Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-03, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qaos
enligt instagramkontot exonphspoiler idag ligger paolo roberto med killar

Gått rykten om Paolo att han är bisexuell under många år.
Citera
2023-04-03, 08:33
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewRomancers
Tänkte tillägga där att vore jag Paolos ungar skulle jag lacka för dissen mot morsan men ändå tycka att farsan var en j-vla cool rascal. Viril för sin ålder. Deras problems.

Varför så dyster. Hurru. Det är inte så allvarlig sak. Ingen dog.
KEE?
Citera
2023-04-03, 08:38
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
KEE?

Ekis? Men hon är ju helt störd röding. Samtidigt OK hon har rätt i surrogatgrejen men hon går för långt i sin radikalfeminism.

Jag respekterar henne för hon har plastikopererat sig fram till micken som en av de vanliga tjejerna så jag fattar vad hon kommer från. Men sorry, she ain't got no fucking streetcred och kollar du in pockettidningen R så utger hon sig vara prostituerad för att infiltrera en grupp horor som journalist.

Men det är politik, alltså Paolo syndar men det är inte en fet synd. Surrogat är om det är för cash mot Gud på allvar.

edit: I övrigt är väl danstillståndet avskaffat? Jag brukar slappa på stripjoints och en drink ibland, jag tycker det är helt OK sätt att umgås efter 18. Problem? Tydligen i Sverige. Fucked up ställe. Poledancing är konst.
Senast redigerad av NewRomancers 2023-04-03 kl. 08:55.
Citera
2023-04-03, 09:39
Sen tycker jag det är strongt att Paolo hänvisar till sin katolska tro i övrigt, jag är nämligen helt säker på att om han uppsökt själavård så är han säkert bekant med det där med "fructus ventris".

Det är ord som ingår i en bön som är riktad till en kvinna nämligen. Jag är 100% säker på att han har mycket bättre vägledning i detta än t.ex. det katolska gemålet till kungen av bögar som ska gå i terapi med sin man på förstasidan på Expressen.
Det finns så väldigt många andra sätt att se på världen än hur eliten ser på saken så att säga.
Citera
2023-04-16, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qaos
enligt instagramkontot exonphspoiler idag ligger paolo roberto med killar

Försöker se det på deras konto. Vad stod det mer exakt?
Citera
2023-04-16, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Icke-folkvalda-WEF
Gått rykten om Paolo att han är bisexuell under många år.

Ja han är ju italienare så. Är väl standard där nere ,för männen.
Citera
2023-04-16, 18:04
Medlem
pillifjongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Tyckte paolo passade perfekt som programledare för robinson för ett par år sen, han verkar vara en bra person som inte ger upp första taget, jävligt synd att det ska bli sånt mediadrev pga sexköpet, brukar handla från hans matshop och se matlagningen på youtube. Önskar han all lycka

Han är väl ett skämt som kock och programledare…..? Grillad sparris med pinjenötter, vad är det för skämt?! Detta är ju dagis-tv för mindre begåvade och ett slag i ansiktet för alla som är matintresserade…

https://youtu.be/u3xpaHgJxL0
Citera
2023-04-16, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaRom
Ja han är ju italienare så. Är väl standard där nere ,för männen.

Han är ju bara halvitalienare, morsan hans är svensk. Så ful som Poalo är så förstår jag att han måste köpa sex för att få något.
Citera
2023-04-16, 21:44
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Så ful som Poalo är så förstår jag att han måste köpa sex för att få något.
Jo men det va säkert därför han köpte sex! Not
Citera
2023-04-17, 00:07
Medlem
SmokeFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Han är ju bara halvitalienare, morsan hans är svensk. Så ful som Poalo är så förstår jag att han måste köpa sex för att få något.
Men är det ens bevisat att han hade sex med Glädjetösen. Gjorde ens ett dna test på glädjetösen. Tänk om han blev förnedrad av henne istället typ piss och smisk. Det är inte olagligt. Man kan ju inte få FÄNGELSE För Lite PISS Och SMISK!!!+
Citera
2023-04-17, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeFree
Men är det ens bevisat att han hade sex med Glädjetösen. Gjorde ens ett dna test på glädjetösen. Tänk om han blev förnedrad av henne istället typ piss och smisk. Det är inte olagligt. Man kan ju inte få FÄNGELSE För Lite PISS Och SMISK!!!+
Problemet var ju hans betalning till henne inte att hon smetade in honom med bajs eller vad de nu gjorde efter att han gav henne slantarna
Citera
2023-04-17, 00:46
Medlem
CrackerPowers avatar
=
Paolo e kung.
Tom en egen tråd på FB där avundsjuka feta snubbar med små kukar sitter och skvallrar.
Pinsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in