i hallen också)
Förrådet utanför ytterdörren gäller fortfarande; utanför eller inuti.
Beträffande alternativa ställen så låter den nämnda klädgarderoben osannolik eftersom det luktade starkt av rengöringsmedel i enbart hall och badrum, inte i klädgarderoben.
Om den ytan hade undgått J:s intensiva svabbande, så borde hunden ha markerat.