Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-02, 07:50
Medlem
Sameshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewRomancers
Ja fast ballen är hård igen säger jag. Varför får han inte knulla horor för? Vad är det här för land? Då hade ju inte det spelat någon roll. Sinnessjukt.

Hela den sexuella ekonomin är skev i protestantismen. Det har med att Maria är osynliggjord och ersatt med en bög som födde med surrogatmorsa att göra.

Paolo holds no truck with your faggot shit.

Prostitution är ju en sak, det kan man diskutera i sig själv, men Paolo erkände ju att han hade sex med en kvinna som mest troligt var där på grund av trafficking, dvs att hon hade tvingats till prostitution. Och det är ju det som är det största brottet, åtminstone i mina ögon.
Citera
2023-04-02, 07:54
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
Prostitution är ju en sak, det kan man diskutera i sig själv, men Paolo erkände ju att han hade sex med en kvinna som mest troligt var där på grund av trafficking, dvs att hon hade tvingats till prostitution. Och det är ju det som är det största brottet, åtminstone i mina ögon.

Hennes story får vi turligt nog inte veta, men hur ska man människosmuggla sig själv inom EU?

"Mest troligt" är extremt vanligt att killar säger när de talar om horor och brukar aldrig bry sig mer än att avfärda dem på det viset.

Det talas om en hemsida som den tjejen förekommer på så den skulle ju kanske vara kul att se såhär flera år efter händelsen så får flashan göra en bedömning om det är trafficking eller en lakansartist.

edit: i övrigt så vet jag ingen normal heterosexuell kille som inte tycker att sex borde bli mer tillgängligt i Sverige men de flesta oroar sig för tjejernas villkor precis som du. Konstigt att vi inte ens vet vem tjejen Paolo knullade är trots att hon annonserat? Varför gömdes hon undan?

edit: Paolo borde boka upp henne i ett annat land och bjuda henne på lunch.
Senast redigerad av NewRomancers 2023-04-02 kl. 08:05.
Citera
2023-04-02, 08:17
Medlem
Sameshs avatar
Citat:
Hennes story får vi turligt nog inte veta, men hur ska man människosmuggla sig själv inom EU?

"Mest troligt" är extremt vanligt att killar säger när de talar om horor och brukar aldrig bry sig mer än att avfärda dem på det viset.

Det talas om en hemsida som den tjejen förekommer på så den skulle ju kanske vara kul att se såhär flera år efter händelsen så får flashan göra en bedömning om det är trafficking eller en lakansartist.

edit: i övrigt så vet jag ingen normal heterosexuell kille som inte tycker att sex borde bli mer tillgängligt i Sverige men de flesta oroar sig för tjejernas villkor precis som du. Konstigt att vi inte ens vet vem tjejen Paolo knullade är trots att hon annonserat? Varför gömdes hon undan?

edit: Paolo borde boka upp henne i ett annat land och bjuda henne på lunch.

Det saknas fakta och ja, vi kommer aldrig att få klarlagt hur det ligger till. Men det vi faktiskt har är Paolos egna ord om det hela:

Citat:
– Att man köper en annan kvinnas kropp. Säkert någon som är dittvingad. Hon är ju inte där för att det är jättetrevligt.

https://www.expressen.se/nyheter/krim/valdtaktsutredning-mot-paolo-roberto-laggs-ner/

Nu blev han ju aldrig åtalad för våldtäkt eller rubriceringen som finns i artikeln, oaktsam våldtäkt. Men att han själv säger att han visste eller misstänkte att han hade sex med någon som var dittvingad (för att använda hans egna ord) är i mina ögon både vidrigt och avslöjar vilket sorts person Paolo är.

Personligen så är jag principiellt för att människor själv ska få välja om man vill sälja sex eller inte, det borde vara ett fritt val för varje människa. Samtidigt så är ju inte verkligheten så enkel. Det är en svår fråga.
Citera
2023-04-02, 08:23
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
Det saknas fakta och ja, vi kommer aldrig att få klarlagt hur det ligger till. Men det vi faktiskt har är Paolos egna ord om det hela:

https://www.expressen.se/nyheter/krim/valdtaktsutredning-mot-paolo-roberto-laggs-ner/

Nu blev han ju aldrig åtalad för våldtäkt eller rubriceringen som finns i artikeln, oaktsam våldtäkt. Men att han själv säger att han visste eller misstänkte att han hade sex med någon som var dittvingad (för att använda hans egna ord) är i mina ögon både vidrigt och avslöjar vilket sorts person Paolo är.

Personligen så är jag principiellt för att människor själv ska få välja om man vill sälja sex eller inte, det borde vara ett fritt val för varje människa. Samtidigt så är ju inte verkligheten så enkel. Det är en svår fråga.

Fast just de orden sa han för att han ville gå loss. Det fattar vem som helst. Golade han ner sig själv på det där viset efter Kungsan med? "I blame society!!1!½".

Han borde ha nekat låtit dem ta det till domstol och topsa kuken och stönat högt när snutarna tog han på dicken.

Skönt med ett system där snutarna kickar in dörren fast tjejerna inte bett om hjälp och inte kan gå till snuten om de skulle behöva hjälp för då blir de av med verksamheten. Bra system för killar som ska White Knighta, dåligt system för normala killar som vill knulla och för hororna själva.

Som jag sa, Paolo borde behandla bruden som en vanlig tjej bjuda henne på lunch och kanske bio och en puss på kinden. Det var ju ändå henne han valde bland alla miljoner tjejer av swipeande. Be a man.
Citera
2023-04-02, 15:22
Medlem
lunarluddes avatar
Jag gillar paolo både som programledare och hans matlagning och en trevlig prick, förjävligt att han ska bli av med alla uppdrag och få mycket skit av allmänheten pga sexköpet. Hade mer än gärna haft han i Robinson som programledare igen.
Citera
2023-04-02, 19:45
Medlem
enligt instagramkontot exonphspoiler idag ligger paolo roberto med killar
Citera
2023-04-02, 19:52
Citat:
Ursprungligen postat av Qaos
enligt instagramkontot exonphspoiler idag ligger paolo roberto med killar

OK fast när Paolo själv fick välja blev det fitta. Han har papper från snuten på att han har legat med en kvinna det är mer än vad du har, erkänn.
Citera
2023-04-02, 20:04
Medlem
Citat:
OK fast när Paolo själv fick välja blev det fitta. Han har papper från snuten på att han har legat med en kvinna det är mer än vad du har, erkänn.

lol
Citera
2023-04-02, 20:07
Citat:
Ursprungligen postat av Qaos
lol

Hahaha ja. Feta asgarvet liksom. Snacka om att slinta med kuken. Ah men du vet hur spaggar är de är som kaniner helt störda knullar allt med en puls.

"Måste. Knulla. nu."

edit: äh men fram med länk på donnan nu så får vi veta, bättre Paolo teamar upp med en brud som gillar att knulla. Är det någon som tänkt på det?
Senast redigerad av NewRomancers 2023-04-02 kl. 20:18.
Citera
2023-04-03, 06:41
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Hahaha ja. Feta asgarvet liksom. Snacka om att slinta med kuken. Ah men du vet hur spaggar är de är som kaniner helt störda knullar allt med en puls.

"Måste. Knulla. nu."

edit: äh men fram med länk på donnan nu så får vi veta, bättre Paolo teamar upp med en brud som gillar att knulla. Är det någon som tänkt på det?

Där har du fel
Jag har besökt flera FKK i Tyskland, och det värsta folkslag tjejerna vet är just italienare just för att de bara sitter och iakttar,samt knullar inte för de är för snåla
Och Paolo har två barn,samt har porlat med flera brudar, så släpp de där skitsnacket.
Citera
2023-04-03, 06:47
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Där har du fel
Jag har besökt flera FKK i Tyskland, och det värsta folkslag tjejerna vet är just italienare just för att de bara sitter och iakttar,samt knullar inte för de är för snåla
Och Paolo har två barn,samt har porlat med flera brudar, så släpp de där skitsnacket.

Ah fast det är ju farsorna med barn som är vanligast hos horor och de är de bästa kunderna med så vaddå släpp?

Farsorna med barn är de som är 100% ofarliga att knulla med, tror du de ställer till bråk? Möjligtvis om det är något Patrick Bateman men nädu, vad är det för fel på att leva som Charlie Sheen om man vill istället.

Vet du hur Paolo är i sängen? Eller satt han i cuckstolen menar du? Hur vet du det?

edit: no really, låt oss ha en ärlig diskussion om den sexuella ekonomin i Sverige där Expressen gör hela folket till cuck med stories om elitens rituella gruppsex och där kvinnorna uppmuntrar varandra till otrohet mot sina män i sexuellt spänningssökande och där Paolo inte ens får knulla en hora som medvetet valt det yrket.

Man pallar inte Sverige av många anledningar liksom. Kanske därför du går på FKK haha. I don't blame you.
Senast redigerad av NewRomancers 2023-04-03 kl. 07:01.
Citera
2023-04-03, 07:37
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Där har du fel

Tänkte tillägga där att vore jag Paolos ungar skulle jag lacka för dissen mot morsan men ändå tycka att farsan var en j-vla cool rascal. Viril för sin ålder. Deras problems.

Varför så dyster. Hurru. Det är inte så allvarlig sak. Ingen dog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in